Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Yleinen höpöttelyketju
Mää tilasin eilen 75 ml edp Mitsoukon sieltä, mut en sitte pyytänyt noita lainkaan. En tykännyt nimittäin siitä Bois d´Ete puuliiteri tuoksusta yhtään.
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Pyydä ihmeessä sähköpostitse kylkiäisiksi näytteitä Guerlainin Les Deserts de Orient -tuoksuja! Voit myydä ne mulle!
Mohn, olethan kunnossa? Ymmärrän erinomaisen hyvin foorumiväsymyksen, ja sen ettei huvita kirjoitella syystä tai toisesta, mutta siusta ei oo kuulunu sanaakaan nyt puoleentoistaviikkoon, joten... sano vaikka vaan kukkuu että tiedämme siun olevan vielä elävien kirjoissa.
Tai sanokoon joku kukkuu Mohnin puolesta, jos tietää missä mennään.
Tai sanokoon joku kukkuu Mohnin puolesta, jos tietää missä mennään.
Ei hemmetti, nyt ottaa pannuun ja lujaa. Huusin huutiksessa YSL:n Champagnea, eli entistä Yvresseä ja luulin sen saavani kun ei ollut huutajia. No sitten joku tuli viime minuutilla ja osti sen osta heti-jutulla. Argh. Olisi pitänyt tehdä sama temppu, mutta ajattelin ettei sitä kukaan halua. Äh ja puh. Täytyy päästä yli. Täytyy ajatella, että se oli vain hajuvesi. Hajuvesi, jota on myyty Champagne nimellä vain puoli vuotta ja siinä oli laatikko mukana ja lähes täysi. Tyhmä minä
Nyt saa tarjota helliä sanoja.
Oliko se joku teistä?

Nyt saa tarjota helliä sanoja.
Oliko se joku teistä?

-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Ei. Mutta käytän rutiinisti auction sniperia silloin harvoin kun haluan jotain nettihuutokaupoista.
Suosittelen.
Suosittelen.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Miulla on Huuto.netissä käynyt myös muutama ärsyttävä kömmähdys. Ensinnäkin, näin jälkikäteen on helppoa sanoa että olen myynyt siellä muutamankin aarten, joiden arvoa en tuolloin tajunnut, lähes pilkkahintaan. Ne kirvelee välillä vieläkin. (mutta tätähän tää elämä on: "kunpa olisin tiennyt silloin sen minkä tiedän nyt" jne.)
Toisaalta, muutama herkkupala on mennyt sivu suun. Viimeisimpänä tuossa muutama viikko sitten siellä oli myytävänä naurettavan halvalla käyttämätön Shalimar EdP. Sitä oli joku huutanut, mutta se vaikutti siltä ettei kyseessä ollut tyypille mikään must-have juttu, vaan huusi koska halvalla sai, enkä usko että se olisi lähtenyt kilpailemaan kanssani. En laittanut huutoa vetämään korotusautomaatin kera, vaan pistin huudon sulkeutumispäivämäärän mieleen, ja ajattelin että tuikkaan voittavan huudon viime hetkillä.
No niinhän siinä kävi että onnistuin muistamaan sen päättymispäivän väärin. Kun sitten menin katsomaan, oli se tyyppi tosiaan ryöstänyt Shalimarin aivan naurettavan halvalla - miulle jäi vain käteen ilmoitus: Kohde on suljettu!
Toisaalta, muutama herkkupala on mennyt sivu suun. Viimeisimpänä tuossa muutama viikko sitten siellä oli myytävänä naurettavan halvalla käyttämätön Shalimar EdP. Sitä oli joku huutanut, mutta se vaikutti siltä ettei kyseessä ollut tyypille mikään must-have juttu, vaan huusi koska halvalla sai, enkä usko että se olisi lähtenyt kilpailemaan kanssani. En laittanut huutoa vetämään korotusautomaatin kera, vaan pistin huudon sulkeutumispäivämäärän mieleen, ja ajattelin että tuikkaan voittavan huudon viime hetkillä.
No niinhän siinä kävi että onnistuin muistamaan sen päättymispäivän väärin. Kun sitten menin katsomaan, oli se tyyppi tosiaan ryöstänyt Shalimarin aivan naurettavan halvalla - miulle jäi vain käteen ilmoitus: Kohde on suljettu!

Joo noi kömmähdykset kyllä harmittaa. Joskus ne unohtaa nopeasti, mutta joskus kuten sanoit toxu, ne jäävät kummittelemaan. Mutta toisaalta, kyllä maailmassa pelastettavia aarteita riittää. Mä alan jo pääsemään omani yli, halvalla vain olisi irronnut. Totesin, että mitä sitten jossei mulla sitä ole? Yvresseä multa kyllä löytyy eikä se ilmeisesti poikkea tuoksuna mitenkään. Se ei ole edes suuuuuuri rakkaus vaikka siitä tykkäänkin. Mitä sitten, jos mulla oisi se pullo ja voisin itsekseni hihitellä, että hihi ebayssa siitä pyydetään aika paljon ja mulla onkin se täällä kotona. On paljon esim. antiikkijuttuja, joita mä haluaisin, mutten voi saada.
Kosmoskukka, näitkö hinnan? 150 dollaria? Aika hieno parfyymi saisi olla että mä maksaisin ton verran.
(köyhä
) Huutiksessa huutohinta ois ollu 9 euroa ja osta heti-hinta 20 euroa...
Siksi mä oisinkin sen ostanut. Ja siksi se jäikin harmittamaan, en mä sitä paljoa tota kalliimmalla oiskaan ostanut kun ei mikään sillä tavalla must juttu ollut.
Kosmoskukka, näitkö hinnan? 150 dollaria? Aika hieno parfyymi saisi olla että mä maksaisin ton verran.

-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Anna, jos yhtään lohduttaa, maailmassa on niitä sulle viiden tähden tuoksuja niin paljon että ei kannata tuhlata ruutia eikä etenkään rahaa kolmen tähden "ihan kiva" - tuoksuihin.
Mä olen nykyiseen tuoksuhyllyyni aika tyytyväinen
Mä olen nykyiseen tuoksuhyllyyni aika tyytyväinen

Gogol, olet aivan oikeassa. Joskus sitä vain himoitsee asioita niiden rahallisen arvon takia, tai että ne ovat harvinaisia tai hieno lisä tms. ja olisivat siksi kiva omistaa. Ja kun ei tosiaan maailmasta tavara lopu. Wuhuu viiden tähden tuoksut, täällä mami odottaa!
Jaahas, kai sitä täytyy alkaa leipomaan minttusuklaamutakakkua.

Jaahas, kai sitä täytyy alkaa leipomaan minttusuklaamutakakkua.
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Julistan alkoholittoman kuukauden loppuneeksi ja join sen kunniaksi pari lasia viiniä.
Jatkanen kuitenkin maltillista linjaa - kokemus oli avartava ja pidän kirkkaammasta fokuksesta.
Jatkanen kuitenkin maltillista linjaa - kokemus oli avartava ja pidän kirkkaammasta fokuksesta.
Tiedättekö mikä on juhannuksessa parasta? Rauha! Ironista kyllä...
Hauskaa juhannusta kaikille!
Hauskaa juhannusta kaikille!

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
No niinpä. Valmistaudun lähtemään pian rauhallisille juhannuksen ruokaostoksille.
Eilen metrossa haistoin yhtäkkiä ELdOn Jasmin et Cigarettes:in - en ole ihan varma kantoiko sitä metrosta poistuvan pariskunnan mies vai nainen. Mutta
.
Ihanaa ja hyväntuoksuista juhannusta kaikille!
Eilen metrossa haistoin yhtäkkiä ELdOn Jasmin et Cigarettes:in - en ole ihan varma kantoiko sitä metrosta poistuvan pariskunnan mies vai nainen. Mutta

Ihanaa ja hyväntuoksuista juhannusta kaikille!
Oh deer.
Kukkuu!
Anteeksi, etten ole kirjoitellut pitkään aikaan! Ollut tässä live-elämässä kaikenlaista asioiden hoitamista ja lisäksi olen ollut erittäin tiiviisti kiinni yhdessä projektissa ja on ollut olo, että nyt ei pysty moneen asiaan yhtä aikaa. Ei siis kyse foorumiväsymyksestä sinänsä, tämä vaan imaisee niin totaalisen kokonaan sisäänsä jos tänne päin edes vilkaisee...
Ikävä on ollut!! Teitä kaikkia!
Nyt vietän hyvin tylsää ja hyvin v-käyräistä juhannusta kotona. Ensi viikon olen poissa ämyreiden äärestä eli jatkossakaan minusta ei paljon mitään kuulu. Sitten on vuorossa kakkosen konfirmaatiota ja jonkinlaiset pikkiriikkiset juhlat esikoisen viime vuotisen Prometheuksen ja kakkosen konfirmaation ja minun valmistumisen johdosta (esikoiselle ei pidetty mitään juhlia Prometheus-leirin jälkeen joten ajettelin, että ei ole reilua pitää kakkosellekaan ellei sitten juhli molempia, ykköstä tosin siis näin vuoden päästä vasta
). Sitten olen lähdössä rankalle huvittelureissulle ja siihen menee kaikkinensa viikon verran valmistautumisineen ja palautumisineen.
Olen ihan pihalla mitä kaikkea täällä on taas tapahtunut ja mistä jutusteltu. Sen yhden projektin kanssa mulla menee tässä vielä sinne heinäkuun puoliväliin saakka ja muutenkin on tuota ohjelmaa runsaasti tulossa joka lähtöön. Yritän välillä tulla tänne lurkkimaan. Miten ihmeessä elämästä taas tulikin yhtäkkiä näin kaoottista!?!

Anteeksi, etten ole kirjoitellut pitkään aikaan! Ollut tässä live-elämässä kaikenlaista asioiden hoitamista ja lisäksi olen ollut erittäin tiiviisti kiinni yhdessä projektissa ja on ollut olo, että nyt ei pysty moneen asiaan yhtä aikaa. Ei siis kyse foorumiväsymyksestä sinänsä, tämä vaan imaisee niin totaalisen kokonaan sisäänsä jos tänne päin edes vilkaisee...
Ikävä on ollut!! Teitä kaikkia!

Nyt vietän hyvin tylsää ja hyvin v-käyräistä juhannusta kotona. Ensi viikon olen poissa ämyreiden äärestä eli jatkossakaan minusta ei paljon mitään kuulu. Sitten on vuorossa kakkosen konfirmaatiota ja jonkinlaiset pikkiriikkiset juhlat esikoisen viime vuotisen Prometheuksen ja kakkosen konfirmaation ja minun valmistumisen johdosta (esikoiselle ei pidetty mitään juhlia Prometheus-leirin jälkeen joten ajettelin, että ei ole reilua pitää kakkosellekaan ellei sitten juhli molempia, ykköstä tosin siis näin vuoden päästä vasta

Olen ihan pihalla mitä kaikkea täällä on taas tapahtunut ja mistä jutusteltu. Sen yhden projektin kanssa mulla menee tässä vielä sinne heinäkuun puoliväliin saakka ja muutenkin on tuota ohjelmaa runsaasti tulossa joka lähtöön. Yritän välillä tulla tänne lurkkimaan. Miten ihmeessä elämästä taas tulikin yhtäkkiä näin kaoottista!?!

- Kosmoskukka
Hei Mohn,
ihanaa että Sulla on aktiviteettia. Aivan mahtavaa, silloin ollaan tiukasti kii elämässä. Tässä yks päivä näiden neljän jantterin kans mietin että ehkä tämä onkin elämän tarkoitus, sen aktiivisuus. Kerkeää sitä levätä sit joskus...
Toisaalta, jos on kaoottista ja hitusen pakka sekasin.. musta se on vaan rohkeuden merkki.. ku taas miettii että monta ihmistä on jotka ei ees uskalla olla pakka sekasi väliin.
Me ollaan käyty tänää anoppilassa ja seuraava reissu sinne onki hyvä suunnata joulun tienoon. Käydään kyllä Kreetalla porukalla tässä sitte kesälomalla...ihanaa AURINKOA.
Tänään on aurinko paistanu, mutta niin kylmä tuuli että vedin taas neuleen niskaan.
Nyt iltaan laitoin Divine:n divine tuoksua.
Ihanaa juhannusta ja keskikesän juhlaa kaikille. Mää oon niin äärettömään iloinen että oon löytänyt teiät.
ihanaa että Sulla on aktiviteettia. Aivan mahtavaa, silloin ollaan tiukasti kii elämässä. Tässä yks päivä näiden neljän jantterin kans mietin että ehkä tämä onkin elämän tarkoitus, sen aktiivisuus. Kerkeää sitä levätä sit joskus...

Toisaalta, jos on kaoottista ja hitusen pakka sekasin.. musta se on vaan rohkeuden merkki.. ku taas miettii että monta ihmistä on jotka ei ees uskalla olla pakka sekasi väliin.

Me ollaan käyty tänää anoppilassa ja seuraava reissu sinne onki hyvä suunnata joulun tienoon. Käydään kyllä Kreetalla porukalla tässä sitte kesälomalla...ihanaa AURINKOA.

Tänään on aurinko paistanu, mutta niin kylmä tuuli että vedin taas neuleen niskaan.
Nyt iltaan laitoin Divine:n divine tuoksua.
Ihanaa juhannusta ja keskikesän juhlaa kaikille. Mää oon niin äärettömään iloinen että oon löytänyt teiät.