Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^ :P Jaakiem mulla on myös timbuktusta näyte. Joutaa kyllä Sinulle jos Kamichalta oli jo menossa näyte jossain muailmalla. :banana-dreads: :banana-dreads: :banana-dreads:
Thougts begome things... choose the good ones!
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mun olisi mahdollista saada edullisesti pullo Ispahania, josta on ollut puhetta täällä. Siis Yves rocheria, ei Dioria. En kylläkään tiedä, mitä sillä tekisin.
Jaakiem

Pullokokoelma paisui Tallinnan reissulla viidellä pullolla, mikä on järkyttävä määrä. Laskin, että siinä on 400 milliä nestettä. Olen yrittänyt hankkiutua pois joistakin pulloista toisesta päästä, etten päädy johonkin Nelosen hamstrausdokkariin. Huomasin juuri, että lähiparfymeriani mainostaa, että heillä on nyt kaikki tuoksut -40 prossaa. Siellä on ollut jotain lopetettuja tuoksuja ja joitain harvinaisempia tapauksiakin. Kannattaa varmaan kiertää kaukaa?
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Mäkin kävin lähiparfymeriassa Jaakiemin idean kannustamana ja olihan siellä joitakin alepulloja, mutta hinnat alennettuinakin pitkiä sisältöön nähden. En löytänyt mitään kiinnostavaa.
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Mä olen sairastanut koko kesälomani. Nyyh. :cry:
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Eeva kirjoitti:Mä olen sairastanut koko kesälomani. Nyyh. :cry:
Flunssaa?
Eeva

Joo. Kaksi viikkoa sairastamista nyt takana. Meni lomasuunnitelmat uusiksi. Lomaa jäljellä vielä yksi viikko eli ehdin toipua just ihanasti töiden alkuun.
Jaakiem

Mun "lähi" parfymeriani lopettaa. Siellä oli kaikki miesten tuoksut -50 ja naisten tuoksut - 40. Kävin, enkä ostanut mitään tuoksuja.
Jaakiem

Onko kukaan haistellut tarkemmin vanhempia Hermeksiä: Rocabaria, Bel amia ja Equipagea?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Eeva kirjoitti:Joo. Kaksi viikkoa sairastamista nyt takana. Meni lomasuunnitelmat uusiksi. Lomaa jäljellä vielä yksi viikko eli ehdin toipua just ihanasti töiden alkuun.
Voi ei :sad: Ei kiva juttu laisinkaan. Jäikö teillä vaeltaminen kokonaan väliin? Mä laitan sulle alkuviikosta postia josko se vähän auttaisi :romance-heartsmiley:

Juhliko kukaan muuten eilen venetsialaisia? Me emme juhlineet, mutta ilotulituksen kävimme katsomassa. Oli komeampi kuin uutena vuotena.
Eeva

Me lähdettiin vaeltamaan, kun luulin kahden viikon jälkeen jo parantuneeni. Vaellus oli yhtä tuskaa - sydän hakkasi, kylmä hiki valui ja kaikkia lihaksia särki. Autiotuvalla alkoi sitten hillitön yskiminen, korvasärky ja kuume. Jouduin patikoimaan erämaasta yön jälkeen takaisin tosi kipeänä. Sitten ajoimme Rovaniemelle lääkäriin, ja lääkäri otti sydänfilmit ja kaikki mahdolliset kokeet. Tuli vähän kallis loma, kun piti perua kaikki tupavaraukset ja hotellivaraukset, ja sitten käydä vielä yksityisellä lääkäriasemalla.

Harmittaa niin hitosti. Kaavailen korvaavani tämän itselleni jollain. Yksi viikko lomaa jäljellä - ainakin yritän käyttää sen niin hyvin kuin yskimiseltäni voin.
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Voi äh, Eeva, miten tylsää :shock:
Pikaista paranemista + toivottavasti keksitte jotain repäisevää ensi viikolle!
Jaakiem

Tosi ikävää, Eeva. Onneksi ette kuitenkaan ehtineet kauemmaksi, ettet joutunut sairastamaan jossain erämaassa.

Itselläni tänään tuoksuton päivä. Lähdin reissuun vain yhdellä tuoksulla varustautuneena. Neljä päivää meni Antaeuksella, mutta sain siitä tarpeeksi ja olen ollut sen jälkeen tuoksutonna. Kohta laita kahviporoja paidan sisään, kun on niin kovat vierotusoireet tuoksuista. Kaipaisin nyt eritoten jotain kirkkaanpuoleista chypreä.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Voi kurjuuksien kurjuus Eeva! :doh: Toivottavasti loppulomasta kehkeytyy kuitenkin tosi kiva!! :happy-cheerleadersmileygirl:

Olen palaillut töihin. Ei varsinaisesti sitä mitä haluaisin tehdä, mutta tällä hetkellä se mitä haluaisin tehdä ei työilmapiirinsä puolesta voisi vähempää houkuttaa. Niinpä teen toistaiseksi jotain josta kuitenkin tykkään. Mulla on vaan kovasti vaikeuksia sopeutua työrytmiin, varsinkin sianpieremän aikaiset aamuherätykset tuntuvat kovin tuskaisilta...en ole koskaan ollut enkä tule koskaan olemaan aamuihminen. :angry-screaming:

Ellen sitten ole sattunut valvomaan koko yötä. :banana-blonde:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Jaakiem

Tunteeko kukaan Maitre Parfumeur et Gantieria? Niiden Pardum d'habit ja Sur le nil tulevat aika ajoin vastaan foorumeilla. Nettisivuilla ei ollut mitään samplepolitiikasta, eikä ostomahdollisuudestakaan. Silmään pisti refill-pullojen koko, 500 ml. :roll:
Vastaa Viestiin