Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Olihan se La Chasse aux Papillons tilattava, kun sai ilman postareita. Sai ihan hyvään hintaan, 66 euroa se sitten oli kun eilen laskin. Sitten toki toinen synttäripullo on tilattu. Kuka arvaa, että mikä se on? (Sumukorento ei saa vastata ) Kerron sitten kun se saapuu...
Tekisi niin mieli tilata Divine Divine parfyymina, mutta ei helkkari, eiköhän sitä pitäisi jo rahanmenoa hiukan rajoittaa.
^mistäs ostit La Chasse aux papillons:n ?
Place Vendomesta tulee Roses Musk ja Coromandeln backup pullo.
Mutta escent:lta tilasin Pantheren ja yhdeltä
parfumo:n jäseneltä ostin tuon Joyn. Vähän sieltä sun täältä.
^ Tilasin suoraan heidän kotisivuiltaan, äitienpäivätarjous, ettei tule postareita. Halvempihan tuo muutenkin on kuin vaikkapa Ausliebezumduftissa. (Oho, se olikin 63,70e!)
Anna kirjoitti:^ Tilasin suoraan heidän kotisivuiltaan, äitienpäivätarjous, ettei tule postareita. Halvempihan tuo muutenkin on kuin vaikkapa Ausliebezumduftissa. (Oho, se olikin 63,70e!)
Siis L'Artisanilta? Ne ei ole velottaneet minulta ikinä postareita.
Tuoksuni: Vihreät Un Jardin En Mediterranee, Hermes Herba Fresca, Guerlain Untitled, Maison Martin Margiela Infusion di Vetiver, Prada Fico di Amalfi, Aqua di Parma Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange Thundra, Profumum Roma The Smell of Weather Turning, Lush, mini Green, Diesel, mini Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset Douce Amere, Serge Lutens Le Feu, Issey Miyake L'Or, Torrente All About Eve, Joop Aziyade, Parfum d'Empire Type D, Henrik Vibskov Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat Ambre Sultan, Serge Lutens Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier Ambra, Etro Amber, l'Occitane L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti Amber Oud, By Kilian, mini Sables, Annick Goutal, dekantti Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes Avignon, Comme des Garçons Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma Jeux de Peau, Serge Lutens Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri Chene, Serge Lutens Indochine, Parfumerie Generale Sycomore, Chanel Absinth, Nasomatto Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet Voyage, Hermes Poivre Samarcande, Hermes, mini Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat Iris Pallida, L'Artisan Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange L'Essence, Balenciaga L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka "M", Six Scents, series three Musc Ravageur, Frederick Malle, mini Duel, Annick Goutal, mini L, Lolita Lempicka ----------------------------------------------------- Näistä voisin luopua: Un Jardin Sur Le Nil, Hermes Pepper, jasmin... , Korres Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut: The Different Company, Jasmin de Nuit James Heeley, Esprit du Tigre L'Artisan, Dzing! Olfactive Studio, Lumiere Blanche Byredo, Bullion Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa: Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan) Annick Goutal, Encens Flamboyant Olfactive Studio, Autoportrait Comme des Garcons, Jaisalmer YS Uzac, Pohadka Diptyque, Eau Lente Diptyque, Eau Duelle Serge Lutens, Bois de Violette Serge Lutens, Fumerie Turque L'Artisan, Bois Farine Agonist, Black Amber Comme des Garcons, Luxe Patchouli Parfumerie Generale, Aomassai Annick Goutal, Chevrefeuille
TDC:n Jasmin de Nuit tuli tänään. Ei ollutkaan se hieno alumiinipullo, joka oli kaupan kuvassa - vaan täytettävä 90 ml pullo. No, hyvä diili silti.
Ja tämä tuoksuu ihollani todella hyvältä
(Ai niin ja sitten tuli yksi huutamani Annikki. Sain lähes käyttämättömän satamillisen Chevrefeuillen alle kolmellakympillä + postarit, pahvilaatikkokin oli mukana.)
Aaaargh, kamppailen parhaillani Sündhaftissa ostoskorin kanssa, klikkaanko tilauksen eteenpäin vai en. Ei olis kyllä oikeasti varaa tilailla yhtään mitään. Ostoskorissa Balmain Ambre Gris ja Magnetic Scent Untitled #2. Alennuksella lähtisi ja "säästäisin" yli 60€ (-postikulut 12€) jos nyt tilaisin. Jotenkin vaan järki sanoo, että ei pitäisi....mutkumähaluuuuuuuuuun!!!!
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mohn kirjoitti:Aaaargh, kamppailen parhaillani Sündhaftissa ostoskorin kanssa, klikkaanko tilauksen eteenpäin vai en. Ei olis kyllä oikeasti varaa tilailla yhtään mitään. Ostoskorissa Balmain Ambre Gris ja Magnetic Scent Untitled #2. Alennuksella lähtisi ja "säästäisin" yli 60€ (-postikulut 12€) jos nyt tilaisin. Jotenkin vaan järki sanoo, että ei pitäisi....mutkumähaluuuuuuuuuun!!!!
Mulla oli äsken yli 200€ edestä tavaraa ostoskorissa tuolta Mutta järjen ääni tuli vastaan, kun KAIKKI olisivat ollet sokko-ostoja
Onko Mohn Ambre Gris sulle tuttu? Ostin sen aikanaan sokkona, mutta pistin kiertoon, oli mun iholla ihan kaamean kitkerä ja metallinen, ei ambrasta tietoakaan. Mutta olen kyllä haistanut sen myös hurmaavana yhden miehen päältä, melkein lähdin seuraamaan tuoksuvanaa
No sepä se, kun en ole kumpaakaan ikinä haistanut!! Ihan pelkästään kuvausten perusteella olisin tilaamassa.
Viimeksi olen ostanut Joop!Hommen, joka valitettavasti sitten olikin uudempi versio, vaikka kuvassa oli vanhempi versio pullosta jonka luulin ostavani.
Tulossa on kuopukselle Rochas Manin after shave, kun ajattelin, että se olisi vähän miedompi versio. Toivottavasti ei ole ihan kuraa. Itselleni on tulossa mm. Alienin Sunessence ja Angel The Fragrance of Leather. Sunessenceä olen miettinyt ensimmäisen kerran varmaan pari vuotta sitten ja kun laivalla tuoksuttelin Alien Essence Absolueta ja se tuoksui aika ihanalle, niin hetken mielijohteesta klikkasin itselleni tuon Sunessencen, josko minä siitäkin tykkäisin... Angelin nahkaversiota olen myös halunnut jo tovin ja nyt päätin sen sitten hankkia. Toivottavasti tulevat kaikin puolin hyvässä kunnossa perille!
Mulla jäi vähän harmittamaan kun en ostanut Rubj extrait:a tuolta silloin kun sitä vielä oli, olisi saanut satasella. Mutta se olisi ollut silloin sokko-ostos enkä uskaltanut. Mun on pakko tehdä pieni parin viikon ostolakko nyt. Dekanttia ja näytteitäkin tullut tilailtua ja tämän kuun pullo-ostot ovat olleet niin kalliita, että nyt stop.