Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksu-uutiset..
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Tuoksu-uutiset..
Tällaista ketjua ei taida vielä olla.. Eli sekalaisille uutisille jotka saattavat kiinnostaa muitakin..
Yvressestä ja In Love Againista on ollut täällä keskustelua jonkin verran.. Tajusin vasta tänään, että ne tosiaan on tulleet takaisin.
http://www.ostolakossa.com/2012/05/in-l ... again.html
Tuleekohan nämä myyntiin ihan maahankin..?
Yvressestä ja In Love Againista on ollut täällä keskustelua jonkin verran.. Tajusin vasta tänään, että ne tosiaan on tulleet takaisin.
http://www.ostolakossa.com/2012/05/in-l ... again.html
Tuleekohan nämä myyntiin ihan maahankin..?
Re: Tuoksu-uutiset..

Kekkonen olisi parempi, uusi keulakuva maailman kuuluisimmalle tuoksulle:
http://dawn.com/2012/05/10/brad-pitt-ne ... 5-perfume/
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Samaa mieltä 
Blondi-Pitt ei tee mulle yhtään mitään (mutta en voinut olla nauttimatta sen bimboroolista Burn After Reading -leffassa - vaikka olisin kyllä itse tietenkin lähtenyt Malkovichin mukaan.)
Kalju - hiukset 2 - 0.
PS Katsokaa ihmeessä tuo leffa - hyvä käsikirjoitus kohtaa vielä paremmat näyttelijät.

Blondi-Pitt ei tee mulle yhtään mitään (mutta en voinut olla nauttimatta sen bimboroolista Burn After Reading -leffassa - vaikka olisin kyllä itse tietenkin lähtenyt Malkovichin mukaan.)
Kalju - hiukset 2 - 0.
PS Katsokaa ihmeessä tuo leffa - hyvä käsikirjoitus kohtaa vielä paremmat näyttelijät.
Tiia, uutinen on paitsi jo vanha, niin myös aika puutteellinen. Samassa come back -kokoelmassa julkaistiin myös Nu, Y, Jazz, Pour Homme, Rive Gauche Pour Homme ja M7 Oud Absolu. Itse olen ostanut noista tuon viimeisimmän. En ymmärrä oikein Jazzin ja Rive gauche pour hommen uudelleenlanseerausta. Eikö niitä saa vielä nettipuljuista pilkkahintaan? Vai onko kyse jostain vanhoista formulaatioista? Ainakin M7 oli kokenut jonninmoisen selvästsi haistettavan reformulaation tässäkin yhteydessä.
Juu, tulivat jo viime vuonna hyvissä ajoin myyntiin, mutta eivät ole kyllä tänne rantautuneet. Mutta laivalta saa! Maksaa 82 euroa siellä. Pyysin kaveriani tuomaan sieltä omani! Jos ja kun ostan Yvressen, ostan sellaisen vanhan mallisen pullon, se on mielestäni hienon näköinen. Nuo ovat ihan hölmöjä ulkonäöltään. Olisin halunnut näytteet noista kaikista, mutta ei laivalla ollut ollut. Tosin oliko se Nu, josta yksi blogisti kirjoitti ettei ollut enää tunnistanut sitä samaksi...
Heeeh, tää olikin sit ilmeisesti uutinen vain mulle..Jaakiem kirjoitti:Tiia, uutinen on paitsi jo vanha, niin myös aika puutteellinen. Samassa come back -kokoelmassa julkaistiin myös Nu, Y, Jazz, Pour Homme, Rive Gauche Pour Homme ja M7 Oud Absolu.

Mikäli Brad Pitt näyttelee Chanel Femmalle elokuvaroolin kuten Audrey Tautou voi lopputulos olla jopa hieno. Sitä odotellessa voisin katsoa pitkästä aikaa vanhan kunnon natsienlahtauspläjäyksen..

^ Eikö herätä mitään erityisiä tuntemuksia? Spermaa, verta ja mustaa mehua, huh?
En pidä Gagasta erityisemmin ihmisenä, mutta typy on tehnyt ehkä parasta roskapoppia koko kaksituhattaluvulla. Aivan erinomaista lenkkimusaa. Kuuntelin sitä viimeeksi tänään kun kirmailin metsässä hyttysiä pakoon.
En pidä Gagasta erityisemmin ihmisenä, mutta typy on tehnyt ehkä parasta roskapoppia koko kaksituhattaluvulla. Aivan erinomaista lenkkimusaa. Kuuntelin sitä viimeeksi tänään kun kirmailin metsässä hyttysiä pakoon.
Viimeksi muokannut toxu, 13 Kesä 2012, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Mulle Gaga on vähän Madonna-rehash. Musta niiden molempien seksuaaliset rajanrikkomukset ja pseudofeministiset poseeraukset ovat jotenkin laskelmoidun kaupallisen oloisia. Lähtisin ehkä niihin mukaan identeetistäni epävarmana teininä, mutta matroonana seison jo omilla jaloillani ja suuntaan kulutukseni toisin.
Gaga on lisäksi on tuonut jenkkimainstreamiin saman jumputuksen josta me eurooppalaiset olemme saaneet nauttia jo pari vuosikymmentä.
Mutta näin eilen ratikassa nuoren roomattaren, joka oli pukeutunut täysin Gaga-tyyliin. Sovittavana piirteenä hän sulostutti hikisen ratikan ilmaa CdG:n Avignonilla. Pisteet siitä!
Gaga on lisäksi on tuonut jenkkimainstreamiin saman jumputuksen josta me eurooppalaiset olemme saaneet nauttia jo pari vuosikymmentä.
Mutta näin eilen ratikassa nuoren roomattaren, joka oli pukeutunut täysin Gaga-tyyliin. Sovittavana piirteenä hän sulostutti hikisen ratikan ilmaa CdG:n Avignonilla. Pisteet siitä!
Äh, ison maailman musabisneksessä kaikki on kaupallisesti laskelmoitua. Ja pitkälti ihan Suomessakin.
Kyllä mä tuota haistaa tahdon.
Gagan musiikki on mitä loistavinta bilemusaa, uskon, että jonain päivänä Lady rohkaistuu antautumaan myös kokeilevammalle musiikille. Arvostan Lady Gagaa suuresti. Lahjakkaampi kuin Madonna tai kukaan muukaan superstara useampaan kymmeneen vuoteen. Mulle on tullut monta kertaa Gagan gaalaesiintymisiä katsoessa sellainen fiilis, että monet starat yleisössä on vihreitä kateudesta kun eivät vaan yksinkertaisesti kykene samaan.
Gaga myös osaa oikeasti laulaa. Livenä olen kuullut. Koko keikka livenä.
Kyllä mä tuota haistaa tahdon.
Gagan musiikki on mitä loistavinta bilemusaa, uskon, että jonain päivänä Lady rohkaistuu antautumaan myös kokeilevammalle musiikille. Arvostan Lady Gagaa suuresti. Lahjakkaampi kuin Madonna tai kukaan muukaan superstara useampaan kymmeneen vuoteen. Mulle on tullut monta kertaa Gagan gaalaesiintymisiä katsoessa sellainen fiilis, että monet starat yleisössä on vihreitä kateudesta kun eivät vaan yksinkertaisesti kykene samaan.
Gaga myös osaa oikeasti laulaa. Livenä olen kuullut. Koko keikka livenä.
Tuoksun viralliset noutit:
- Tears of Belladonna
- Tiger Orchidea
- Incense
- Apricot
- Saffron
- Honey

- Tears of Belladonna
- Tiger Orchidea
- Incense
- Apricot
- Saffron
- Honey

toxu kirjoitti:Tuoksun viralliset noutit:
- Tears of Belladonna
Tears of Madonna more like it.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Hei,
antaisko joku sen linkin Youtubeen missä se yks vaaleaverikkö selitti uusista tuoksuista??
Haluan kuulla häntä lisää.
antaisko joku sen linkin Youtubeen missä se yks vaaleaverikkö selitti uusista tuoksuista??
Haluan kuulla häntä lisää.
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Vaaleaverikkö vai lievästi ärsyttävä ruskeaverikkö? Jälkimmäinen on OMG anteeksi EauMG...
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.