Mun kasvojen ihonsävy on vaalea (arvioin sen lähes aina tummemmaksi kuin mitä se oikeasti on) mutta se on myös punakka ja epätasainen (pisamia, vanhoja arpia, muuten vaan punakkuutta, ajoittaisia ärsyttäviä näppyjä ym.). Olen värianalyysissä kesä eli viileäsävyinen, vaikka mulla onkin punapigmenttisyyttä. Aluksi kun noita Meow sävyjä testailin olin aika laput silmillä kokeilemassa lähes pelkästään viileitä ja mielellään pinkkipohjaisia sävyjä. Meni aikaa ennen kuin uskaltauduin ihan tosissani kokeilemaan neutraaleja ja jopa keltapohjaisia sävyjä. Enkä muuten edelleenkään ole sata varma siitä, mikä mun ihan se oikea sävyni on....
Tällä hetkellä käytän eniten Inquisitive Sphynxiä, Sleek Chartreux'ta ja Frisky Koratia. Frisky on mulle ainakim talvella ihan liian tumma mutta käytän sitä Inquisiten ja Sleekin kanssa jos tuntuu, että naama tarttis enemmän väriä. Kesän jälkeen toi Frisky-tummuus vois varmaan olla ihan ok yksinäänkin jos vaan saan väriä naamaan (yleensä en rusketu kovin helposti mutta palan nopeammin kuin ehdin sanoa kissa

Mun tarttis kanssa kokeilla Mau ja Siamese oikein kunnolla, päädyn varmaan hankkimaan niistäkin munchkinit joskus.

Eeva, mullakin vois olla joitakin näytteitä vielä olemassa, voisin vähän kaivella ja laittaa tulemaan jos löydän jotain mistä voisi olla iloa.