Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Mohn
Viesti:

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Tässä yksi yö tutkailin noita Opus Oilin tuoksuja. Enpä tainnut kiinnittää huomiota tuohon Satan's Angelsiin. ;) En vieläkään tiedä mitä laittaisin. Harkitsin Davidoffin Cool Waterin ja vaniljan yhdistämistä. :mrgreen: Vanilja tässä tapauksessa on Yves Rocherin Luonnonmukainen vanilja EdT, joka on minun nenääni aikas kiva. Tai sitten laitan Muglerin Angelin sijaan A*Menia. :romance-heartsthree: Jaakiemilta saamassani samplessa olisi vielä hyvinkin yhdeksi illaksi jäljellä. Se ei tosin ole ollenkaan sininen tuoksu...

Olen huomannut, että minulla pätee elämässä vähän kaiken suhteen aikas laaja kirjo. Yleensä olen ihan älyttömän lavea ja minun on vaikeaa löytää mitään tiettyä linjaa, merkkiä tms. johon sitten yksinomaan tykästyisin. Sama näyttää pätevän tuoksuihin. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut sen asian kanssa ja hyväksymään sen. Aikaisemmin pidin sitä jotenkin huonouden merkkinä, ajattelin etten pysty keskittymään mihinkään ja asioiden loppuun saattaminen on minulle vaikeaa, koska hypin ja pompin jatkuvasti sinne sun tänne. Ehkäpä minun olisi syytä alkaa nähdä se negatiivisen sijaan positiivisena asiana... Ainakin tuoksujen kanssa nautin suuresti siitä miten monista, keskenään hyvinkin erilaisista tuoksuista pidän. :happy-partydance:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Mohn, mulla samansuuntaisia tuntemuksia. Mulla on myös hankaluuksia määritellä parasta, jossa sitten pitäytyisin. En esimerkiksi osaa useinmiten vastata, kun kysytään "maailman parasta jotain" tai "rakkainta jotain", onhan vaihtoehtoja liikaa ja se maailman paras todennäköisesti vielä tuolla jossain odottamassa. Ja kaikkea olisi ihana päästä katsomaan ja kokemaan ja... ja... ja...

Tuoksujen suhteen mulla ei ole ollut asiasta ongelmaa, olen päättänyt, että mulla on volatiili maku, joka rönsyilee ja kehittyy suuntaan tai toiseen ja milloin mihinkin. Ja tuoksuissa nyt ainakin saan "luvan kanssa" rönsyillä, tämähän on harrastus, josta tulee nauttia kaikin mahdollisin tavoin eikä asettaa mitään rajoituksia. Vaikka onkin toisella tapaa hienoa ja arvostettavaa, että joillakin on vankka ja linjakas oma makunsa, niin en näe tätä seikkaa "huonouskysymyksenä" ;) :obscene-drinkingcheers:

Mohn, mulla on muuten vielä pieni tippa Mandragore Pourpea putken pohjalla, voisin lähettää sen sulle, jos laitat osoitetta yksärillä.
Mohn
Viesti:

Eiffeli, kiitos kovasti tarjouksesta, minulla on oma sample tuosta. Ajattelin siis, että voisin harkita tuon tuoksun omistamista joskus ja olisin kiinnostunut splittailemaan jos muitakin kiinnostuneita vaikka löytyisi. Jossain vaiheessa, ihan justiinsa ajankohtainen asia se ei ole.

EDIT: Päädyin nyt sitten Bvlgarin Omnia Amethysteen. Drinkki Sininen enkeli on oikeasti vaalean violetti väriltään (Parfait Amour), joten ajattelin tuon ametisti Omnian olevan ihan passeli. Se on sitäpaitsi ihan nätti tuoksukin. :enkeli:
Le Monde des Rêves
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Ok, Mohn. Ymmärsin vähän pieleen, mutta kiva, jos olikin splittaus, joka kiinnosti. Pidetään mielessä!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Meille kuoriutui edellispäivänä kaksi riikkivauvaa. Olen leikkinyt ensihoitajaa, toisella tipulla oli kuoriutuessaan jalat väärässä asennossa, ja teippasin ne maalarinteipillä vuorokaudeksi. Pelkäsin jo, ettei siitä ole eläjäksi, mutta nyt kumpikin liikkuu jo ihan normaalisti.

Ajattelin antaa heille hajuvesinimet. :think:
Sukupuolista saa selkoa korkeintaan kuukauden pästä, joten jotain suhteellisen unisexiä kiitos :violin:

Coco?

Ehdotuksia?
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

mulla ihan ekana tuli mieleen Flora
Thougts begome things... choose the good ones!
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Coco ja Kokorico?
Mohn
Viesti:

Leikin tuolla Fragrances of the World-sivuilla ja siellä oli oikeastaan aika hauskaakin vähän leikkiä. Nyt sitten pitäisi päästä haistelemaan muutama Pradan tuoksu (en muistaakseni ole ollenkaan tuttu Pradan kanssa), yksi Armani pitäisi tsekata ja Joop!. Myös pari Ralph Laurenia tuli kirjoitettua muistiin. Lisäksi haaviin osui Pefumer's Workshop nimisen lafkan tuoksu Zipped Premier, josta jo löysin riemukseni mahdollisuuden tilata ilmaisen samplen, mutta ei, ilo oli ennenaikaista, eivät lähetä kuin USA:n sisällä ja Kanadaan. Pöh! :character-jason: Niin ja ai niin, Shalimarin Parfum Initial-versiota tuo tyrkytti mulle muutamaankin kertaan, sekin pitäisi ihan mielenkiinnosta nuuhkaista joskus jossain.

Onko joku muu kenties löytänyt tuolta jotakin, joka olisi oikeasti johtanut johonkin? Tuohan ehdottelee siis suhteellisen uusia tuoksuja, ei mitään klassikoita.
Le Monde des Rêves
Jaakiem

Minulle tuo ohjelma ehdotti jotain Frapinin Terre de sarmentia, josta hankin näytteenkin. En ihan ensimmäisellä kerralla iskenyt. Muita suosituksia olivat Arabian night By Kilian, Amouagen Honour man, Nasomaton Black afgano. Pitääpä leikkiä tuolla vähän lisää.
Jaakiem

Jos tykkäät Encre noirista, sinulla suositellaan Gucci by guccia, La nuit del l'hommea ja jotain Avonia? Jos valitset Duelin, sinulle ehdotetaan Joop! Joop!:n Sexy in pinkiä? Onko näissä suosituksissa mitään järkeä? Ketkähän on tuota sivua rahoittavat tahot ja mahtavatkohan he edustaa noita suositeltuja merkkejä?
Mohn
Viesti:

No mulle ainakin on tullut kaikenlaisia vastaan noissa suosituksissa, myös vähän pienempiä valmistajia. Minä ymmärsin, että homma mainostaa lähinnä Michael Edwardsia ja hänen uutta painosta kirjastaan. Toki herra Edwardsia voi sitten olla sponssaamassa taho jos toinenkin, mistä näitä tietää.
Le Monde des Rêves
Jaakiem

Tavallaan on todella sopivaa, että täällä mainostetaan Axea, mutta toisaalta, ei voisi mainostaminen enempää metsään mennä. Ei mulla ole mitään mainoksia vastaan. En sillä sano.

Tavallaan on myös tosi säälittävää, että perjantaina puolilta öin täällä hengailen minä ja google adsense. Vielä kun tulisivat paikalle googlebot ja bingbot, niin saisimme keskustelun aikaiseksi. Heh.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

No mutta onhan täällä pimpelipomkin. ;) (minä)

Sulla on muuten huumori kukkinut viime päivinä, monet kerrat kunnolla naureskellu sun läpille :D Kiitos niistä!
Jaakiem

Varmaan johtuu siitä, että ei kannata enää yrittää esittää fiksua – lähes kaikki ovat nimittäin minut jo tavanneet.

Vai johtuuko se siitä unesta, jonka joku (olitko se sinä?) oli näkenyt, että olinkin jotenkin hauska tyyppi?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Haha, vai niin.

Jep, minä sen unen näin. :P
Vastaa Viestiin