Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Anna
Viesti:

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mä haistelin tänään Neil Morrisin Afire-tuoksua. Onpa jotenkin hankala! Toisaalta tuttu, mutta toisaalta tämä on mulle ihan outo. En löydä tälle sanoja enkä saa oikein mielikuviakaan... Hah, joku voisi ehkä kuvailla tätä appelsiinioksennukseksi :D Mutta ei kuitenkaan.

Suihkautin juuri ranteelle Neilin Woodland strawberriesiä. Uuh, mulle tulee huono olo tästä. Olen kuitenkin urhea ja annan sen olla nyt hetken katsoakseni mitä sille tapahtuu.
amarilia
Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.

Viesti Kirjoittaja amarilia »

tana viikonloppuna olen testaillut viela muutamat jaljelle jaaneet Chanelin exclut La Pausa, Beige, ja no18. Mikaan naista ei kylla sykahdyttanyt silla tavalla kuin kakskakkonen tai Coromandel jotka menivat suoraan sydameen, ja naista en hevilla luovu. Nuo kolme edellamanittua olivat jotenkin aivan liian pliisuja bleiseri tateja minun makuun.ei sellaista puhuttelevaa persoonallisuutta joita tuoksuiltani kaipaan.
Tuutikki

Viesti Kirjoittaja Tuutikki »

Aigu kirjoitti:Jaakiem: Keskustellaan Galimardeista lisää risteilyllä :)
Mainstreamista pidän itse erityisesti Guerlainin tuoksuista poislukien ylenpalttisen orvokkinen Insolence-sarja. Diorin Addict to Life, jota saa vain taxfreesta on oikein kelpo tuoksu.
Eikö Addict to Life ole sama tuoksu kuin Stockalla myytävä Addict eau sensuelle?
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

En tiedä, kun en ole vielä jälkimmäistä haistanut.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Anna
Viesti:

En minä ollutkaan urhea vaan Woodland Strawberries sai öljykäsittelyn. Sori Neil.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Anna, mäkin inhosin sitä :D

Mulla tänään SheWood ja rauha muilta tuoksuilta.
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Banditia myös tänään, vaikkei uskoisi, tämä on loistava helletuoksu. Kuva
Crouching tiger, hidden flacon
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Aamusta kuriiri toi synttäri lahjani koti ovelle, siellä oli Goutal:n eau du ciel ja les nuits d`Hardien. Tälle aamua laitoin Eau De Ciel:n. :romance-inlove:
Thougts begome things... choose the good ones!
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Kosmoskukka kirjoitti:Eau De Ciel :romance-inlove:
kyllä! :obscene-drinkingcheers:
Crouching tiger, hidden flacon
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

En haistele mitään (mikä sopisi kevyeen krapulaan? Vääh) mutta sen sjaan pohdiskelen ensi syksyn tuoksulanseerauksia. Coco Noir kiinnostaa kovasti, samoin Robert Piguetin uusi teetuoksu.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^ Eeva, Donna Karan DKNY tai Escale a Portofino. Kumpiki antaa mukavasti energiaa. Koklaa. ;)
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

toxu kirjoitti:Tuoksunaninaninaninaninaninani tänään loistava Fougere Bengale (Parfum d'Empire). Nimestään huolimatta tämähän ei ole fougerea nähnytkään, vaan tämä on eläimellisiä sävyjä sisällään pitävä, semisyötävä makea itämainen.

Tässä pyramidi :
Topnote: Lavender, Assam Tea
Heartnote: Animalic Notes, Hay, Tobacco
Basenote: Oakmoss, Patchouly, Vanilla, Tonka Bean

Taas yksi niistä tuoksuista joiden kohdalla ei mainita immortellea, vaikka kokeneempien on helppo ymmärtää että juuri se on tämän tuoksun a ja o.
Olen tainnut joskus sanoa, että jos on mahdollista että on olemassa eläimellinen gourmand tuoksu, niin tässä se on. Vaahretasiirappia, kuivattuja hedelmiä, kitkerää sivettiä, currya, sokerihuurrettuja laventeleita, märkää koiraa, itämaista keittiötä, kosteaa heinää ja piipputupakkaa.

Tänään tulee kostea hellepäivä, ja tiedän että tämä toimii sen puoleenkin loistavasti. 1 suihkaus riittää hyvin, sillä tämä on vahvaa, ja yliannosteltuna hyvinkin häiritsevää kamaa.

Mestariteos, mielestäni. Monet tätä vihaavat, mutta se kuuluu asiaan. Kylmäksi tämä tuskin jättää ketään.
Jos Fougere Bengale olisi elokuva, olisi se Haneken Funny Games.

Sablesista, Eau Noiresta, Luxe Patchoulista ja sen tyyppisistä tuoksuista tykkääville tämä on ehdottomasti must try.
Sama. Hieno valinta! :banana-dance:
Anna
Viesti:

^ Haha :D Hyvä toxu! Kukapa sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse ;)

Eevan Ys Uzacit saapuivat Kamichalta ja laitoin heti Monodieta. Voi kun tuli mökki, mökkikesät, lapsuus ja mummu mieleen ja samalla ikävä häntä! Katsoin nuotteja et mitäs tässä on niin juu, syklaami tuoksuu voimakkaasti! Joskus ostin puutarhakaupasta neljä eri väristä minisyklaamia kun olivat niin kamalan kauniita ja ihanan värisiä ja valkkasin ne jotka tuoksuivat. Se tuoksu oli aivan ihana! Ja se tuoksu yhdistettynä tuon kukan ulkonäköön ja niihin ihaniin eri väreihin...aah niin kaunista! :romance-heartsthree: Miten mä niitä rakastinkaan sen pienen hetken :D

(Okei, laitoin mä heti niitä kahta muutakin, mutta en mä niistä sano vielä yhtään mitään, kun eivät herättäneet samanlaisia tunteita kuin Monodie, se vei kaiken huomion nyt. Se tosin saattaa olla päänsärkykamaa :sad: )
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

M7 Oud absolu taisi olla virhe valinta tähän päivää. Ulkona kuuma, kostea ukkosta odottava keli. Paita kastuu viidessä minuutissa. Tuoksu projisoi älyttömästi. Itse se ei sinänsä haitannut, mutta muista en tiedä. Satuin kotiin tullessa samaan pieneen hissiin naapurin kanssa. Mitähän lie tykkäsi?
Anna
Viesti:

Olisit kysynyt :D
Vastaa Viestiin