Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä haistelet tänään?
Minä retroilen tänään.
Tuoksupullokokoelmaan on ilmestynyt pikkuruinen söpöliini, Estee Lauderin Youth Dew.
Ulkonäkö hämää, pullossa on tummaa ja voimallista mehua. Youth Dew ei haise kukkasilta, vaan kokoonkeitetyltä coca-colalta, jota on pönkitetty mausteilla, ambralla, sivetillä ja saippuaisella myskillä. Saippuamyskiä on periaatteessa minun nenälleni yliannos, mutta seoksen tuhti kokonaisvaikutelma jotenkin kannattelee tuon myskin.
Ajan myötä saippuaisuus hälvenee, myskikin paljastaa animaalisen puolensa ja tuoksuun tulee kevyttä puuterisuutta. Drydown on hyvin eläimellinen - mutta samalla pehmeän, mausteisen ymmyrkäinen kolatoffeekaramelli. Makeutta ei ole yhtään liikaa vaan juuri sopivasti sitomaan tuoksun elementit lähes pureskeltavaksi kokonaisuudeksi. Youth Dew:ssä on jotain vähän samaa kuin vastajauhetun kahvin tuoksussa, täyteläistä voimaa. Alkuvaiheessaan se projektoi melko aggressiivisesti. Drydown sen sijaan on hyvinkin ihonläheinen. Tarpeetonta kai sanoa, että annostelun kanssa kannattaa olla varovainen.
Siis pidän tästä tuoksusta, paljonkin. Se on retro, mutta myös särmikäs. Voimakas ja täyteläinen, mutta kevyesti annosteltuna erittäin käytettävä viileiden ja sateisten päivien tuoksu, talvella varmaankin aivan loistava.
Tuoksupullokokoelmaan on ilmestynyt pikkuruinen söpöliini, Estee Lauderin Youth Dew.
Ulkonäkö hämää, pullossa on tummaa ja voimallista mehua. Youth Dew ei haise kukkasilta, vaan kokoonkeitetyltä coca-colalta, jota on pönkitetty mausteilla, ambralla, sivetillä ja saippuaisella myskillä. Saippuamyskiä on periaatteessa minun nenälleni yliannos, mutta seoksen tuhti kokonaisvaikutelma jotenkin kannattelee tuon myskin.
Ajan myötä saippuaisuus hälvenee, myskikin paljastaa animaalisen puolensa ja tuoksuun tulee kevyttä puuterisuutta. Drydown on hyvin eläimellinen - mutta samalla pehmeän, mausteisen ymmyrkäinen kolatoffeekaramelli. Makeutta ei ole yhtään liikaa vaan juuri sopivasti sitomaan tuoksun elementit lähes pureskeltavaksi kokonaisuudeksi. Youth Dew:ssä on jotain vähän samaa kuin vastajauhetun kahvin tuoksussa, täyteläistä voimaa. Alkuvaiheessaan se projektoi melko aggressiivisesti. Drydown sen sijaan on hyvinkin ihonläheinen. Tarpeetonta kai sanoa, että annostelun kanssa kannattaa olla varovainen.
Siis pidän tästä tuoksusta, paljonkin. Se on retro, mutta myös särmikäs. Voimakas ja täyteläinen, mutta kevyesti annosteltuna erittäin käytettävä viileiden ja sateisten päivien tuoksu, talvella varmaankin aivan loistava.
Oh deer.
Voih Chinatown, olen katsellut Sinua kauempaa jo pitkän pitkän aikaa kokien että meillä on yhteinen tarina kerrottavana, toivonut saavani sinut lähelleni. Ja viimein ystävä järjesti meidät yksiin ja pian olet minun. En vain malta odottaa***
Haistelen tänään tuoksukirjaani. Kolme kertaa ehdin ihmetellä, mikä täällä tuoksuu niin hyvältä. Katselin ympärilleni, jo joku pullo olisi unohtunut auki tai sample valunut pöydälle. Paikallistin sitten tuoksun kirjaani, jonka väliin säilöin kaikki tuoksupaperit Rooman matkalla. Voitte kuvitella tuoksun – parikymmentä lopputuoksua yhdessä paperisessa potpurissa.
Suosittelen samaa muillekin, jos tulee vastaan tilaisuuksia, joissa tulee tuoksuteltua enemmänkin paperilta. Voin vain kuvitella, miltä kaikelta tuo kirja tuoksuu sitten, kun saan lopultakin sen luettua.
Suosittelen samaa muillekin, jos tulee vastaan tilaisuuksia, joissa tulee tuoksuteltua enemmänkin paperilta. Voin vain kuvitella, miltä kaikelta tuo kirja tuoksuu sitten, kun saan lopultakin sen luettua.
Tänään yritän perehtyä enemmän Hermeksen Voyageen. Itse en ole Ellenan töistä oikein tykännyt ja ainakin ne ovat aika vaikeasti avattavissa. Olen ollut lukevani rivien välistä, etteivät kaikki siitä ole hirveästi tykänneet. Fragranticassakin joku, joka väitti tuoksun hinnaksi sataa dollaria, varoitti, ettei tuoksu välttämättä ole kaikkien mielestä hintansa arvoinen.
Italiassa tämä toimi mainiosti muuttuen iholla kevyeksi gourmandpuuroksi. Täällä Suomessa kenties viileydestä johtuen en saa tästä yhtä paljon irti. Se tuoksuu minun mielestäni keitetyltä porkkanasoseelta, vauvan hiuksilta ja kevyiltä kukilta. En oikeastaan haluaisi tuoksua miltään edeltämainituista. Mitä mieltä te olette? Onko Voyage kiinnostava vai huti?
Italiassa tämä toimi mainiosti muuttuen iholla kevyeksi gourmandpuuroksi. Täällä Suomessa kenties viileydestä johtuen en saa tästä yhtä paljon irti. Se tuoksuu minun mielestäni keitetyltä porkkanasoseelta, vauvan hiuksilta ja kevyiltä kukilta. En oikeastaan haluaisi tuoksua miltään edeltämainituista. Mitä mieltä te olette? Onko Voyage kiinnostava vai huti?
- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Voyage on minulle rakas, lämpimän vuodenajan raikas toimistotuoksu. Lähisukulainen tyyliltään Dolce & Cabbanan Light Blue:lle (naisten) - laadukkaammat raaka-aineet ja omenan tilalla kardemummaa runsaalla kädellä.
Pakko muuten haistella niitä rinnakkain, samankaltaisuuden mielikuva ei nimittäin perustu rinnakkain haisteluun!
Edit. Avaus on todella samantyylinen molemmissa - erona tosiaan tuo omenat vs. mehukas kardemumma.
Mutta joo - minustakin nämä molemmat toimivat parhaiten lämpimällä säällä! Erityisesti tuo Light Blue on vain hapan ja synteettisen oloinen, kun keli on viileä. Voyage toimii paremmin, mutta siihenkin tulee syvyyttä enemmän lämpimässä.
Edit 2. Kyllä, nämä ovat todella samantyyppiset tuoksut. Miellyttävästi happamia sitruskudelmia, jotka lepäävät raikkaan puu / myskipohjan päällä, aavistus kukkia mukana. Hyvin säilyvät sitrukset molemmissa! Toisessa lisukkeena vihreä omena, toisessa kardemumma ja vähän muita mausteita. Light Blue on vähän happamampi ja viileämpi, mausteet tuovat Voyageen vähän lämpöä.
Pakko muuten haistella niitä rinnakkain, samankaltaisuuden mielikuva ei nimittäin perustu rinnakkain haisteluun!
Edit. Avaus on todella samantyylinen molemmissa - erona tosiaan tuo omenat vs. mehukas kardemumma.
Mutta joo - minustakin nämä molemmat toimivat parhaiten lämpimällä säällä! Erityisesti tuo Light Blue on vain hapan ja synteettisen oloinen, kun keli on viileä. Voyage toimii paremmin, mutta siihenkin tulee syvyyttä enemmän lämpimässä.
Edit 2. Kyllä, nämä ovat todella samantyyppiset tuoksut. Miellyttävästi happamia sitruskudelmia, jotka lepäävät raikkaan puu / myskipohjan päällä, aavistus kukkia mukana. Hyvin säilyvät sitrukset molemmissa! Toisessa lisukkeena vihreä omena, toisessa kardemumma ja vähän muita mausteita. Light Blue on vähän happamampi ja viileämpi, mausteet tuovat Voyageen vähän lämpöä.
Oh deer.
Kävin tänään haistelemassa sitä Monoi tuoksua Yves Rocherilla, mutta ei tämä ole mun juttu. Olin odottanut tämän tuoksuvan erilaiselle. Ehkä tämä ei vain pääse oikeuksiinsa mun ihollani. Olen käyttänyt sellaista oikeaa Monoi öljyä, ja odotin tämän tuoksuvan enemmän sen kaltaiselta. Pääsenpä jatkamaan metsästystä, täytyisi ehtiä perehtymään paremmin noihin mun "beach" näytteisiin...
Isän kanssa haisteltiin vähä nahkoja. Sen dekantti Daim blondista tuli ja toimittaessani sen sille laitoin sen haistelemaan Cuir Ottomania ja Patchouli24:ää. Ekalle se lämpes, tokalle ei niinkään. Niin, samanlaisia hömppiä ollaan kumpikin. Soitteli vielä perään, että mitäs kaikkea näissä tuoksuissa on. Ihana

Isän kanssa haisteltiin vähä nahkoja. Sen dekantti Daim blondista tuli ja toimittaessani sen sille laitoin sen haistelemaan Cuir Ottomania ja Patchouli24:ää. Ekalle se lämpes, tokalle ei niinkään. Niin, samanlaisia hömppiä ollaan kumpikin. Soitteli vielä perään, että mitäs kaikkea näissä tuoksuissa on. Ihana

Aawww... onpa sympaattista. Minäkin haistatan näytteitä usein myös vanhemmillani, heiltä saa huommattavasti perehtyneempiä kommentteja kuin poikaystävältä...Anna kirjoitti: Isän kanssa haisteltiin vähä nahkoja. Sen dekantti Daim blondista tuli ja toimittaessani sen sille laitoin sen haistelemaan Cuir Ottomania ja Patchouli24:ää. Ekalle se lämpes, tokalle ei niinkään. Niin, samanlaisia hömppiä ollaan kumpikin. Soitteli vielä perään, että mitäs kaikkea näissä tuoksuissa on. Ihana

Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Geoffrey Beenen Grey flannel. Nyt tuntuu, että on tullut joku mitta täyteen. Olen yksinkertaisesti väsynyt tuoksuihin.
Grey flannel toi ensimmäiseksi mieleen laventelin ja rosmariinin. Alkuvaikutelman perusteella tuoksu on sukua Cool waterille, Fahrenheitille ja jopa Yataganille. Sitten lunttasin netistä tietoa tuoksuista, laitoin sitä vähän lisää ja lähdin lenkillä. Ulkona kehon lämmetessä Grey flannel muuttui keinotekoiseksi myskihirviöksi. Grey flannel on muuten Turinille ainakin vanhemman kirjan perustella täyden viiden tähden tuoksu, lempinimeltään makea vihreä. Höperö koko ukko.
Lenkillä tuli sellainen olo, että en jaksa sitä enää. Ei ole mitään järkeä maksaa hirveitä summia siitä, että haisee pyykinpesuaineelle. Onko se hyväksi terveydellekään? Tuoksu herätti sellaisia ajatuksia, että roikun aivan liian paljon foorumilla. Se on sellaista korviketekemistä, kun olisi oikeita asioitakin hoidettavana.
Satuin muuten maksamaan tuoksusta kaupassa kolme kertaa enemmän kuin mitä se netissä maksaa. Samapa se sille. Parempi kun en olisi ottanut tuoksua ollenkaan.
Grey flannel toi ensimmäiseksi mieleen laventelin ja rosmariinin. Alkuvaikutelman perusteella tuoksu on sukua Cool waterille, Fahrenheitille ja jopa Yataganille. Sitten lunttasin netistä tietoa tuoksuista, laitoin sitä vähän lisää ja lähdin lenkillä. Ulkona kehon lämmetessä Grey flannel muuttui keinotekoiseksi myskihirviöksi. Grey flannel on muuten Turinille ainakin vanhemman kirjan perustella täyden viiden tähden tuoksu, lempinimeltään makea vihreä. Höperö koko ukko.
Lenkillä tuli sellainen olo, että en jaksa sitä enää. Ei ole mitään järkeä maksaa hirveitä summia siitä, että haisee pyykinpesuaineelle. Onko se hyväksi terveydellekään? Tuoksu herätti sellaisia ajatuksia, että roikun aivan liian paljon foorumilla. Se on sellaista korviketekemistä, kun olisi oikeita asioitakin hoidettavana.
Satuin muuten maksamaan tuoksusta kaupassa kolme kertaa enemmän kuin mitä se netissä maksaa. Samapa se sille. Parempi kun en olisi ottanut tuoksua ollenkaan.
Anna kirjoitti:Kävin tänään haistelemassa sitä Monoi tuoksua Yves Rocherilla, mutta ei tämä ole mun juttu. Olin odottanut tämän tuoksuvan erilaiselle. Ehkä tämä ei vain pääse oikeuksiinsa mun ihollani. Olen käyttänyt sellaista oikeaa Monoi öljyä, ja odotin tämän tuoksuvan enemmän sen kaltaiselta. Pääsenpä jatkamaan metsästystä, täytyisi ehtiä perehtymään paremmin noihin mun "beach" näytteisiin...![]()

Ihanaa, mulla tuoksuintoilu on taatusti perua vanhemmilta, mutta ei kummallakaan ole ollut koskaan käytössä kuin pari luottopulloa..
Mä puolestani haaveilen aidosta monoi-öljystä..

Illan vastaan otan Parman Blue Mediterraneo Mirto:n kera.
Tiia, tuolta lähtee edullisesti, niitä on eri versioitakin siellä. Käsittääkseni tuo on sellaista aitoa ja tuolta saa halvemmalla kuin muualta. Luottokauppani muutenkin
http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti ... 20-ml/6611
Hah, mulla yhdessä kohtaa äiskä ihastu aina jokaiseen tuoksuun mitä mulla oli ja osti aina itselleen ne samat. :lol:

Hah, mulla yhdessä kohtaa äiskä ihastu aina jokaiseen tuoksuun mitä mulla oli ja osti aina itselleen ne samat. :lol:
Kylläpä sitä saattaa kyllästyä joihinki tuoksuihin. Sitte ne on hyvä pistää vaan kiertämään.Jaakiem kirjoitti:Geoffrey Beenen Grey flannel. Nyt tuntuu, että on tullut joku mitta täyteen. Olen yksinkertaisesti väsynyt tuoksuihin.
Musta tuntuu että sellainen mistä tulee hyvä olo, ja kiva fiilis on hyvä tuoksu.
Foorumi on musta ihan hyvä juttu ja yhtä lailla "oikeaa" tekemistä. Miettiipä niinkin päin kuinka moni ihminen tällaisen foorumin myötä on löytänyt jonkun mieltään todella ylentävän tuoksun. Ja kyllä näillä sivustoilla aivan "oikeasti myös kohtaa" ihmisiä. Ei se ole sen vähempää "todellista" mitä kohdata livenä. Mun nöyrin mielipiteeni.
- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Kosmoskukka - olet kyllä ihana tyyppi!
Jaakiem - heitä se Turin mäkeen ja luota omaan nenään! Kyllä se ilo sieltä löytyy. Puhumattakaan nyt siitä, mitä kaikkea kivaa heräävä kevät nenälle tarjoaa...
Mietin kyllä välillä itsekin, onko foorumikirjoittelu "sijaistoimintaa" - ja tavallaan onhan se. Mutta itse en ainakaan pysty tekemään töitä tauotta - joku käy röökillä, minä tsekkaan olisiko täällä jotain luettavaa tai kirjoitan pätkän tuoksuista. Huonompi juttu on se, että sattuneista syistä sosiaalinen elämäni on nykyisin melko hiljaista, ja pelkään pahoin, että foorumi luo minulle mielikuvaa siitä, että sosiaalista elämää olisi... ...tosin nyt täytyy sanoa kiitos Kosmoskukalle. Ihan turha väheksyä keskustelun merkitystä tässäkään muodossa.
Eipä ole kesätuoksun paikka tänäänkään. Tekee mieli jotain ihanaa ja mieluisaa, taitaa olla Ambre Narguile
. Kyllä se Heeleyn viikuna vielä ehtii...
Voyagesta on muuten vielä aivan lumoava häivähdys iholla, kirpeä kardemumma lepää raikkaan puun ja puhtaan, mutta miedon myskin päällä. Ei tuoksu huuhteluaineelta!
Jaakiem - heitä se Turin mäkeen ja luota omaan nenään! Kyllä se ilo sieltä löytyy. Puhumattakaan nyt siitä, mitä kaikkea kivaa heräävä kevät nenälle tarjoaa...
Mietin kyllä välillä itsekin, onko foorumikirjoittelu "sijaistoimintaa" - ja tavallaan onhan se. Mutta itse en ainakaan pysty tekemään töitä tauotta - joku käy röökillä, minä tsekkaan olisiko täällä jotain luettavaa tai kirjoitan pätkän tuoksuista. Huonompi juttu on se, että sattuneista syistä sosiaalinen elämäni on nykyisin melko hiljaista, ja pelkään pahoin, että foorumi luo minulle mielikuvaa siitä, että sosiaalista elämää olisi... ...tosin nyt täytyy sanoa kiitos Kosmoskukalle. Ihan turha väheksyä keskustelun merkitystä tässäkään muodossa.
Eipä ole kesätuoksun paikka tänäänkään. Tekee mieli jotain ihanaa ja mieluisaa, taitaa olla Ambre Narguile

Voyagesta on muuten vielä aivan lumoava häivähdys iholla, kirpeä kardemumma lepää raikkaan puun ja puhtaan, mutta miedon myskin päällä. Ei tuoksu huuhteluaineelta!

Oh deer.
Kamicha, juuh, ei nämä turhia ole eikä toki myöskään mitään korvikkeita.
Tämä on ihan niinkuin muutenkin sosiaalista kanssakäymistä. Ja oikeastaan onhan se hitusen ihmekkin... nokia muka yhdistää, mutta mietitään kuinka internet yhdistää, ihmisiä, "nyt hetkessä" ympäri maailmaa... ja vielä ihmeellisempää on että ihmiset voi kommunikoida toistensa kanssa vaikka toinen asuisi Kiinassa, Intiassa, Amerikassa, wherer ever. ON kieli jota ihmiset ymmärtää... miettii kuitenkin tää tellus on aikasta laaja näin ihmis mielen aatoksin, liekkö tuo koskaan ollut tällaista aikaa.. että ihmiset voi nyt hetkessä kommunikoida ja vielä on kieli jota ymmärretään sama missä päin planeettaa fyysinen keho sijaitsee.
Mää tuolla Second Life:ssa pari vuotta sitten tein avattaren ja löysin paljon saman henkistä porukka Play as Being here ryhmästä, ja pian halusivat mut sinne "gardian".ksi. Paljon siellä puhuttiin kokoontumis aiheina henkisiä juttuja, ihmetelty elämää itseään, ihmisten tiettyä tunnetta - mistä ne johtuu, meditaatiivista juttua. NO, paljon "Huuhaata" mahdollisesti joidenkin ihmisten mielestä *VIrnistää* - mut yhteys näihin ihmisiin oli enemmän kuin käsin kosketeltava ja tiivis. Sit ei aika ja energia antanut enään aikaa vetää noita istuntuoja, kaverit jatko mun session pitämistä. MUt mitä siitä on oikeasti jäänyt kaipaamaan on nimen omaan ne IHMISET. Ja muutama sieltä on tullut todella läheisiksi, ja voisi sanoa että ovat enempi "aitoja" mitä moni fyysinen ihminen joka vastaan kävelee jonka siis kehonsa näkee ja silmästä silmään porisee. Ja monen "aikamatkan" sen porukan kanssa sai tehtyä ja osa on tullut tuonne skypeen myös sen jälkeen kun sen ryhmän vähemmälle jätin.
Mutta -aiheeseen.. Mää niin ihastuin tuohon Chinatown:iin että sen nyt laitoin tähän aamuun. Vesisade on ja tässä on sellaista mukavaa makeutta ja comfort tyyppisyyttä. Eilen myyjä lähettäny jenkkilästä mulle pullon tätä ihanuutta. ONko muilla Bond no9 talosta kokemuskia??? Mitä suositteletta? Mää oon nyt testannu tämän CHinatown:n, lexigton avenuen mistä muutes kans tykkään kovasti ja new haarlem:n. Mitä muita suosittelette?
Kenen tuoksu tuo Ambre Narguile on? Minkälainen se on??
Tämä on ihan niinkuin muutenkin sosiaalista kanssakäymistä. Ja oikeastaan onhan se hitusen ihmekkin... nokia muka yhdistää, mutta mietitään kuinka internet yhdistää, ihmisiä, "nyt hetkessä" ympäri maailmaa... ja vielä ihmeellisempää on että ihmiset voi kommunikoida toistensa kanssa vaikka toinen asuisi Kiinassa, Intiassa, Amerikassa, wherer ever. ON kieli jota ihmiset ymmärtää... miettii kuitenkin tää tellus on aikasta laaja näin ihmis mielen aatoksin, liekkö tuo koskaan ollut tällaista aikaa.. että ihmiset voi nyt hetkessä kommunikoida ja vielä on kieli jota ymmärretään sama missä päin planeettaa fyysinen keho sijaitsee.
Mää tuolla Second Life:ssa pari vuotta sitten tein avattaren ja löysin paljon saman henkistä porukka Play as Being here ryhmästä, ja pian halusivat mut sinne "gardian".ksi. Paljon siellä puhuttiin kokoontumis aiheina henkisiä juttuja, ihmetelty elämää itseään, ihmisten tiettyä tunnetta - mistä ne johtuu, meditaatiivista juttua. NO, paljon "Huuhaata" mahdollisesti joidenkin ihmisten mielestä *VIrnistää* - mut yhteys näihin ihmisiin oli enemmän kuin käsin kosketeltava ja tiivis. Sit ei aika ja energia antanut enään aikaa vetää noita istuntuoja, kaverit jatko mun session pitämistä. MUt mitä siitä on oikeasti jäänyt kaipaamaan on nimen omaan ne IHMISET. Ja muutama sieltä on tullut todella läheisiksi, ja voisi sanoa että ovat enempi "aitoja" mitä moni fyysinen ihminen joka vastaan kävelee jonka siis kehonsa näkee ja silmästä silmään porisee. Ja monen "aikamatkan" sen porukan kanssa sai tehtyä ja osa on tullut tuonne skypeen myös sen jälkeen kun sen ryhmän vähemmälle jätin.

Mutta -aiheeseen.. Mää niin ihastuin tuohon Chinatown:iin että sen nyt laitoin tähän aamuun. Vesisade on ja tässä on sellaista mukavaa makeutta ja comfort tyyppisyyttä. Eilen myyjä lähettäny jenkkilästä mulle pullon tätä ihanuutta. ONko muilla Bond no9 talosta kokemuskia??? Mitä suositteletta? Mää oon nyt testannu tämän CHinatown:n, lexigton avenuen mistä muutes kans tykkään kovasti ja new haarlem:n. Mitä muita suosittelette?
Kenen tuoksu tuo Ambre Narguile on? Minkälainen se on??