Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Jaahas, koti on siivottu, saunavasta tehty takapihan koivusta koivun mielellään muutaman oksan minulle luovuttaen, Lady Vengeance vielä leijuu ihollani, mutta huoneilmaa myös puhdistelin Suitsukkeella. Sainan kiukaaseen puita ja hetki vielä pääsee vastomaan. Lasissa kreetalta tuotua ihanaa makeaa valkkaria ja musiikkina Il Divo:a. Kyllä kelpaa rentoutua olla tyytyväinen ja nauttia hetkestä ja sen ihanuudesta.
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Nukapai ja Eeva, turha teidän on yrittää enää kertoa että rakastatte miuta. Se on ymmärretty jo ajat sitten. 8-)
Nukapai
Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nukapai »

toxu kirjoitti:Nukapai ja Eeva, turha teidän on yrittää enää kertoa että rakastatte miuta. Se on ymmärretty jo ajat sitten. 8-)
Kuva
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Tietääkö kukaan, oliko YS Uzacin sampleissa vielä erikseen postikulut? Ajattelin, että jos tilaisin, mutta ottaisin niistä vain kaksi.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

((((((( sirkkojen sirinää )))))))
Nukapai
Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya.
Viesti:

Taalla on hyttysia. Tai v-tun hyttysia niinkuin olen opettanut miehelleni sanomaan.

Olen ollut koko viikon labrassa. 18 uutta tuotetuoksua ja nyt jannitetaan mitka niista menee lapi.
Kamicha
Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti

Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini

Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti

Savut

Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)

Vaniljat ja gourmandit

Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons

Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens

Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana

Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti

Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens

Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts

Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille

Viesti Kirjoittaja Kamicha »

Terkkuja Ranskasta, akselilta Nizza, Grasse, Route Napoleon, Castellane, Grand Canyon du Vernon, Aix-en-Provence ja Cannes.

Yritän toipua. Täällä on kylmä ja meri näyttää mutaiselta :roll: .
Oh deer.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Täällä taas. Taidan olla jotenkin lyhytjänteinen ja impulsiivinen jokapaikan vieteri. Olen nyt elänyt aivan mielettömän ihanaa kesää ja nauttinut huolettomuudesta ja stressittömyydestä kuin viimeisestä oljenkorresta. Olen ollut suorastaan hävyttömän onnellinen, tunne jonka olin melkein jo ehtinyt unohtaa miltä se tuntuu, ja koneella olen istunut entiseen verrattuna hirveän paljon vähemmän. Minulla noilla taitaa olla jokin yhteys, vaikka koneella mielelläni istun mielialasta ja fiiliksestä riippumatta/huolimatta.

Tuoksutkin ovat jääneet hetkellisesti vähän paitsioon ja olen nyt jumittanut ja hautonut teidän tuoksujanne, pahoitteluni siitä!! Juhannuksen jälkeen lähdimme perheen kanssa viikon lomareissulle ja sitä ennen sain ison kasan näytteitä joista en ole ihan varma kenen ne ovat, olisiko Anna lähettänyt ja olisiko ainakin osa ollut Tiian? Acorellea, Florista, Jo Malonea... Olen ottanut taas tuoksuja pikkuhiljaa ohjelmistooni ja yritän saada sumaa purettua. Jaakiemin viimeinen sokkotuoksukin on vielä julkaisematta minulta. :roll:

Syysviirulta sain jossain vaiheessa ihanat sisiliskokynsitarrat, minulla on nyt ollut viikon verran ihanat liskokynnet, kiitos Viiru! :romance-heartsthree: Olette olleet ajatuksissa ja ikäväkin on ollut. Katsotaan jos tässä ehtisi taas enemmän tännekin. Blogini eivät ole hiljentyneet siis tämän foorumin takia vaan ihan tämän muun elämän johdosta. Palailen niidenkin ääreen tässä taas jossain välissä.

Nyt taidan lähteä esikoisen ja kuopuksen kanssa maalaismaisemiin nautiskelemaan laatuajasta, yritän ehtiä käymään täällä jatkossa vähän useammin. Isot halit kaikille! :romance-heartsthree:

Ai niin, tervetuloa uusille foorumilaisille, ihanaa kun olette löytäneet tänne! :greetings-wavegreen:

Niin ja Eevalle ja sulholleen hirmuisen lämpimät onnittelut, ihan nousi leveä hymy huulille ja sydämessä läikähti lämpimästi, kun luin viestisi. :romance-heartsmiley:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Jaakiem

Minullakin on ollut pieni irto-otto foorumista. Olen vajaan viikon ajan haistellut vain suopursuja, siikoja, savukalaa, tervaa (veneessä) ja pikiöljyä (itikoiden karkoittamiseen). Mukavaa on ollut. Eivät ne tuoksut lopu, vaikkei kaupallisia tuoksuja kantaisikaan. Taidan loppukesänkin olla enemmän tekemässä kuin netissä tekemisiä päivittämässä.
Nukapai
Viesti:

Noh, taman foorumin tahti sopii ainakin mulle - en pysy Basenotessa karryilla ollenkaan enaa. :)

Mulla on liikaa kaikkea muuta tekemista vaikka kuinka kiinnostaisi.

Ma olen viime viikon ollut kokonaan labrassa tekemassa kevattuotteisiin tuoksuja. Niita on syntynyt 18 mutta katotaan nyt kuinka monta tulee kayttoon.
Jaakiem

Laitanpa pari kuvaa kuvaa reissusta.
Amoria
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amoria »

Anna kirjoitti:Kävin tänään läheisessä puistossa ihastelemassa kukkaistutuksia. Eri värisiä pioneja riveissä, salviameriä, ihana tuoksuva jasmike ja vaikka mitä upeita kukkia.
Miltä se pioni nyt sitten sinun nenään tuoksui? :)
Täällä on myös haaveiltu puutarhasta tai edes runsaasta tuoksuvasta parvekkeesta. Olin jo innolla aloittamassakin projektia kunnes selvisi, että muutto on tulossa vastaan. Ehkä taas ensi kesänä.

Muuten täällä harmitellaan kesän loppumista, kiitellään valmistumisen lähestymistä ehkä jo tällä vuosikymmenellä ja ruoskitaan itseä siitä ettei kaikelle mielenkiintoiselle ole aikaa. Harmillisesti tämä foorumitouhu on jäänyt multa lähes kokonaan, mutta ehkä vielä parannan tapani.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

^ Mun mielestä ne ei ihan hirveesti tuoksuneet. Yhdestä lajikkeesta löysin tuoksua. Se tuoksui öö aika vihreältä. :D Eivät tainneet olla sulotuoksuisia lajikkeita? Kai niissäkin eroja on.
Jaakiem

Mun äiti harrastaa erilaisia pioneja. Mun mielestä ne eivät haise kummoisella, jotkut itseasiassa hieman pahalle.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Hei,
mää keksin ittelle uuden harrasteen, kävin asiakkaan tykönä, ja hän kertoi tässä ihan lähellä tuossa ouluntullin huoltsikan takana olevan avantouinti paikka ! Jee, nyt rupeaa tämä tyttö viritellä lukio ajan harrastetta uudestaan.
Thougts begome things... choose the good ones!
Vastaa Viestiin