Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
Re: Mitä haistelet tänään?
Emmä ainakaan hermostunut, mut hihittelin itsekseni et eiköhän siinä tartu ihan muut tuoksut eka 

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Ja le male ei varmasti tuoksu hassummalta naisella 

-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
No helppohan meidän naisina on puhua, meille kun unisexiys kulttuurillisesti sallitaan paljon laajemmin kuin miehille. Elokuvista opimme kuinka seksikäs nainen pukeutuu miehen paitaan seuraavana aamuna ja kuinka fedora ja solmio ovat strippiklubin oheismateriaalia. Mies puettuna naiseksi taas on komedioiden peruskauraa. Tässä asenneilmastossa mieheltä vaatii minusta paljon enemmän hyvää itsetuntoa se, että käyttää tunnistettavaa naisten tuoksua, kuin vastaava naiselta.
En muuten ole koskaan tullut ajatelleeksi boyfriend-farkkuja parisuhdestatuksen merkkinä, minusta ne ovat olleet vain yksi ruma muotioikku muiden joukossa.

En muuten ole koskaan tullut ajatelleeksi boyfriend-farkkuja parisuhdestatuksen merkkinä, minusta ne ovat olleet vain yksi ruma muotioikku muiden joukossa.

Raitoja käpälään!
-
- Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace - Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.
Gaultierin 2:sta. Tämä on mun lohtutuoksuni. Juuri sopivassa suhteessa ambraa ja vaniljaa.
Eikö ole ollut sellaistakin ilmiötä, että nuoret tytöt siinä yläasteiässä ovat käyttäneet poikaystävän tuoksua? Toiminut merkkinä siitä, että tässä seurustellaan, vähän niin kuin poikaystävän takin pitäminen tai fritsut... Ainakin amerikkalaisissa filmeissä on niitä baseballtakkeja yms. lainassa.
Miten sitten tulkittaisiin tilanne, jos aikuinen mies tuoksuisi Opiumilta. Varmaankin niin, että pukeutuu naisten tuoksuihin eli on perverssi tai että vaimo käyttää niin voimakkaita hajua, että puolisokin haisee. Tuskin kukaan ajattelisi, että siinäpä menee tuoksujen asiantuntija, joka arvostaa klassisia orientaaleja.
Miten sitten tulkittaisiin tilanne, jos aikuinen mies tuoksuisi Opiumilta. Varmaankin niin, että pukeutuu naisten tuoksuihin eli on perverssi tai että vaimo käyttää niin voimakkaita hajua, että puolisokin haisee. Tuskin kukaan ajattelisi, että siinäpä menee tuoksujen asiantuntija, joka arvostaa klassisia orientaaleja.
Tänään muuten tuoreelle sahatavaralle tuoksuva Piper nigrum, joka ei pärjää ollenkaan Bendeliriukselle, jonka pulloa menin käsittelemään, ja tuoksu jyrää yli muun, vaikka en sitä varsinaisesti päälleni suihkuttanutkaan.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Höpö höpö. Haistaja todennäköisesti ajattelisi lähinnä että tuo mies haisee hyvältä/pahalta, haistajan preferenssien mukaan. Jos Opium-herra rupeaa tässä kohtaamisessa läähättämään, tuijottamaan merkillisesti ja koskettelemaan tahi paljastelemaan itseään suggestiivisesti niin sit ehkä voi tulla pervo-tulkinta.Jaakiem kirjoitti:Miten sitten tulkittaisiin tilanne, jos aikuinen mies tuoksuisi Opiumilta. Varmaankin niin, että pukeutuu naisten tuoksuihin eli on perverssi tai että vaimo käyttää niin voimakkaita hajua, että puolisokin haisee. Tuskin kukaan ajattelisi, että siinäpä menee tuoksujen asiantuntija, joka arvostaa klassisia orientaaleja.
-
Ehkä mun pitää hankkia sitä Le Malea ihan vaan testimielessä, tai tehdä niin kuin eräs keski-ikäinen mamma ja käyttää viikon jotain Axen tuoksua.
Oon samaa mieltä naapion kanssa, että tietty rajojen rikkominen sallitaan naisille helpommin (ainakin silloin kun se lopulta auttaa ylläpitämään sukupuolikategorioita, tyyliin lierihattu strippiklubilla, huoh, mutta pidän femakkoluennon joskus toiste), mutta itsestäni oon jo huomannut että en viihdy juuri ollenkaan liian maskuliinisiksi mieltämissäni tuoksuissa, ja että niissä häiritsee nimenomaan (itse projisoimani) maskuliinisuus. Osaan arvostaa niitä tuoksuina, mutta en käyttää. Ehkä niistä tosiaan tulee liian vahvasti poikapöpöt mieleen.
Oon samaa mieltä naapion kanssa, että tietty rajojen rikkominen sallitaan naisille helpommin (ainakin silloin kun se lopulta auttaa ylläpitämään sukupuolikategorioita, tyyliin lierihattu strippiklubilla, huoh, mutta pidän femakkoluennon joskus toiste), mutta itsestäni oon jo huomannut että en viihdy juuri ollenkaan liian maskuliinisiksi mieltämissäni tuoksuissa, ja että niissä häiritsee nimenomaan (itse projisoimani) maskuliinisuus. Osaan arvostaa niitä tuoksuina, mutta en käyttää. Ehkä niistä tosiaan tulee liian vahvasti poikapöpöt mieleen.

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
^ Voin tunnustaa, että täällä on samaa vikaa. Just tänään lahjoitin Au Masculinin miehelle, kun en vaan pysty käyttämään sitä etenkin miehisen alun ja myös jonkin taustalle jäävän (oman nenäni mielestä) miehekkään sivujuonteen takia. Toisaalta eniten käyttämäni Casanova on myös miesten tuoksu, mutta sitä en miellä juurikaan miehiseksi.
-
^^ Mä luin taannoin tuon Axe-äitijutun, ja kun BBC:n parfyymidokkarissakin oli vastikään ollut Axesta ja Ann Gottliebista osio, niin päädyin lopulta Sokoksella haistelemaan paria Axen body sprayta. En tiiä mille se "cool metal" haisee mutta ne pari mitä haistelin oli musta ihan hyvän tuoksuisia. Ei nyt mitään hallelujaa best evö -kamaa mutta kuitenkin. Varmasti karseita yliannosteltuna mutta niinpä on aika moni muukin tuoksu.
-
Trololol, terkut jokailtaisesta Alien-kylvystä. Hajustan sillä koko vaatekaappini, makaukset ja petivaatteet sekä ovien ja akkunoiden pielet kuin vampyyrejä pelkäävät valkosipulilla. Eiku no. Tykkään tuoksutella iltaisin, kun ei ole muita virikkeitä (nettiä ei lasketa).mukael kirjoitti: Varmasti karseita yliannosteltuna mutta niinpä on aika moni muukin tuoksu.
Ja jos mulla joskus vielä on teini-ikäisiä poikia ja niiden hajusteet ällöttää, otan ihan varmasti tuon artikkelin mutsin taktiikan käyttöön.
-
^ Se onkin sit oma asiansa että mikä on liikaa mitäkin. Mutta ajattelin tässä lähinnä sellaista painesäiliöstä suihkutettavaa suunnilleen >5 sek yhtäjaksoista sumutusta.
Tässäpä olisikin oiva teemaviikko foorumilaisille, Axe-viikko! Ei vaatisi valtavaa rahallista panostusta, ja pientä variaatiovaraakin olisi.
Tässäpä olisikin oiva teemaviikko foorumilaisille, Axe-viikko! Ei vaatisi valtavaa rahallista panostusta, ja pientä variaatiovaraakin olisi.
-
mukael kirjoitti:^ Se onkin sit oma asiansa että mikä on liikaa mitäkin. Mutta ajattelin tässä lähinnä sellaista painesäiliöstä suihkutettavaa suunnilleen >5 sek yhtäjaksoista sumutusta.

Mä oon mukana!mukael kirjoitti:Tässäpä olisikin oiva teemaviikko foorumilaisille, Axe-viikko! Ei vaatisi valtavaa rahallista panostusta, ja pientä variaatiovaraakin olisi.
Ei ehkä vaadi isoa rahallista panostusta, mutta henkinen panostus voisi olla liikaa. Jätän väliin.
-
- Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace - Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.
Mä olen tehnyt tän jo. Tai oikeammin käytin purkillisen Axen Twistiä, eli noin 5 viikkoa. Kevyen sitruunainen ja vähän vetiveriä. Mulla oli käytössä deodorantti, joka päätyi mulle kun silloinen poikaystävä oli ostanut vahingossa deon, eikä antiperspiranttia ja haisteltuani sen päätin käyttää sen pois.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Ehkä mun pitää hankkia sitä Le Malea ihan vaan testimielessä, tai tehdä niin kuin eräs keski-ikäinen mamma ja käyttää viikon jotain Axen tuoksua.
Ei mitään pahaa sanottavaa, mitään Axe-efektiä en huomannut.
Tänään harmaaseen aamuun Jessica Simpsonin Fancya. Koska namihammasta kolottaa. Celebrityksi tämä ei ole ollenkaan huono, karamellisen vaniljainen, mutta manteli taittaa äklömakeutta aika hyvin. Alkutuoksu ei ole ihmeellinen, mutta n. tunnin päästä laitosta tuoksuu suloisen vaniljaiselle. Mulle tulee tästä mieleen prinsessakakun marsipaanikuorrute.