Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
www.essenza-nobile.de/
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
www.essenza-nobile.de/
Tilasin tuolta muutaman näytteen. Tulivat nopeasti, hyvin paketoituina. Pienet, hyvin merkatut sprayt, samanlaiset kuin Ausliebezumduftilla. Toimituskuluja kyllä 12 euroa eikä kaikki näytteetkään ihan halpoja, mutta löysin tuolta Miller Harrisin lopetetun Piment des Baiesin ja halusin kokeilla.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Re: www.essenza-nobile.de/
Tilasitko jotain muutakin samalla? Ihmettelen vähän tuota toimituskulujen suuruutta...
Pelkät sampletilaukset pitäisi tuollakin olla 5 euron toimituskuluilla EU:ssa.
Itselläni on kokemusta tästä nettikaupasta parin vuoden sisällä kolmen tilauksen verran, ei valittamista. Samplet on hyviä muovisia sprayputkiloita, samanlaisia parimillisiä tosiaan kuin ausliebezumduftissa (ja käsittääkseni myös alla violettassa).
Pelkät sampletilaukset pitäisi tuollakin olla 5 euron toimituskuluilla EU:ssa.
Itselläni on kokemusta tästä nettikaupasta parin vuoden sisällä kolmen tilauksen verran, ei valittamista. Samplet on hyviä muovisia sprayputkiloita, samanlaisia parimillisiä tosiaan kuin ausliebezumduftissa (ja käsittääkseni myös alla violettassa).
Minä olen kanssa tilannut tuolta muutaman näytteen ja olin tyytyväinen. Postikulut minulla oli kylläkin 5€ näytteille, mutta jos tilaa paljon näytteitä niin postikulutkin vissiin nousee. Näin olin ymmärtävinäni heidän sivuiltaan.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Mainio kauppa. Nopea toimitus ja huolellinen paketointi. Sain runsaat ylimääräiset näytteet tuoksutilauksen yhteydessä (1 kokopullo ja 5 näytettä) - 2 käsintehtyä 2 ml spraynäytettä toivomistani Nasomattoista, 3 by Kilian samplea, 1 Creed ja 1 Etro.
Ja ei kun nuuhkimaan!
Ja ei kun nuuhkimaan!
Oh deer.
- tuittumurmeli
Ah-ha! Teidän aiempien hyvien kokemusten perusteella minäkin uskalsin kokeilla tätä kauppaa.
Pistin keskiviikkona tilauksen menemään kahdeksasta näytteestä. Ne mahtuivat kaikki vitosen postikuluihin ja koko juttu teki minusta 35 euroa köyhemmän. Saas nähdä kuinka nopeasti pääsen asioimaan postissa! Basenotesissa joku nillitti, etteivät kamat olleet tulleet Saksasta ulkomaille kolmessa-neljässä päivässä, mutta itse ajattelin jo alkuun, että tuskinpa femmalla saa DHL:ää asialle. Tulevat kun tulevat, kunhan lopulta tulevat!
Aikä tyyriitä näytteet kyllä olivat, hintahaitari 3–8 euroa. Ajattelin, että jos sitten tilaan joskus koko pullon, niin pyydän siinä sivussa noita kalliimpia, saita kun olen
Pistin keskiviikkona tilauksen menemään kahdeksasta näytteestä. Ne mahtuivat kaikki vitosen postikuluihin ja koko juttu teki minusta 35 euroa köyhemmän. Saas nähdä kuinka nopeasti pääsen asioimaan postissa! Basenotesissa joku nillitti, etteivät kamat olleet tulleet Saksasta ulkomaille kolmessa-neljässä päivässä, mutta itse ajattelin jo alkuun, että tuskinpa femmalla saa DHL:ää asialle. Tulevat kun tulevat, kunhan lopulta tulevat!
Aikä tyyriitä näytteet kyllä olivat, hintahaitari 3–8 euroa. Ajattelin, että jos sitten tilaan joskus koko pullon, niin pyydän siinä sivussa noita kalliimpia, saita kun olen

- tuittumurmeli
Jes! Tänään maanantaina saapui postin mukana pieni kuplapussi! Kaikki tulivat itse täytetyissä, muovisissa ja korkillisissa spraypulloissa. En tiedä mitä tarkoititte pienellä pullolla, koska nyt saamani vastaavat kookkaimpia näkemiäni samplepulloja (korkeus 6,5 cm, leveys 11 mm, mitähän tuommoinen vetää?) ja ne on täytetty piripintaan, eli hauskuutta riittää pitkäksi aikaa