Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Pulloista löytyy Lacoste - Style in Play YSL - Live Jazz Laura Biogiotti - Due Uomo Burberry - Summer 2010 D&G - The One Givenchy - Play Intense John Varvatos - John Varvatos (Original) Rochas - Man Thierry Mugler - B*Man Chanel - Egoiste L'Artisan - Tea For Two Annick Goutal - Ninfeo Mio
Ja paljon enemmän jos olisin rikas...
Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.
Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse. Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään
Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä.
Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.
Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.
Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.
Itse kun ihmettelin patsulin tuoksua niin muistaakseni Kamicha vinkkasi luontaistuotekauppaan nuuhkimaan eteerisiä öljyjä. (en ole muuten vieläkään saanut aikaiseksi, mutta ehkäpä tässä joskus muistan)
Itselläni tuo joidenkien erikoisempien nuottien löytäminen vähän semmoista palapelin kasaamista. Koitan yhdistää tuoksusta osia siihen mitä pitäisi olla tuoksussa ja samalla vertaan niitä muihin tuoksuihin ja mitä niissä on, näin koittaen saada kiinni joistakin nuoteista. Sitä en sitten tiedä onko se kuinka tarkkaa/oikeaa kuvaa antava, mutta ainakin minulla on hauskaa.
Ihanaa kun löytyi tämä vanha keskustelu!
Mulla on sama ongelma aloittajan kanssa. Joskus ihan turhaudun kun hakemalla haen niitä nuotteja jotka on mulle tuntemattomia. Toisaalta sitten tulee ihan loistofiilis, suorastaan onnen tunne kun löytyy jotain uutta. Kun kokee valaistumisen!