Kamicha kirjoitti:
Kenkien kanssa olen hyvin vahvasti kanta-astuja, paljain jaloin ja varvashansikkailla kävelen koko jalkapohjalla ja juoksen luonnostaan varvas edellä.
Olen varmaan monen mielestä vähän hassu ihminen mutta minua kiinnostaa miten ihmiset astuvat. Minusta on mielenkiintoista miten harvat ihmiset ylipäätään kiinnittävät huomiota siihen, miten he astuvat. Samaa koskee kehon hallintaa ja oikeastaan tiedostamista. Minusta ihmiset ihan liian usein unohtavat kehonsa ja samalla unohtuu sen tiedostaminen ja hallintakin.
Niin ja minä siis olen ollut ihan kotona täällä mutta yritin vältellä foorumia kun minun olisi nyt ihan aikuisten oikeasti pakko saada yksi juttu päätökseen ja se vaatii aktiivista työskentelyä. Kesken tosin edelleen mutta mun oli pakko päästä vähän tauolle.
Minä olen ollut joko erittäin vähätuloinen tai tuloton oikeastaan koko ikäni. Miehen elätti ja siivellä norkoilija. Lukion jälkeen kävin asumassa Saksassa vuoden, sitten opiskelin pari vuotta ammattikoulussa omaksi iloksi (en siis ammatin takia) jonka jälkeen olin yhtä soittoa 8 vuotta joko raskaana tai imetin tai molempia ja siihen vielä pari vuotta päälle kotiäitiyttä. Sitten lähdin opiskelemaan ja olin kuvitellut, että homma hoituu normi ajassa mutta elämä ei aina mene niin kuin sen sunnittelee ja opinnot venyivät ja venyivät venymistään ja yhdessä välissä en saanut edes opintotukea eli olin todellakin täysin tuloton, niin kuin tälläkin hetkellä.
Olen viime aikoina alkanut miettiä, että jos sattuisi käymään niin, että mies löytää nuoremman ja kauniimman ja rakastuu niin meikäläinen on täysin vailla omaisuutta eli todellakin kirjaimellisesti tyhjän päällä. Jee, way to go, hienostipa olen asiani ja elämäni hoitanut!
Noh, ehkä se jaksaa kattella mua vielä tovin.

Tai mistäs minä tiedän, voihan sen päähän pudota vaikka neuvostoliittolainen satelliitti koska vaan...