Kamicha, olet mestari mitä tulee iluusioiden luomiseen. Jos olisin pelkästään sen mielikuvan varassa minkä sain tuoksutreffeiltä ja minun pitäisi kuvailla sinua niin kuvailisin sinua seuraavalla tavalla: kaunis, hoikka, pitkähkö, sopusuhtainen, pitkät ruskeat hiukset, ystävälliset silmät, miellyttävä ja rauhallinen olemus.
Olin oikeasti aivan äimän käkenä, kun jossain postauksessa tapaamisen jälkeen kirjoitit, että sinulla on "häiritsevän" runsas tiimalasivartalo. Kätkit sen kerrassaan tehokkaasti koska se mitä minun silmäni näkivät ei vastannut ollenkaan näitä omia kuvauksiasi itsestäsi. Se kertoo mielestäni siitä, että tunnet vartalosi ja tiedät tyylisi ja osaat käyttää vaatteita luodaksesi haluamasi kaltaisen illuusion. Ihailen ja kadehdin! Aplodit!
Niin ja todella harmillista jos meinaat blogisi hävittää.
Minä olen kadottanut kaiken muodikkuuden ja tyylikkyyden elämästäni. Pukeudun farkkuihin ja säkkimäisiin paitoihin. Laihdutin lasten jälkeen 16 kiloa ja olin hyvin tyytyväinen itseeni, ajattelin josko vielä muutaman kilon puristaisin pois. Olin ihan huumaantunut siitä mitä kaikkia ihania vaatteita pystyin käyttämään ja shoppailu oli ihanaa. Rakastin pukeutua ja minusta oli upeata näyttää upealta.
Sitten aloitin opiskelun ja myös iltaelämäni heräsi uudestaan eloon. Muutama kilo hiipi pikkuhiljaa takaisin. Sitten elämään tuli jokunen ilkeä solmu ja masennuin ja lopetin muutamaksi vuodeksi oikeastaan kaiken, voisi kai sanoa, että lopetin elämisen. Paitsi syömistä en lopettanut.

Niin siinä vaan kävi, että muutaman vuoden persiillään istuminen ja kaikenlaisen epäterveellisen puputtaminen kostautui niin, että nyt olen sen 16 kilon sijaan 30 kiloa ylipainoinen. Ja inhoan sitä. Enkä saa aikaiseksi tehdä asialle mitään. Olen pari kertaa yrittänyt mutta kun homma ei oikein ota tuulta alleen niin homma kaatuu pettymykseen.
Laihtuminen oli helppoa silloin joskus, sovelsin Painonvartijoiden ohjeita ja laihduin syömällä. Toki liikuin jonkin verran mutta en niin paljoa, että pelkällä liikunnalla olisi ollut mitään merkitystä. Muistan miten motivoivaa oli, kun vaaka näytti koko ajan pienempiä lukuja ja pääsin positiiviseen kierteeseen. Nyt tuntuu, että niiden ensimmäisten kilojen tiputtaminen on lähes mahdotonta.
Ei tee mieli pukeutua kun ei ole vartaloa mitä pukea. En katsele toisia ihmisiä arvostellen heidän painoaan mutta itseäni katselen. En viihdy tämän hetkisessä kropassani ollenkaan ja inhoan miltä vaatteet näyttävät päälläni. Toki jos minulla olisi rahaa niin varmasti löytyisi istuvia ja kauniita vaatteita myös minun kiloilleni mutta sitä rahaa ei ole. Vaatteet on ostettava halpahalleista ja marketeista ja viime aikoina ei sekään ole onnistunut. Eikä tee edes mieli, kun mikään ei istu ja kaikki näyttää kauhealta.
Mikä on surullista. Olin nuorena hyvinkin tietoinen muodista ja tarkka vaatteistani ja vaatteet ovat aina kiinnostaneet minua. Nyt tuntuu ettei voisi vähempää kiinnostaa kun ei ole mahdollisuuksia sen enempää hankkia niitä kuin käyttääkään. Sori, olipas taas pateettinen purkaus.