Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Täällä barryn Empress Sissin puuterikukkahöyryissä. Ihan mukava, helppo tuoksu, mutta minulle riittää tästä lokerosta Pradan Infusion d'Iris eli ei onneksi tästäkään koko pulloa. Huomiseksi on kyllä pakko laittaa jotain tujumpaa.
^no ei mun mielestä mitään mikä ois "too much" rupeaa asettua kuitenkin todella nopeaa, mutta pari suihkausta kyllä riittää. Sinällään tuju kuitenkin. Mää koen Ambre Russen todella lämpöisäksi syksyn alkaessa. Kesällä kun testasin oli hieman liian tuju, mutta nyt ku ilmat ruvennu vähä viilenemään, tämä on mun mielestä helpompi käyttää. Ehdottomasti yksi ambrojen aatelia. Mieheni kommentoi aika alkuvaiheessa kun olin suihkauttanut että haisen tupakalle. Mutta ei tässä tupakkaa taida olla. Ehkä se on hitusen "tunkkainen"? Mutta mää tykkään.
Boucheron Haikeisiin pimeneviin iltoihin ja saapuvaan syksyyn sopii hyvin tuoksu, joka muutenkin aiheuttaa haikeita fiiliksiä olemalla vain kuin haalea muisto alkuperäisestä.
Miun nenään tai iholla siinä on kyllä aluksi (ehkä ensimmäiset puoli tuntia) tosi voimakas viinanuotti, joka saa olon epämukavaksi. Mutta ehdottomasti kannattaa testata! Mielestäni erittäin mielenkiintoinen tuoksu.
Penhaligons:n Cornubia tuli tänään. Voi mitä ihanaa syvää orientaalia kukkaisuutta puiden, ambran ja vaniljan kera. Tämäkin aivan täydellisyys syksyyn. Tässä ulos ikkunasta katellessa, huomasin jo naapurin lehtipuun lehtien kellertyneen.
Pitäs varmaan tarkistaa myös tuo kynttilä varasto.
Tuoksuni: Pulloista löytyy Lacoste - Style in Play YSL - Live Jazz Laura Biogiotti - Due Uomo Burberry - Summer 2010 D&G - The One Givenchy - Play Intense John Varvatos - John Varvatos (Original) Rochas - Man Thierry Mugler - B*Man Chanel - Egoiste L'Artisan - Tea For Two Annick Goutal - Ninfeo Mio
Ja paljon enemmän jos olisin rikas...
Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.
Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse. Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään
Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä.
Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.
Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.
Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.
Tänään sääkin vetää nupin tukkoon tuoksuista!
Aamulla iskin Givenchyn Play Intense iholle ja myöhemmin käsiin räpsähti näyte paketti.
6x SL joista Chergui, Jeaux de peau sekä Five o'clock au gingembre herätti kiinnostusta, varsinkin kaksi viimeistä.
Arabie on sen verran makea että hampaita alkaa kivistää jo tuoksusta, taatelia on aika selkeästi ainakin paperilla mutta tiedä uskaltaako tuota iholle laittaa.
Serge Noir ei ollut ihan mitä ajattelin, odotin mausteita ja hieman makeutta mutta olikin todella kuiva/pölyinen olisiko tuo puuta, suitsuketta ja ehkä patsulia; tuli aivan mielee PG Coze josta en kyllä pidä ollenkaan.
Viimeinen Lutens olikin Ambre Sultan, pikaisesti paperilta niin tuli heti mielee Goutalin Ambre Fetiche mutta jos aihe kerta on sama niin ei pitäisi olla hirveä yllätys, harmi että fetichen näyte on loppu, niin ei pääse testaamaan vierekkäin.
Kelit ei ihan kohtaa kyllä näiden tuoksujen kanssa joten tarkempi tutkiminen varmaan pitää suorittaa hieman myöhemmin syksyllä.
Paketti tuli Alla Violettasta jota muistaakseni on mainostettu enemmänkin jonkun foorumilaisen blogissa, nimi ei satu nyt mieleen mutta viikossa paketti perille ja boonuksena neljä muuta tuoksu näytettä sekä kaksi ryppyvoide näytettä. Miksi en ole jokakerta täältä tilannut?
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Eilen Gres Greta Garbo hommage goddes tai jotain sinnepäin... Ihan mukava Dior Addict-muunnelma, ehdottomasti enemmän kuin hintansa arvoinen, olen nähnyt tätä ebayssa joskus alle kympillä.
Tänään koululaisten syyskirkko ja Guerlain Bois d'Armenie. Miksi ihmeessä olen poistanut tämän ostoslistalta? Rakkautta, ehdottomasti. Saisikohan benzoe-hartsia ostaa jostain raakana?
Huomenna hautajaiset. Vainaja oli taiteilija, ja pukeudun myös tuoksuun, hän olisi pitänyt siitä. Mutta mihin? Edellisten hautajaisten tuoksut ovat jääneet käyttämättä myöhemmin, samoin kun tuoksu, jota hölmöyttäni suihkautin päälleni ennen leikkausta. Liikaa mielikuvia. Ehkä valitsen jonkun myytävänä olevista. Cuir de Russie?