Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Re: Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Jules kirjoitti:
christian777 kirjoitti:Mulla on uusi versio Santosista ja kyllä sekin kestää melko pitkään,jos vertaa nykytuoksuja.Laitoin ke Santosia aamulla suihkaus rintaan+tippa niskaan ja muutama kaulaan.Illalla vielä pystyi tuulahduksia haistamaan.On varmaan melkoinen pommi se alkuperäinen 8-)
No niin, iltapäivä ja ilta meni Torniossa ja Haaparannassa asioidessa Santosin säestyksellä. Kun tuo 90-luvun alussa ostamani pieni pullo hiljattain löytyi muuttotavaroista ja kokeilin sitä, sen kesto tuntui vähenneen reilusti, (ja varmasti jonkin verran onkin), mutta kaupungilla liikkuessani tuoksu tuntui pehmeänä ja mukavana koko ajan. Illalla huomasin huomaamatta nuuskivani sitä ilmasta lähes jokaisella sisäänhengityksellä. Sipaisin Santosia sormella niskaan ja vähän poskille silloin päivällä, joten määrä oli hyvin pieni - mutta aine on öljymäistä.

Santos on (ja oli etenkin uudempana) vahvaa ainetta, mutta ei koskaan pommi. Se verhoaa käyttäjän pehmeällä ja hienostuneella tuoksulla, jossa ei tunnu olevan mitään epämiellyttävää sävyä. Siitä nauttii ikäänkuin huomaamattaan.
Sorry,pommilla tarkoitin kestävyyttä.Miustakin se on hienostunut+tyylikäs tuoksu 8-) Pidän pippurisesta mausteisuudesta,joka on kuin kääritty pehmeään kermaisuuteen :P Tuoksu nousee kuin huomaamatta ajoittain nenään herkullisesti :aurinko:
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mäkin meinasin kommentoida samaa, ettei ole mielestäni pommi. Hyvin pehmeä spicy woody. Jännä miten tämän santelista tuli mieleen Egoiste, jota oli haistellut joskus peruskouluisässä. Eli muistin oikein aikoinaan, kun kummastelin nykyisen Egoisten ohuempaa santelia. Arvatkaapa vaan tekisikö mieli etsiä pari muutakin tuoksua vintage-versioina.
christian777

Heräteostona Bvlgari black lähti tilaukseen :oops: :? :roll: :P 8-)
Jaakiem

Oho.

Voin tehdä sulle Christian näytteen tuosta vanhemmasta Santosista, jos haluat vertailla. Menee jonkun verran aikaa kuitenkin, kun mulla taida olla nyt putkia jäljellä.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Hmmm...toi PayPal on tavallaan hirmu kätevä, mutta sitten taas toisaalta se on vähän liiankin kätevä. Viime yön yövuorossa ostin eBaysta Givenchyn Eaudemoisellen miniatyyrin. Eikä se ollut edes halpa. Mutta kun mä halusin. Nyt harmittaa, etten ostanut koko pulloa Emotionin alesta joskus kesällä (kai).

Kaiken lisäksi mulla ei olisi ollut siihen miniin rahaa, nyt joudun pihistämään mun tälle viikonlopulle budjetoidusta reissurahastosta senkin ostoksen eli jotain jää nyt reissulla ostamatta. Ei sillä, että mä olisin muutenkaan pystynyt juuri mitään shoppailemaan. Hohhoijaa, tuoksuholisti....selkärangaton tuoksuholisti. :angelic-halofell:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Jules

Viesti Kirjoittaja Jules »

Parempi tuoksuholisti kuin rahaholisti.
christian777

Jaakiem kirjoitti:Oho.

Voin tehdä sulle Christian näytteen tuosta vanhemmasta Santosista, jos haluat vertailla. Menee jonkun verran aikaa kuitenkin, kun mulla taida olla nyt putkia jäljellä.
Kiitos Jaakiem,otan mielelläni vastaan :aurinko: Voisin laittaa sulle tota uutta versiota ja tyhjän putelin samalla,ok?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Aikani Bal a Versaillesia ja Eau de Cologne Imperialea ostoskorissa pyöriteltyäni lisäsin siihen vielä Jean Patou 1000 edt:n mukaan ja laitoin menemään. Jänskättää, että millainen tuo 1000 edt on, edp on tosi hyvä, mutta edt lukemani mukaan melko erilainen. Toiset tykkäävät siitä enemmän. Näkee sitten mitä mä olen mieltä.
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Samplejahan ei lasketa, mutta tiedotan kuitenkin, että pistin lopulta tilaukseen Francis Kurkdjianin samplesetin. Mistähän syystä en olet tilannut jo aikaa sitten. 4 x 2 ml = 12 euroa ovelle toimitettuna :mrgreen:
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Salaperäisen Hong Kong-pakettini sisältö selvisi. Paketista paljastui ammoin britti-Amazonista tilaamani, ja kokonaan unohtamani Gandini 1896 Teak Wood-cologne. Onneksi en lähettänyt takaisin, tämä on hieno tuoksu. Alun tyypillisen cologne-sitruksen jälkeen iholla on raikas mutta pehmeä puun, mustapippurin ja orvokinlehden sekoitus ripauksella kuminaa ja jotain makeaa. Muistuttaa hiukkasen Aqua Fahrenheit.ia, mutta paljon pehmeämpänä, ilman hyökkäävyyttä.
christian777

Gaultierin le male saapui.Huutiksesta postikuluineen 10e 30ml pullossa jäljellä ja ihan käypää tavaraa :aurinko: Oon vältellyt tuoksua,koska niin suosittu,vaikka olen siitä tykännytkin.Tyhmää :? ja nyt kun sen hommasin,niin pitää sanoa edelleen,että hyvä,nami tuoksu 8-)
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Postissa tuli eilen minulle Must de Cartier. Tämä on musta/kultaisessa pakkauksessa ja pullo itsessään on kirkas ja sumutin osa kullan hohtoinen eikä tässä ole lainkaan korkkia. Tämä on jotain 90 luvun loppupuolen nektariinia. :romance-inlove:
Thougts begome things... choose the good ones!
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Wuhuu, nyt uskaltaa tuulettaa kun pullo on hyppysissä: nappasin kolmisen viikkoa sitten onnekkaasti 50 ml testerin Hermèsin Parfum des Merveillesia :romance-inlove: (siis Eau des Merveillesin parfyymiversiota) aika pilkkahintaan ebaysta. Olin ihan varma että myyjä peruu halvan diilin tai se tyssää USAsta lähettämiseen tai jotain... Huh! Jee! Tulliin se kyllä napsahti, mutta se ei ollut iso kiusa tässä.

Helmikuulle on kotiutunut myös minikokoinen puteli Terre d'Hermèsin parfum-versiosta.
Jaakiem

Joku halusi nähdä sen Santosin kuvassa. Tältä se näyttää kuvattuna muutaman muun vintagen kanssa. Tämä on siis sellainen refill-pullo, joka olisi tarkoitus laittaa johonkin kehykseen.
Viimeksi muokannut Jaakiem, 25 Kesä 2013, 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jules

Viesti Kirjoittaja Jules »

Kiitos kuvasta, Jaakiem! Millaiseksi Santos on osoittautunut, jos olet ehtinyt testata? Sinulla näyttää olevan myös pieni Jules-pullo, mitä mieltä olet siitä? Vai onko tuo uudempaa Julesia?
Vastaa Viestiin