Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Kevään Tuoksutapaaminen!!

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Re: Kevään Tuoksutapaaminen!!

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Sumukorento kirjoitti:Pieni hauska yksityiskohta paluumatkasta. Mulla oli kyydissä tuoli, jonka treffien jälkeen vein Haagassa asuvalle naiselle, jota en tunne, olin siis vain kuski. Treffihaisteluiden ja kokeiluiden lisäksi olin lähtiessäni suihkauttanut aimo tujauksen Jickya käsivarteeni, ja 4,5 h auringossa seissyt autoni oli pikkasen kuuma. Kun tapasin tuolinnaisen, joka muuten oln pappi, hän kysyi ensin, haluanko kahvia, sitten antoi käteeni paperipussissa olevan pullan, oli hetken hiljaa ja kysyi, tulisinko heille suihkuun :D Saatoin haista?
Kiitos kaikille meidänkin puolestamme. Sumu: Minähän sanoin, että Jicky haisee pierulle. :mrgreen:

Mukael: Eräänlainen Galette-tuoksu ilmeisesti.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Sumukorento kirjoitti:Pieni hauska yksityiskohta paluumatkasta. Mulla oli kyydissä tuoli, jonka treffien jälkeen vein Haagassa asuvalle naiselle, jota en tunne, olin siis vain kuski. Treffihaisteluiden ja kokeiluiden lisäksi olin lähtiessäni suihkauttanut aimo tujauksen Jickya käsivarteeni, ja 4,5 h auringossa seissyt autoni oli pikkasen kuuma. Kun tapasin tuolinnaisen, joka muuten oln pappi, hän kysyi ensin, haluanko kahvia, sitten antoi käteeni paperipussissa olevan pullan, oli hetken hiljaa ja kysyi, tulisinko heille suihkuun :D Saatoin haista?
Voi ei, mitähän pappisnainen oikein mahtoi ajatella? :D Minä taas vein vaniljapommin junaan Lushin vaniljatuoksun muodossa. Käytiin Syysviirun kanssa Lushissa haistelemassa, ja minä otin mukaani vaniljalla likomäräksi suihkitun testerilappusen. Sorry vaan kanssamatkustajat! :laughing-rolling:
calypso

Eeni kirjoitti:Ihan kivointa oli, vaikka jätinkin kameran kotiin. Kiitokset kaikille :romance-grouphug:

Eniten jäi mietityttämään kohtaamiseni Not a Perfume -samplen kanssa. Haistoin siinä raikkaan tuberosan, ja hämmennys oli melkoinen kun myöhemmin illalla selvisi että kyseinen tuoksu on pelkkää ambroksaania :sädekehä: Ei aavistusta mistä se tuberosa tuli, mutta kovasti siitä pidin.
Me haisteltiin raaka-ainesessiossa puhdasta ambroxania, ja voin vakuuttaa että se ei ole prikulleen sama tuoksu kuin Not a Perfume. Kerrassaan typerä markkinointikeino väittää tuoksun sisältävän vain yhtä halpaa ainesosaa, ja sitten kuitenkin lisätä siihen muutakin. Sai ainakin minun kukkaronnyörit tiukemmalle, vaikka Not a Perfumesta pidänkin. :roll:
Eeni
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/

Viesti Kirjoittaja Eeni »

Vau, kiitos tiedoista. Hedioniini alkoi yhtäkkiä kiinnostaa.

Koko Juliette has a Gun ja Not a Perfume menevät ymmärrykseni yli. Jossain siis on kuluttajaryhmä, joka haluaa vain yhtä halpaa tuoksuainesosaa sisältävää parfyymiä joka kieltää olevansa parfyymi ja sisältää loppujen lopuksi yhtä sun toista muutakin tuoksuvaa kuin ilmoitettua halpaa ainesosaa? No, miksipä ei :think:
calypso

Eeni kirjoitti:Vau, kiitos tiedoista. Hedioniini alkoi yhtäkkiä kiinnostaa.

Koko Juliette has a Gun ja Not a Perfume menevät ymmärrykseni yli. Jossain siis on kuluttajaryhmä, joka haluaa vain yhtä halpaa tuoksuainesosaa sisältävää parfyymiä joka kieltää olevansa parfyymi ja sisältää loppujen lopuksi yhtä sun toista muutakin tuoksuvaa kuin ilmoitettua halpaa ainesosaa? No, miksipä ei :think:
Siis olen ihmetellyt samaa, mutta toisaalta sehän on varmaankin juuri sellainen markkinointikonsti joka puree esimerkiksi tuoksuja vihaaviin suomalaisiin! Olisi mielenkiintoista tietää paljonko tuota tuoksua on myyty ja mihin päin maailmaa. :think:
Vastaa Viestiin