No, niinpä näyttää. Onpa sinulla kuvamuisti, jos tuosta kuvasta löysit yhteyden. Minua ei yleensä kiinnosta lainkaan, että ketä foorumin ihmiset on ja mitä tekevät, mutta tsekkasin nopeasti Facebookista, että kenenkä kautta se ehdottaa sua ystäväksi.Sumukorento kirjoitti: Ja Jaakiem, meillä näyttää olevan yksi yhteinen tuttu, olisi kyllä kiva tavata
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Ookkona Oulusta?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Ookkona Oulusta?
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Se oli ihan sattumaa.
Olin lähettänyt sulle postia samana päivänä, kun satuin katsomaan yhteisen tuttumme kuulumisia, ja tietysti nimesi pisti silmään, kun sattui olemaan siinä etusivulla. En mäkään foorumilaisia ja heidän elämäänsä sen enempää vakoile.

Kahden kuukauden päästä lumi on jo sulannut ja pääsee vaikka picnikille Ainolan puistoon. Voisi ruveta jo virittelemään tuoksutreffejä toukokuulle. Pääsisi ulos kunnolla suihkuttelemaan. Onko kenelläkään tiedossa reissua pohjoiseen, että voitaisiin ajoittaa treffejä siihen kohtaan? Olisiko uusia tulijoita Oulusta?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Minä käyn aina silloin tällöin Oulun seudulla mummuani katsomassa, joten jos aikataulut osuu yksiin niin voisin osallistua joskus.
En kuitenkaan osaa äkkiseltään sanoa tulevien reissujen ajankohtaa, sillä tiedän työvuorot vain 3 viikkoa etukäteen ja edellisestä reissusta on vain muutama viikko. Mutta jos joskus sattuu samalle päivälle teidän tuoksumiitti ja minun visiitti pohjoiseen niin olisi kiva poiketa! 

Hieno homma. Mullakin on vuorotöitä, joten ei pysty kovinkaan kauas suunnittelemaan, mutta me saadaan varmasti miitti järjestettyä lyhyelläkin aikavälillä, jos kaikille sattuu vain sopimaan.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
- Kosmoskukka
jaa-a, mitenkäs Oulun tuoksutreffit. Kesä ois kovastikki jo täällä
Onko porukalla mielenkiintoa Ouluun tuoksutreffeille?

Thougts begome things... choose the good ones!
No mikä ettei, jos vain sattuu olemaan vapaata töistä silloin kun järkkäätte tuoksutreffit Oulussa.Kosmoskukka kirjoitti:jaa-a, mitenkäs Oulun tuoksutreffit. Kesä ois kovastikki jo täällä![]()

- Kosmoskukka
Millon sulla ois vapaata töistä, jos siitä lähtäis liikkeelle 

No mulla on työvuorot kolme viikkoa eteenpäin sillä tavalla hullusti ettei ole kahta peräkkäistä vapaapäivää (paitsi 6.-7.7. jolloin minulla on jo muuta menoa) , ja saan työvuorot aina vain 3 viikkoa eteenpäin. Kesälomaahan mulla ei tänä vuonna ole ollenkaan. Mutta jos te sovitte jonkun päivän niin koitan saada järjestettyä vapaata. Tai sitten voin toki ilmoitella tänne kun seuraavan kerran tulee noita vapaita jotenkin järkevästi työvuorolotossa. 

Calypso, joko on vapaapäiviä näkyvissä?
Viikolla 29 minulla on viikonloppuvapaa, mutta joudun menemään hautajaisiin. Ennen sitä minulla onkin vain yksi vapaapäivä kerrallaan, ja mieluiten käytän ne lepoon ja kotona möllöttämiseen (uskomatonta kettuilua muuten työvuorojen tekijältä tuollainen, mielestäni 1 vapaa on aivan yhtä tyhjän kanssa). Luultavasti huomenna saan tietää viikon 30 työvuorot.Jaakiem kirjoitti:Calypso, joko on vapaapäiviä näkyvissä?
Miten olisi tuoksupiknikki Ainolan puistoon? Keksitäänkö mitään erityistä teemaa?
- Kosmoskukka
Ainolanpuisto on oikeen hyvä paikka. Jaa-a. Voisthan tuota ottaa repun täydeltä kaikkea mukaan
Voitais vähän tsekkailla mitä toisilla on ja vinkkailla mitä haluaa nuuhkia. Oliko Calypsolla fragrantica profiilia?
Sieltäki on hyvä luntata mitä toisen hyllyistä löytyy

Voitais vähän tsekkailla mitä toisilla on ja vinkkailla mitä haluaa nuuhkia. Oliko Calypsolla fragrantica profiilia?
Sieltäki on hyvä luntata mitä toisen hyllyistä löytyy