Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Minä en ole haistanut...

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Minä en ole haistanut...

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

L´Heure Bleue on aidosti todella kaunis ja syvä tuoksu. Ja näistä kahdesta ehkäpä talveen soveltuvampi.
Kun taas Mitsouko on jokseenkin suht vihreä iholla, se on hyvin raikastava kesä päivinä. Mitsoukoon en ole syksyn ja alkutalven aikana tarttunut vielä kertaakaan kesän jälkeen. Mutta L´Heure Bleuea on tullut nuuhkuteltua. Ja jotenkin tuo on sellainen rauhottumis tuoksu tai jos muuten vaan on sellainen seesteinen fiilis vaikka aamustaki. Se on just sen sinisen hetken tuoksu kun aika katoaa ja vain ON
Thougts begome things... choose the good ones!
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Jaakiem.Jos olet kuulolla,kysymys(tai joku muu,joka tietää).Oon jo pitkään miettinyt Versace dreamerin ostoa,mutta tupakka nuotti vähän on arveluttanut.Keräilen noita ikiklassikoita ja dreamerkin olis kiva saada.En kuitenkaan tykkää,jos tupakka on liian voimakkaana läsnä,onkohan dreamerissa?
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

^ Ei, ei todellakaan ole tupakka noutti tuossa liian voimakkaana. Itse en ole koskaan pitänyt tätä tupakka-tuoksuna juuri alkuunkaan, ja olen sentään pitänyt tätä vuosikaudet. (samoin kuten joitain oikeita tupakka-tuoksuja, niinkuin Aramiksen Havanaa...)

Näin kun sanon, tupakka tökkää nenääsi tietenkin liian voimakkaana. :mrgreen:
christian777

Kiitos Toxu!Oon aina vältellyt noita tupakkanuotilla varustettuja tuoksuja ja sit kuitenkaan se ei ole niissä häiritsevänä :D Lagerfeld classic on ihan niillä rajoilla.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Christian, voisit muutes tykätä tuosta Lanvin:n Avant Gardesta :happy-partydance:
Thougts begome things... choose the good ones!
christian777

Kosmoskukka.Oon sitäkin katsellut ja lukenut siitä :D On vaan arveluttanut,kun ei kuulema kestä pitkään?Miten siulla?
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

christian777 kirjoitti:Jaakiem.Jos olet kuulolla,kysymys(tai joku muu,joka tietää).Oon jo pitkään miettinyt Versace dreamerin ostoa,mutta tupakka nuotti vähän on arveluttanut.Keräilen noita ikiklassikoita ja dreamerkin olis kiva saada.En kuitenkaan tykkää,jos tupakka on liian voimakkaana läsnä,onkohan dreamerissa?
Tämä kysymys oli jostain syystä osoitettu mulle? Sanoin tähän (kryptisesti), että se tupakkanuotti on parasta Dreamerissa. Ei, en usko, että se on sinulle liian voimakas, vaikka se on kaiken lisäksi sellaista harmaata perustupakkaa, eikä mitään maustettua piipputupakkaa.
christian777

Kiitos Jaakiem 8-)
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Kaikki me tietysti haistamme tavallamme, mutta minun nenääni Dreamer ei tuoksu kovin tupakkaiselle. Sen alku on minusta mandariinisen laventelinen ja koko tuoksun ajan laventeli tuoksuu siinä minun mielestäni ihan selkeästi. Tupakkanuotti Dreamerissa on minun nenääni hyvin mieto. Tämäkin tuoksu saattaa tuoksua minulla eri kerroilla vähän erilaiselta, mikä on ihan mielenkiintoinen efekti sekin.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
christian777

Kiitos myös sulle Mohn :romance-heartsmiley: Näistä kommenteista on ollut paljon apua ja dreamer on varmasti lähiaikojen hankinta mun klassikko kokoelmaan :D
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Tiedossa kovasti haisteluja. Tulossa näytteet Comme des garconin orginaalista, kolmosesta, Amazingreenistä, Teestä, Tarista, Hinokista ja Laurelista.
Vastaa Viestiin