Tulin illalla koiran kanssa mökille ilotulitusta pakoon. Karhunputkiin tutustuminen ei ole ollut mulle helppoa. Olenko anosminen jollekin sen osalle?

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Yllyttäjä! Ruiskaisin vähän lisää Le FeutaAnna kirjoitti: Kyllä nyt haisoo.
Ei niin kuin täällä, kun läträsin kymmenin milliä Eau des bauxia pitkin keittiötä. Joskus tulee mieleen, että mitähän naapurit mahtavat ajatella. Parvetupakoinnista riidellään paljonkin, mutta onko koskaan aiemmin valitettu parvekkeen kautta tulevista moninaisista eksoottisista tuoksuista.Anna kirjoitti: Kyllä nyt haisoo.
Jee!Kamicha kirjoitti:Yllyttäjä! Ruiskaisin vähän lisää Le FeutaAnna kirjoitti: Kyllä nyt haisoo..
No okei. Nyt kyllä voitit.Jaakiem kirjoitti:Ei niin kuin täällä, kun läträsin kymmenin milliä Eau des bauxia pitkin keittiötä. Joskus tulee mieleen, että mitähän naapurit mahtavat ajatella. Parvetupakoinnista riidellään paljonkin, mutta onko koskaan aiemmin valitettu parvekkeen kautta tulevista moninaisista eksoottisista tuoksuista.Anna kirjoitti: Kyllä nyt haisoo.
Voi ei. Eli tuoksutreffeille mun ei kannata tätä laittaa.Sumukorento kirjoitti:L'heure Bleu on mun inhokkituoksu lapsuudesta. Pikkuhiljaa, orvokkituoksujen ja ennenkaikkea Apres Ondeen kautta olen oppinut ymmärtämään sitä. Inhooni on puhtaan psykologinen selitys: Kauhein sukulaiseni ikinä, jolla kyllä oli tyylitajua, mutta joka ei välittänyt kuin rahasta ja siitä, kuka kukin on (lue, tohtori..), käytti tuoksua.
Mä olen ollut päivän teinityttö Miss Boucheronissa, nyt ajattelin tyrmätä mieheni jollain lämpimämmällä... vaniljaa. Guerlain SDV?