Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksutreffit
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- SprayEnjoy
- Viesti:
Re: Tuoksutreffit
Olen erittäin harvoin kateellinen mistään kenellekään, mutta se etten pääse osallistumaan saa minut vihreäksi kaikkia osanottajia kohtaan. Ottakaa sitten kuvia ainakin tuoksusämpleistä, jos ette toisianne innostu fotaroimaan. 

Harmillista, ettet sieltä saarivaltiosta ehdi meidän treffeille. Mä lupaan ottaa kameran mukaan ja jokaisesta kuvasta erikseen lupaan kysyä lupaa julkaista täällä ja blogissani. Kyllä me varmasti parhaamme mukaan blogeissa ja täällä kerrataan olennaisin, että kaikki ystävät täällä voivat olla kuitenkin osallisina tällaisessa kivassa. :)SprayEnjoy kirjoitti:Olen erittäin harvoin kateellinen mistään kenellekään, mutta se etten pääse osallistumaan saa minut vihreäksi kaikkia osanottajia kohtaan. Ottakaa sitten kuvia ainakin tuoksusämpleistä, jos ette toisianne innostu fotaroimaan.
Itse tulen mitä luultavimmin suoraan töistä, joten kaikkein överimmät ehostautumiset taitavat jäädä toiseen kertaan (sori, Gogol). Vaatteet ja asusteet täytyy valita kaksi viikkoa sitten pakatusta matkalaukusta, en osannut reissuun lähtiessäni ollenkaan varautua tällaiseen juhlintaan. Mutta kyllä sieltä jotain löytyy. On muuten jännimmät treffit ikinä! Hyvällä tavalla, siis. Itsensä esittely -ketjussa vinkkasin jo vähän tuoksusta, jonka ajattelin tuoda.
Kivaa Nekku, että sinäkin olet tulossa!
Minua jännittää jo tosi paljon! Tosin tulemiseni on nyt siitä kiinni suostuuko mies lähtemään Helsinkiin jo keskiviikkona (työjuttuja oikeasti vasta torstaina) mutta kovasti elän toivossa! En oikein tiedä siitä paljetimekostakaan, että kuinka tosissaan sitä pitäisi/kannattaa harkita. :lol: Ei sillä, että noita vaihtoehtoja kauheasti olisi.
Minulle tällaiset jutut ovat jännittäviä jo pelkän tulemisen takia. Olen huono kulkemaan vieraissa paikoissa jne. Onneksi saan mieheltä kyydin paikan päälle jos siis ylipäätään pääsen tulemaan, niin ei tarvitse jännittää sinne osaamisen takia. Hellininlle kiitos tarjouksesta treffata keskustassa, näillä näkymin olen siis tulossa kuitenkin suoraan oven eteen.
Kaikesta jännittämisestä huolimatta olen myös todella innoissani ja odotan kovasti kaikkien tapaamista!
Minua jännittää jo tosi paljon! Tosin tulemiseni on nyt siitä kiinni suostuuko mies lähtemään Helsinkiin jo keskiviikkona (työjuttuja oikeasti vasta torstaina) mutta kovasti elän toivossa! En oikein tiedä siitä paljetimekostakaan, että kuinka tosissaan sitä pitäisi/kannattaa harkita. :lol: Ei sillä, että noita vaihtoehtoja kauheasti olisi.

Minulle tällaiset jutut ovat jännittäviä jo pelkän tulemisen takia. Olen huono kulkemaan vieraissa paikoissa jne. Onneksi saan mieheltä kyydin paikan päälle jos siis ylipäätään pääsen tulemaan, niin ei tarvitse jännittää sinne osaamisen takia. Hellininlle kiitos tarjouksesta treffata keskustassa, näillä näkymin olen siis tulossa kuitenkin suoraan oven eteen.
Kaikesta jännittämisestä huolimatta olen myös todella innoissani ja odotan kovasti kaikkien tapaamista!
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Hei kaikille!
lähetin teille kaikille ilmoittautuneille vielä kutsut sähköpostilla. Sähköpostissa on vielä puhelinnumero, mikäli ette löydä perille. Paiskatkaa viestillä, mikäli olet ilmoittautunut, mutta et ole saanut viestiä.
lähetin teille kaikille ilmoittautuneille vielä kutsut sähköpostilla. Sähköpostissa on vielä puhelinnumero, mikäli ette löydä perille. Paiskatkaa viestillä, mikäli olet ilmoittautunut, mutta et ole saanut viestiä.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Mohn, toivon kovasti, että pääset treffeille! Ja mihin niitä paljetteja voisikaan laittaa päälle, jos ei tuoksuriehaan? Mulla on muuten sitten kaapissa myös smaragdinvihreä paljettijakku, jos joku kaipaa lisäblingiä 

Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Jipii!!!!! Pääsen tulemaan treffeille!! Saattaa tosin olla, että myöhästyn noin tunnin verran aloituksesta kuljetuspoliittisista syistä johtuen. Mutta minua se ei jaksa harmittaa koska olen niin iloinen, että pääsen ylipäätään paikalle!
Noloahan se tietysti on könytä sinne kesken kaiken.
En yhtään tiedä minkä tuoksun ottaisin aveciksi. Saattaa olla, että kappaan kainalooni tusinapullon mutta onpahan ainakin sitten jotain kauhisteltavaakin. :lol: Paljettimekko päätynee lyhyen ja paksun varteni peitoksi ja muuten taidan turvautua jonkin sortin vintage-meininkiin. Pitäisiköhän lakata kynnet vallan punaisella...

En yhtään tiedä minkä tuoksun ottaisin aveciksi. Saattaa olla, että kappaan kainalooni tusinapullon mutta onpahan ainakin sitten jotain kauhisteltavaakin. :lol: Paljettimekko päätynee lyhyen ja paksun varteni peitoksi ja muuten taidan turvautua jonkin sortin vintage-meininkiin. Pitäisiköhän lakata kynnet vallan punaisella...
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Tervetuloa mukaan!
Viestissä oli ohjeet ja ovipuhelimen koodi. Soita, jos et löydä perille (numero viestissä).
Viestissä oli ohjeet ja ovipuhelimen koodi. Soita, jos et löydä perille (numero viestissä).
Monsieur Christian Aigu,
Jep, koodit ja numerot hyvässä tallessa kännykässä. Oletan kuskini osaavan paikalle, minun ei tarvitse kuin istua kyydissä ja odottaa perille pääsyä. 
Mä olen niin innoissani tästä!! Myös minä saan kyydityksen perille asti. Ja varoituksen sana vielä kerran - päälläni ei tulla näkemään sitä paljettia. :lol:
Voi ei Tiia, eikö yhtään paljettia?? :|
Minä pakotan itseni laittamaan sen hemmetin paljettimekon kun kerta aloitin. :lol: Sitäpaitsi se taitaa olla ainoa vaatekappale jonka omistan joka edes etäisesti muistuttaa cocktailasua.
Minä pakotan itseni laittamaan sen hemmetin paljettimekon kun kerta aloitin. :lol: Sitäpaitsi se taitaa olla ainoa vaatekappale jonka omistan joka edes etäisesti muistuttaa cocktailasua.
- SprayEnjoy
- Viesti:
Tiia, kiitos! Olen huomenna hengessä mukana. :) Naatiskelkaa!
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Koetetaan järjestää uudet tuoksutreffit kun Ilonakin on hoodeilla! Plus Toxu ja Jaakiem on jotenkin saatava narratuksi mukaan!
Miunkin puolesta hauskaa iltaa!!
Ja nyt tarkkana: V-A-L-O-K-U-V-I-A !!! Ottakaa ihmiset hyvät valokuvia ja laittakaa niitä vaikka tähän ketjuun!
Lähikuvia, kaukokuvia, alastonkuvia...
Ja nyt tarkkana: V-A-L-O-K-U-V-I-A !!! Ottakaa ihmiset hyvät valokuvia ja laittakaa niitä vaikka tähän ketjuun!
Lähikuvia, kaukokuvia, alastonkuvia...

Viimeksi muokannut toxu, 11 Huhti 2012, 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mä yritän askarrella itselleni naamarin treffejä varten. Olen vain pirun huono askartelemaan!