Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Hei me ollaan edelleen elossa! 100 rekisteröitynyttä jäsentä rikki ja tuoksuhuuma leviää edelleen!
Mä en tiedä miten juhlia synttäreitä (tänä viikonloppuna olis ollut Milanossa Esxense...) mutta olisiko tämä viikonloppu virtuaalinen bilehetki?
Poksautan nyt tuosta vaikka alkuun pullon kuohuvaa ja puhallan pilliin
Heittäkää naamarit pois ja tulkaa tänne juhlimaan!
Mitä tuoksua teillä on biletuoksuna?
Mä aion suihkia kaikkea, mitä kaapista löytyy, myös niitä mistä en tykkää! Kiitos tästä foorumista, Gogol, vaikka en olekaan ollut mukana alusta lähtien!
Ps. Kiva kuva!
Minä olen aloittanut bileet aamula yhdellä suosikillani Coco Mademoiselle:lla ja nyt hieman tiivistelen tunnelmaa Guerlainin Mayotte näytteestä
Kiitokset Gogol silloin taannoin kutsusta tulla foorumille, täällä on ollut ilo olla ja jutella kaikkien ihanien ihmisten ja kanssa
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Kiitos vaan teille kaikille aktiivikeskustelijoille foorumin pitämisestä elävänä!
Tää olikin onnistunut kokeilu
Erityiskiitokset Kamichalle ja Adminille ylläpidosta ja teknisestä tuesta.
Kuinkahan paljon parfyymejä meillä on kollektiivisesti?
Mulla on päivätuoksuna viimeisiään vetelevä Habit Rouge mutta kaipaan kyllä jotain repäisevämpää...
Mä vaihdoin vielä kerran kuvan, kun leikkelin otsista lyhyemmäksi. Pistin lopulta Alien Aqua Chiciä, kun se on eka kokopulloni ja aina ihana ja aurinkoinen :)
Täältäkin erityiskiitokset Gogolille, joka pisti tän koko homman pystyyn ja kiitokset myös ylläpitohommiin vaivautuneille!
Mä oon "juhlinu" tänään katsomalla aamupäivällä Michael Edwardsin esitelmän Esxencessä ja vilkuillut sieltä vähän myös lyhyitä brändihaastatteluja. Ne haastattelut on kyllä enimmäkseen olleet vähän puuduttavia ja oisivat ehdottomasti kaivanneet Iltalypsyn karjakon tyylistä hahmoa haastattelijaksi ja merkityksellisiä katseita luomaan.
Päivän tuoksuna on Hermès - Bel Ami Vetiver ja kilistän foorumille kuivakalla cloudy siiderillä, cheers!
Mun tekisi mieli huutaa hep. Ainakin haistelisin mielelläni tuota Pino silvestreä, kun pidän havutuoksuista.
Mä voisin laittaa kiertoon Penhaligon's näytteitä. Oikeastaan kyse on viisimillisistä minipulloista, mutta olen kaatanut ne sprayastiaan, koska niistä meni aina se korkki rikki. Eli täältä lähtisi pieni dekantti Quercusta, Opus 1870:aa ja Blenheim bouquetia. Kuka haluaa?
Mukael, hieno reissu sulla. Miltä Bel ami vetiver tuoksuu?
Hahhah mitä bullshittiä. En tiedä puhuitko aiemmasta, vitsinä otetusta pinkkipää kuvasta, vai nykyisestä, krapulassa aamulla unenpöpperössä napatusta kuvasta, mutta olisit nyt kulta keksinyt jotain vähemmän banaalia.
Kiitos kuitenkin, Gogol. Kiitos tästä foorumista. Kiitokset myös kaikille ylläpitäjille ja postittajille. En usko että tämä foorumi kuolee ihan pian. On erityisen ihanaa nähdä että aina silloin tällöin tänne tupsahtaa vielä uusia, innokkaita postittajia (Njaalga, katson erityisesti sinua!). Niitä tarvitaan myös tulevaisuudessa, toivotaan että heitä ilmenee!
Miulla juhlan kunniaksi päällä harmaa t-paita, räikeät punaruutuiset flanelliyökkärit, ja oranssit villasukat. Tuoksuna 2 suihkausta Kourosta.
Kolmas tölkki Laitilan Kukko Pilssiä menossa, ja uunissa odottaa Janssonin kiusaus. Let the fiesta begin.