Jaakiem, huomasin vasta nyt eka kertaa viestisi ym. kimppahaistelusta, vaikka luulin seurailleeni näitä ketjuja aika perinpohjaisesti etenkin tätä talo-ketjua! Onkohan meillä samiksia tosin...? Otin George Sandin, Coletten, Mata-Harin, Moulin Rougen ja kaksi, jotka tuntuvat enemmän virhevalinnoilta Vert Pivoinen ja Violette Blancin. Myös tuo Moulin Rouge tökki mulla, kaksi mulle usein vaikeaa ruusu ja patsuli yhdessä.
Esim. tuossa Violette Blancissa on nenääni joku epämiellyttävä kuminen tuoksahdus, joka ei istu kokonaisuuteen. Arvelen, että se tulee tähti-aniksen ja orvokin yhdistelmästä.
Kolmea ensin mainittua olen vasta alustavasti testannut ja vaikuttavat mielenkiintoisilta.
Jatkan nyt tähän samaan vielä vastauksen siihen näytekysymykseen eli näytteiden ystävänä: Keräilen näytteitä tuoksukokemuksen vuoksi ja jos kokemus on positiiivinen pidän näytteen ja käytettyäni sen loppuun harkitsen, tarvitsenko jatkoa
En keräile näytteitä jäämään kaappiin. Toki niitä siellä on, mutta annan sellaisia pois, jotka eivät tunnu omilta ja tai eivät jää kutkuttamaan mielenkiintoa. Tykkään kokeilla myös "ei oman tuntuisia" tuoksuja usein ja koen niillä luovani päivääni itselleni erilaista, inspiroivaa atmosfääriä. Tämä prosessi ei välttämättä vaikuta ulospäin mitään, mutta voi senkin tehdä, jos tuoksu on tarpeeksi liikauttava. Kuulostankohan ihan ufolta
Pidän tuoksuja tosiaan lähinnä niiden antaman sisäisen kokemuksen tai tuntemuksen vuoksi. Toki en pistä pahakseni, jos joku joskus tykkää tuoksustani.