Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Re: Mitä haistelet tänään?
Lolita Lempicka Au Masculin. Varsin onnistunut sokko-ostos.
Tänään Yves Rocher retroilua. Venise. En tiedä voiko sanoa että kirpeä itämainen
mutta niin mä tätä itselleni kutsun. Sitrusta hyvin tumman mausteisuuden päällä. Vähän vanilijaa taustalla, ei liikaa. Hieno vanha Yrkkä. Kestää iholla kuin tauti. Tämä lähtee kyllä tämän jälkeen lepäämään, alkaa olla liian stydi näille keleille.
Eilen illalla kokeilin Lorenzo Villoresin Alamutia samplesta.
Ensin olin ihan että "kääk lol apua mä meen peseen tän pois" koska haistoin kus...pissaiset eritteiset miesten kalsarit. Mutta en pessytkään, ja niinpä se vaan muokkautuikin iholla hiljalleen hienostuneeksi ja turvalliseksi ja lämpimäksi tuoksuksi.
Liian maskuliininen mulle, ajattelin. Mutta sitten ajattelin hämyistä syksyistä puistoa jossa on lukemattomia kosteita kirjavia lehtiä maassa potkiskeltavana, ja mielikuva oli ihana.
Ratkaisu: Mun on etsittävä mies joka käyttää Alamutia. Mielellään sen näköinen kuin Tauno Palo 5-kymppisenä tai vähän yli. Ja myö sitten hänen kanssaan käsi kädessä meneskeltäis siellä.
Onneksi annoin pissahousulle mahdollisuuden. Jatkokokeiluun ehdottomasti.
Näin.

Eilen illalla kokeilin Lorenzo Villoresin Alamutia samplesta.
Ensin olin ihan että "kääk lol apua mä meen peseen tän pois" koska haistoin kus...pissaiset eritteiset miesten kalsarit. Mutta en pessytkään, ja niinpä se vaan muokkautuikin iholla hiljalleen hienostuneeksi ja turvalliseksi ja lämpimäksi tuoksuksi.
Liian maskuliininen mulle, ajattelin. Mutta sitten ajattelin hämyistä syksyistä puistoa jossa on lukemattomia kosteita kirjavia lehtiä maassa potkiskeltavana, ja mielikuva oli ihana.
Ratkaisu: Mun on etsittävä mies joka käyttää Alamutia. Mielellään sen näköinen kuin Tauno Palo 5-kymppisenä tai vähän yli. Ja myö sitten hänen kanssaan käsi kädessä meneskeltäis siellä.
Onneksi annoin pissahousulle mahdollisuuden. Jatkokokeiluun ehdottomasti.
Näin.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Postimies soitti kahdesti ja toi Premier Figuier -palkintopullon!
Pakkohan sitä oli tietysti heti suihkahuttaa, nyt olen vihreässä viikunapilvessä.

Pakkohan sitä oli tietysti heti suihkahuttaa, nyt olen vihreässä viikunapilvessä.

Crouching tiger, hidden flacon
-
Mulle taas tuli Flora Nymphea :) jopa rään läpi ihanan aurinkoinen!

- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Löysin netistä vähän käytetyn Rochas Byzancen halvalla (kymppi postikuluineen), joten sokko-ostos ei pelottanut. Pullo saapui tänään, joten sitä nyt sitten toisessa ranteessa. Oon vissiin saanut hyvin siedätettyä itseäni aldehydeille ja tuberoosalle, kun tämä miellyttää aika lailla.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Päivä meni hyvin pienellä suihkauksella Musc de Javaa, kotiiin tultua käteen tarttuin 31 Rue Cambon, ja kyllä tämä tuoksuukin hyvältä. En voi olla imppailematta ranteitani koko ajan. Pitäisiköhän hankkia isompi dekantti?
Jokunen ilta sitten tuli nuuhkittua myös Terry de Gunzburg Parti Pris. Tällaiselle ei-niin-tuberosa-ihmiselle hyvin miellyttävä, kermaisen puinen alku, joka valitettavasti muuttui nenääni liian kookosöljyiseksi. Mutta mielenkiintoinen tuoksu, taidan lähettää tämän Annalle

Jokunen ilta sitten tuli nuuhkittua myös Terry de Gunzburg Parti Pris. Tällaiselle ei-niin-tuberosa-ihmiselle hyvin miellyttävä, kermaisen puinen alku, joka valitettavasti muuttui nenääni liian kookosöljyiseksi. Mutta mielenkiintoinen tuoksu, taidan lähettää tämän Annalle

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Paco Rabanne ph:la jatketaan myös huomenna.En ole edes vintagea haistellut,mutta tykkään tästä uudelleen järjestellystäkin tavattoman paljon
Tuoksu on lanseerattu 1973 ja mulle tässä on semmoista "vanhan maailman","entisten hyvien aikojen"tuntua 

Mulla oli joskus 90-luvulla Byzantine niminen versio, keltainen pullo.Saila kirjoitti:Löysin netistä vähän käytetyn Rochas Byzancen halvalla (kymppi postikuluineen), joten sokko-ostos ei pelottanut. Pullo saapui tänään, joten sitä nyt sitten toisessa ranteessa. Oon vissiin saanut hyvin siedätettyä itseäni aldehydeille ja tuberoosalle, kun tämä miellyttää aika lailla.
Voi se oli ihana. Tulipa ikävä

Hihii joo, lähetä vaan!!Sumukorento kirjoitti:Päivä meni hyvin pienellä suihkauksella Musc de Javaa, kotiiin tultua käteen tarttuin 31 Rue Cambon, ja kyllä tämä tuoksuukin hyvältä. En voi olla imppailematta ranteitani koko ajan. Pitäisiköhän hankkia isompi dekantti?![]()

Onkohan kukaan teistä muuten haistellut Caronin tuberosaa?
Mulla oli aamulla "äkkiä suihkasen jotain tuosta" ja Honour sattui siinä olemaan helppona valintana.
Tiesitkö, Libanonissa on setri, jonka nimi on Camille. Minä rakastan häntä. Hän asuu Nabatîyén alueella. Matkustan sinne kerran -kaksi vuodessa, ja joka kerta kun me tapaamme, Camille itkee olkaani vasten kultaisen jeeran tuoksuisia kyyneliä. Rakkaani halaa minua kiihkeäästi, ja lämmitessään hän alkaa tuoksua lempeeästi salmiakilta. Hän tietää että minä jumaloin hänen tuoksuaan. Me haluamme toisiamme. Camiellan hauraat oksat katkeilevat kun yritän kannatella häntä pois -- pois kaikesta!!!!
Minä niin halusin onnistua, mutta kohtalo kuritti meitä tass - mutta nyt viimeisen kerran koskaan!!!
Tule nyt Camille, ME PYSTYMME SIIHEN!!! ME TEEMME SEN!!!!! Pian! KUULEN JO Mc Cullochin kirskuvan äänen! HÄN ON LÄHELLÄ!!! Ota minusta tiukasti kiinni- ÄLÄ KOSKAAN PÄÄSTÄ IRTI!
Äääääääälääää koskaan päästä irti, Camille. Älä koskaan...koskaan älä...
Camille!!??!!! CAMILLEEEE!!!!! CAMILLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minä niin halusin onnistua, mutta kohtalo kuritti meitä tass - mutta nyt viimeisen kerran koskaan!!!
Tule nyt Camille, ME PYSTYMME SIIHEN!!! ME TEEMME SEN!!!!! Pian! KUULEN JO Mc Cullochin kirskuvan äänen! HÄN ON LÄHELLÄ!!! Ota minusta tiukasti kiinni- ÄLÄ KOSKAAN PÄÄSTÄ IRTI!
Äääääääälääää koskaan päästä irti, Camille. Älä koskaan...koskaan älä...
Camille!!??!!! CAMILLEEEE!!!!! CAMILLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timbuktu tuli turvallisesti tänään tiistaina, ja sitäpä siis olen haistellut.
http://kuva.phanfare.com/6440157#imageID=209461239
http://kuva.phanfare.com/6440157#imageID=209461239
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Kaipasin jotain raikasta, muttei liian heppoista. Mandragore, joka on ollut kaapissa jo pitkään, pääsi nyt ekaa kertaa kunnon käyttöön.
-
Gardenia Passion tänäänkin. Talvituoksut alkavat olemaan taakse jäänyttä elämää. Täytyykin järjestellä tuoksukaappi uusiksi ja nostaa kukkaisia ym. eteen. 

Aamulla haistelin vähän Mon numero 3, joka olikin ihan kiva, nuorekas sitrus-kerma-vetiver. Nyt suihkun jälkeen päälle hölvättynä Vettiverua. Mahtavaa. Taitaa olla kevät tullut tännekin, kun on vaihdettu vetivereihin.