Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Onko kukaan haistanut?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Onko kukaan haistanut?
Ineke Field Notes From Paris? Muutkin Ineken tuoksut, onko kukaan nuuhkinut?
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Kiitos taas Toxu ja Jaakiem 

Mulla on näyte Evening edged Goldista, saat haisteltavaksi. Ineken tuoksut kiinnostaisivat minuakin. Harmi kun eivät enää lähetä näytteitä tänne, olisi pitänyt tilata silloin kun oli vielä mahdollisuus.Sumukorento kirjoitti:Ineke Field Notes From Paris? Muutkin Ineken tuoksut, onko kukaan nuuhkinut?
Minä taasen kaipailisin lisää kokemuksia Dioressencestä. Oletko esimerkiksi sinä Jaakiem haistellut tätä?
-
Osmatuksella on Ineke valikoimissaan. Sieltä saisi ehkä sampleja?
Tässä pohdiskelen, että miten Heeleyn Ophelia on mennyt elämästäni täysin ohitse, vaikka siinä on mm. tuberosaa. Onko kukaan haistellut?
-
No, mulla on siitä sample
Toistaiseksi ei ole kovin hyvät fibat siitä, kuten ei oikein muistakaan Heeleystä. En ole päässyt ihastumaan vielä yhteenkään. Ophelia voisi mennä mulla oikeastaan kanssa nyt lämpimän ilman kokeiluun, josko olis erilainen kuin talvikylmällä, jolloin sitä viimeksi testailin.
Haluatko lainaan
Maltatko odottaa Hesan reissuun vai laitanko postia?

Haluatko lainaan

Gogol, oletko haistellut Santa Maria Novellan Nostalgiaa? Onko Santa Maria Novella suositeltava käyntikohde?
Mjaa! En ole mitään Heeleya haistellut. Miksi juuri sulla on aina niistä näytteet joita mä himoitseneiffelintorni kirjoitti:No, mulla on siitä sampleToistaiseksi ei ole kovin hyvät fibat siitä, kuten ei oikein muistakaan Heeleystä. En ole päässyt ihastumaan vielä yhteenkään. Ophelia voisi mennä mulla oikeastaan kanssa nyt lämpimän ilman kokeiluun, josko olis erilainen kuin talvikylmällä, jolloin sitä viimeksi testailin.
Haluatko lainaanMaltatko odottaa Hesan reissuun vai laitanko postia?

-
Hih, hih, Anna, hyvinhän tuo on toiminut toisinkin päin

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Olen, ja tykkäsin niin paljon, että hankin pullon. Täydellinen tuoksuilluusio vanhasta luksusautosta: nahkaa, kumia ja bensaa.Jaakiem kirjoitti:oletko haistellut Santa Maria Novellan Nostalgiaa?

Crouching tiger, hidden flacon
Hankitko sen jostain ulkomaan reissusta?
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
En, vaan tilasin sen joskus vuosia sitten amerikkalaisen Luscious Cargon alennusmyynnistä (ja se oli elämäni ylivoimaisesti hankalin ja hitain ja eniten peräänkyselyitä ja jälkipyykkiä aiheuttanut nettiostos, mutta ei siitä sen enempää: itse tuoksu oli kuitenkin moninverroin kaiken vaivan arvoinen
)
En tiedä, missä Santa Maria Novellan tuoksuja tällä hetkellä myydään netissä, ennen niitä sai mm. Aus Liebe zum Duftilta, mutta siitä taitaa olla jo kymmenen vuotta.

En tiedä, missä Santa Maria Novellan tuoksuja tällä hetkellä myydään netissä, ennen niitä sai mm. Aus Liebe zum Duftilta, mutta siitä taitaa olla jo kymmenen vuotta.
Crouching tiger, hidden flacon
- christian777
Kukaan haistellut Giorgio Beverly Hills for meniä?Itämainen puu vuodelta 1984.
- christian777
Ps:Saman valmistajan nahkatuoksu red myös kiinnostaa vuodelta 91?christian777 kirjoitti:Kukaan haistellut Giorgio Beverly Hills for meniä?Itämainen puu vuodelta 1984.
- christian777
Toxu,onko tietoo?christian777 kirjoitti:Kukaan haistellut Giorgio Beverly Hills for meniä?Itämainen puu vuodelta 1984.