Ostin blogikirppikseltä teinittärelle sokkona kaksi tuoksua. Toinen on Burberryn Summer 2010 ja toinen Kylie Minoguen Showtime.
Ensinnäkin teinitär tuntuu lotraavan tuoksuilla ihan huolella elikäs niitä kuluu huolella.

Annoin 100 millisen Escadan kesätuoksun Marine Grooven kesän alussa (tai jotain, en nyt muista tarkkaa aikaa) ja 50 millisen Ocean Loungen. Noh, ensin mainitusta kulunut yli puolet ja jälkimmäisestä jäljellä ehkä noin parikymmentä milliä.
Toisekseen teinitär tykkää aika...."teinimäisistä" tuoksuista ja koska niitä tosiaan kuluu ihan hirveätä vauhtia, en halua antaa mitään kauhean kalliita tuoksuja. Noi Escadat inasen harmittaa, koska ne on kuitenkin limited editioneita eli kun ne loppuvat niin ne loppuvat (vaikka voivatkin tulla uudestaan markkinoille joskus). Toisaalta uskon siihen, että lasten täytyy itse oppia, ei se auta vaikka miten inisisin korvan juuressa, että älä nyt lorota sitä tuoksua liikaa ja hukkaan. Eikä se minusta edes oikeasti mene hukkaan, kunhan nyt vaan itseä hirvittää.
Burberry Summer 2010 oli ihan jees, aika tylsä. Melko raikas ja minun nenääni sitruunainen. Kevyt, ei mikään tappotuoksu vaikka lotraisikin. Kylie Minoguen Showtime on minusta ihan kiva, paljon voimakkaampi kuin olin odottanut. Makea, karkkinen ja liikaa laitettuna varmasti melko tukehduttava. Saa nähdä osaako teinitär sitä käyttää ilman, että puoli koulua saa migreenin...
Tänään en tuoksuttanut mutta joskus aikaisemmin kesällä kokeilussa oli Lutensin Un Bois Vanille, laitoin iholle asti. Tykkäsin ja mietin jo, että joutuukohan sen joskus hankkimaan. Liikaa laitettuna varmasti alkaa helposti ällöttämään mutta sopivasti annosteltuna tykkään kovasti.
Toinen kiinnostava oli Cuir Mauresque, sitä en päässyt iholle asti kokeilemaan mutta nuuhkaisin pullonsuulta ja se vei kyllä jalat alta. Chanelin Cuir de Russie ei ole mun juttu, vaikka ei se tokikaan vastenmielinen ole, mutta jotakin siinä on sellaista ettei se vaan sytytä. Cuir Mauresque sen sijaan herätti kiinnostuksen välittömästi ja jätti kovan hingun saada sitä iholle kokeiluun. Saas nähdä koska saan aikaiseksi.... Fragranticassa noita kahta on sanottu saman oloisiksi ja lisäksi siellä joku mainitsi Bal a Versailles:n josta minun on nyt ihan pakko saada joko näyte tai kenties sorrun sen kohdalla jopa sokkopullo-ostoksille...voi, voi sentään!