Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Kimppahankinnat / yhteistilaukset / splitit
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Kimppahankinnat / yhteistilaukset / splitit
Alustavasti kyselisin, että olisiko joku kiinnostunut ostamaan splittiä Le Labon Patchouli 24:stä? Mulle on tulossa 10ml putkiloita ja jos tilaisin tuon niin voisin jakaa siitä 20ml pois. 10millille tulisi hintaa vähän vajaa 30e plus postarit tai voin tuoda sitten mukanani Tallinnan reissulle jos ehtii siihen mennessä.
Mua periaatteessa kiinnostaisi muutama juttua sieltä, mutta kun on nyt niin paljon ostokuvioita, niin en lähde tähän mukaan nyt.Anna kirjoitti:Minä täällä taas huutelen, että olisiko Fragonardin kimppatilaajia? Siellä on postarit 25 euroa Suomeen ja mielelläni vähän jakaisin niitä jonkun kanssa
No mutta ilmoittele vaikka sitten kun kiinnostusta olisi. Tuskin olen tuolta tilaamassa ennen kuin joku tulee kimppaan ellen sitten pimahda ja pamauta menemään.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mua kiinnostaisi Fragonardilta Billet Doux, eipä juuri muuta...mutta ilmoittele ennenkuin pimahdat:D
Mulle on jäänyt tuolta talolta mieleen se Sieste, kun sitä on kerran suositeltu.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Sieste on miellyttävä Fougere aromatique -tuoksu. Ostin siitä viimeksi suihkugeelin.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Jaakiem, me ollaan ensi kuussa tekemässä tilausta Fragonardille eli jos haluat tulla mukaan niin onnistuu.
- amarilia
- Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.
taalla ilmoittautuu myos yksi kiinnostunut Fragonardin kimppatilaukseen. Kosmon kassa oli puhetta alkukesalla etta tilataan jotain yhdessa kun tilaisuus tulee, postarit tanne Kreikkaan on alyttomat 30,00 joten mielellani jakaisin kustannuksia. Emilie parfyymi ja Mimosa lahtisivat tilaukseen.
Ok, hieno homma! Oletko Suomeen tulossa vai haluatko postituksen sinne Kreikkaan? Mä ilmoittelen sulle kun ollaan tekemässä se tilaus. Laitan itselleni ylös.
- amarilia
- Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.
Valitettavasti talle kesaa en ole Suomeen tulossa, mutta aidilleni Suomeen voi aina lahettaa, han kun pistelee mulle tanne etelaan melkein joka kuukausi jotakin niin samassa lahetyksessa voisi laittaa nuo tuoksutkin. Laitan yv:na sitten osoitetiedot kun sen aika koittaa. Ihanaa, tassa ei malta odottaa. Varsinkin tuota Emilien parfyymi versiota olen kaivannut jo pitkaan, Mimosa menee ihan sokkona kun on niin halpa, ja Goutalin Le Mimosaan ei ole varaa tallahetkella. Fragonardin Mimosa lienee oiva korvike. 

Kun moni sitä Divinea hehkuttaa, niin oletteko ajatelleet, että ostaisitte porukalla ison, 150-millisen splashpullon ja jakaisitten sen. Tulisi aika edulliseksi.
Ei ole kyllä tullut tuo mieleeni. Kosmolla tuo on jo. Jos järkkäisin splitin jossain kohtaa, niin olisiko halukkaita? 200ml on 150e ja 100ml on 95e. Postikuluista en tiedä, mutta onhan tuossa millihinta jo aika pieni.
(Tosin mulla ei ole tämän asian kanssa mikään super kiire. Mulla on dekantti jolla pärjään nyt hetken. Mielelläni toki ottaisin tätä lisää)
(Tosin mulla ei ole tämän asian kanssa mikään super kiire. Mulla on dekantti jolla pärjään nyt hetken. Mielelläni toki ottaisin tätä lisää)
Itse voisin lähteä samanlaiseen splittaukseen L'homme coeurista, mutta ei taida olla muita kiinnostuneita, joten hankin sen sitten joskus.
Oliko niin hyvä, että kiinnostaisi lähteä puolittamaan edt? Eihän tuo ole pahan hintainen, mutta satamillisessä on ainakin puolet liikaa.Aigu kirjoitti:Sieste on miellyttävä Fougere aromatique -tuoksu. Ostin siitä viimeksi suihkugeelin.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Periaatteessa joo... Menemme Grasseen lokakuussa, joten voin ostaa sieltä ihan paikan päältä tarvittaessa.
Monsieur Christian Aigu,