Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Re: Mitä haistelet tänään?
Tänä aamuna kokeilin iholle Finannalta saatua Coromandelin näytettä (kiitos vielä, tuli hyvin perille!!) ja se ei yllättäen olekaan niin makea kuin epäilin. Tästä tulee mieleen minulle Guerlainin vanilja, sellainen pehmeän valkosuklainen ja sitruksinen vanilja kuin vohvelikekseissä.
Raitoja käpälään!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Etron Gommaa, joka muistuttaa paljon yhtä lapsuuteni lempituoksuista: Cussonsin Imperial Leather -saippuaa 

Crouching tiger, hidden flacon
- kirra
- Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
- Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique
Hey ho, i'm back! Mulle kesä on hirveän tuskallista aikaa kun rrrrakastan tuoksuja mutta pelkään kuollakseni kaiken maailman lenteleviä, pöriseviä öttiäisiä. Ei millään tahtois maksimoida omaa viehättävyyttään heijä silmissään ja tuntosarvissaan. Tänään synttäripäivän kunniaksi kuitennii Jaakiemilta(ko?) saatu YR:n Tendre Jasmin. Mysteerinä on että miksi juuri tämä ja miksi juuri nyt. Mutta olen positiivisesti yllättynyt ja suorastaan huumaantunut tähän minulle epäominaiseen tuoksuun! Tai sitten se on vain tämä huge craving for somethingsomething. Nyt vähän alkoi arvelluttaa kyllä jotta uskaltaako sitä poistua kotoa laisinkaan tämän kukkaispilven kera..
-
- Tuoksuni: Pulloista löytyy
Lacoste - Style in Play
YSL - Live Jazz
Laura Biogiotti - Due Uomo
Burberry - Summer 2010
D&G - The One
Givenchy - Play Intense
John Varvatos - John Varvatos (Original)
Rochas - Man
Thierry Mugler - B*Man
Chanel - Egoiste
L'Artisan - Tea For Two
Annick Goutal - Ninfeo Mio
Ja paljon enemmän jos olisin rikas...
Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.
Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse.
Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään
Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä. - Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.
Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.
Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.
Harmaamman päivän iloksi tänään Laura Biagiottin Due Uomo.
Makeahko patsuli jossa limestä ja kookoksesta taustaa.
Nykyään ei valitettavasti iske ihan yhtä kovaa kuin ennen, mutta harrastuksen alussa tämä oli jotakin aivan uskomattoman hienoa.
Makeahko patsuli jossa limestä ja kookoksesta taustaa.
Nykyään ei valitettavasti iske ihan yhtä kovaa kuin ennen, mutta harrastuksen alussa tämä oli jotakin aivan uskomattoman hienoa.
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Illan iloksi juuri saapuneesta ihanuuspussista arpoutui Isles Lointaines ja aurinko alkoi paistaa, ainakin päänsisäisesti
Kiitos kosmoskukka, kanssasi on ilo sampleswappailla 

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Ja minä taas suihkinut reippahalla kädellä Finannalta tullutta
Kilianin Liaisons Dangereuses:ia
Ihana on tämäkin.
Kiitoksia valtavasti
Kilianin Liaisons Dangereuses:ia

Ihana on tämäkin.

Kiitoksia valtavasti

Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Tänään on koko illaksi tiedossa siskon tytön piikomista ja se jännittää, rauhoitan itseäni Chenellä.
Raitoja käpälään!
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Tänään vielä Potion 

- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Naapio&Kosmoskukka: kiva kuulla että haisut löysivät perille ja tuoksuvat herkullisilta:)
Viiikonloppu eessä taaaaas! laulaa tämä, ruiskii ylleen Westwoodin Boudoiria ja katoaa metsään. Tällä ja Barryn Empress Sissin jämillä mennään seuraavat 2.5 vrk.
Viiikonloppu eessä taaaaas! laulaa tämä, ruiskii ylleen Westwoodin Boudoiria ja katoaa metsään. Tällä ja Barryn Empress Sissin jämillä mennään seuraavat 2.5 vrk.
- christian777
Huomenna Kenzo jungle homme 

- christian777
Annoin taas mahdollisuuden yataganille.Ei vain toimi mulla
Liian mausteinen ja kuiva(miun makuun),kuin laittasi pään maustekaappiin,missä purkit auki 

Päivällä Illamasquan Freak, joka on kyllä todella mainio. Etenkin kukkaistuoksuksi, sillä vaikka se selkeästi tuoksuu kukille niin ei tokikaan niille perinteisille. Ihana!
Nyt iltasella olen nauttinut Shalimar Parfum Initialin seurasta. En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, en ole vielä kovin montaa kertaa kokeillut iholle enkä jostain syystä ole saanut muodostettua minkäänlaista mielipidettä. Hmm..

Nyt iltasella olen nauttinut Shalimar Parfum Initialin seurasta. En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, en ole vielä kovin montaa kertaa kokeillut iholle enkä jostain syystä ole saanut muodostettua minkäänlaista mielipidettä. Hmm..

Arabian Oud : Prestige al Arabia EdP. Tyydyttävä oud tuoksu täynnä sahramia ja hunajaa.
Hmm. Tästä tulikin mieleeni...Olin eilen eräällä keskustelupalstalla, jossa monet länsimaalaiset ja muutama aasialainenkin olivat kollektiivisesti vetäneet herneen nenään siitä, että erästä palstalla paikalla olevaa veijaria oli kutsuttu "pyyhepääksi." Arabialainen mies, siis.
Rasistia pyydettiin poistumaan paikalta välittömästi, moden avulla tai ilman.
En itse ole vakuuttunut enää yhtään siitä, missä kulkee rasismin raja. "Pyyhepääksi" kutsuminen on toki hölmöä ja selkeän provokatiivista, mutta onko se rasismia?
Se että Italiassa tummaihoinen naisministeri omaa lempinimen oranki, ja että häntä heitellään oman puolueensa kokouksessa banaaneilla - se on rasismia!
Mutta että pyyhepää...
Hmm. Tästä tulikin mieleeni...Olin eilen eräällä keskustelupalstalla, jossa monet länsimaalaiset ja muutama aasialainenkin olivat kollektiivisesti vetäneet herneen nenään siitä, että erästä palstalla paikalla olevaa veijaria oli kutsuttu "pyyhepääksi." Arabialainen mies, siis.
Rasistia pyydettiin poistumaan paikalta välittömästi, moden avulla tai ilman.
En itse ole vakuuttunut enää yhtään siitä, missä kulkee rasismin raja. "Pyyhepääksi" kutsuminen on toki hölmöä ja selkeän provokatiivista, mutta onko se rasismia?
Se että Italiassa tummaihoinen naisministeri omaa lempinimen oranki, ja että häntä heitellään oman puolueensa kokouksessa banaaneilla - se on rasismia!
Mutta että pyyhepää...

- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Sahrami on muuten ihana raaka-aine. Haistelin sitä tässä männä iltana valmistellessani raaka-aineiltaa.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
-
- Tuoksuni: Pulloista löytyy
Lacoste - Style in Play
YSL - Live Jazz
Laura Biogiotti - Due Uomo
Burberry - Summer 2010
D&G - The One
Givenchy - Play Intense
John Varvatos - John Varvatos (Original)
Rochas - Man
Thierry Mugler - B*Man
Chanel - Egoiste
L'Artisan - Tea For Two
Annick Goutal - Ninfeo Mio
Ja paljon enemmän jos olisin rikas...
Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.
Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse.
Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään
Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä. - Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.
Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.
Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.
Tänään selvitetty miksi Atelier Cologne ja Oolang Infini saa mut haluamaan pullon kyseistä mehua.
Tämä kun mielestäni on hiljanen ja puhdas tuoksu, teetä ja puuta. Tämä voi kuulostaa hieman oudolta tavalta sanoa, mutta Ollang Infini on pastellin vihreä jonka reunoilta löytyy vaalean puun sävyjä. Yleensä tuoksut joista innostun ovat kirkkaan ja tumman värisiä jolloin hailakat jäävät "ok" tasolle parhaimmillaankaan.
Ehkä se liittyy siihen että olen teen ystävä sekä siihen että Oolang Infini on yllättävän kauan iholla pysyvä vaikka onkin muuten hiljainen.
Tämä kun mielestäni on hiljanen ja puhdas tuoksu, teetä ja puuta. Tämä voi kuulostaa hieman oudolta tavalta sanoa, mutta Ollang Infini on pastellin vihreä jonka reunoilta löytyy vaalean puun sävyjä. Yleensä tuoksut joista innostun ovat kirkkaan ja tumman värisiä jolloin hailakat jäävät "ok" tasolle parhaimmillaankaan.
Ehkä se liittyy siihen että olen teen ystävä sekä siihen että Oolang Infini on yllättävän kauan iholla pysyvä vaikka onkin muuten hiljainen.