Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
finanna kirjoitti:Muglerin nahkaenkeliä näytteenä ja olen tyytyväinen siihen ettei tullut tehtyä sokko-ostosta. Taattua tavaraahan tämä on ja ostaisin jos hyllytilaa olisi enemmän mutta nyt missiona on hitaasti tyhjennellä kertynyttä varastoa. Nahka on tässä selkeämmin mukana kuin Alienissa ja siinä mielessä poikkeaa enemmän alkuperäisestä, mutta ei tee tiukkaa jättää tätä flankkeria väliin. Ainakaan kun ampullissa riittää vielä ruiskittavaa;)
Mitä Njaalgahaisyeini muuten tykkäsit Womanityn cuir-versiosta?
En oo viel suihkinut kuin kerran, mutta aika lailla täyteläisempi pakkaus kuin originaali. Hyvin hyvin samankaltainen tämäkin, vähän kaduttaa tää ostos, mutta toisaalta -- eipähän lopu Womanity kesken.
Tänäänkin Jekaterina, kävi mielessä kerrostaa tätä tai Cuir de Russieta tuon Womanityn kanssa...
Montalen Attar Kiitos Toxulle valtavasti. Nyytistä löytyi paljon muutakin nuuskuteltavaa, mutta tällä lähdetään nyt testaamaan. Ja täytyypä nyt sanoa, että tykkään tästä attarista. Sielukkaita syvällisiä ruusun aromeita.
Tämän tuoksun kanssa on silviittiin kumma juttu, että toimii kuin junanvessa nestemäisenä käsisaippuana sekä
kosteuspyyhkeenä. Näistä suuresti innostuneena ostin sitten pienen lekan kolinaa, mutta ei ei ei...liian aggressiivinen
ja terävä minun makuuni. Mutta ihan ok tällaiseen "käyn puutarhamyymälässä ja istutan ja kylvän kaikenlaista" -päivään.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Mä jumittelen edellen Guerlainin Mexiquen parissa. Tipautin 5 millin dekantin makuuhuoneen lattiaan, imeytyi parketin rakoihin
Toivon että tämä flankeriperhe saa uusia ilmenemismuotoja tulevina vuosina ja rantautuu Suomeenkin.
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
^pistetäänkö foorumiveikkaus pystyyn: mistä tämän vuoden vanilja tulee? Polynesian suunnalta vai jostan muualta ? Pitäisikin suihkautella noita joskus mutta kun on niin paljon testattavaa.
Tänään haistaan Dangerous Complicitylta joka on kesympi kuin nimen perusteella odottaisi. Ihan kiva inkivääri-puu-kukkahässäk mutta ei ehkä hyllysenttimetrien arvoinen.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Guerlain Love is All. Ensimmäiset puoli vuotta mietin että voisin pistää tämän sokko-ostoksen kiertoon kun en saa tästä mitään irti, mutta nyt olen alkanut kiintyä. Tässä on jotain raikasta hedelmämehua ja pieni Champs Elysées -häivähdys ja vastapestyä myskiä. Tuoksuu ihan puhtaalta, välillä sellainenkin on mukavaa.
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Aamulla Acqua di Parman "Arancia di Capria" bodylotion, sitten iltapäivällä Atelier Colognen "Orange Sanguinea" suihkuttelin.
Appelsiini oli tänään päivän tunnetilana.
Lady Penelope C-W kirjoitti:Tänään oli taas sekakäyttöä havaittavissa.
Tämä taitaa olla varsin normaalia näissä piireissä. Itse ainakin kyllästyn niin helposti, että normaalina päivänä käytän ainakin kahta eri tuoksua; yhtä aamulla ja jotain toista iltapäivällä/illalla. Lisäksi saattaa päivän aikana olla testissä tuoksu tai pari. Äärimmäisen harvoin laitan illaksi samaa tuoksua kuin aamuksi. Tuoksun valitsen (lähes) aina tunnetilan mukaan, eikä ainakaan minulla tunnetila säily aamusta iltaan samana.