Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Syysviiru

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Angéliques sous la Pluie.

Tulin illalla koiran kanssa mökille ilotulitusta pakoon. Karhunputkiin tutustuminen ei ole ollut mulle helppoa. Olenko anosminen jollekin sen osalle? :think: Nyt on muuten täydellinen Angeliques-sää.
hellin
Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellin »

Aamulla suihkaus Acorellen Teepuutarhaa, äsken testisuihkaus Comme des Garcons 2:sta.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Ylläripylläriii- L'Heure Bleue. Laitoin oikein ranttaliksi ja suihkutin oikein kaksi ja rapiat suihkausta. Kyllä nyt haisoo. :happy-partydance:
Kamicha
Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti

Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini

Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti

Savut

Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)

Vaniljat ja gourmandit

Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons

Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens

Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana

Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti

Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens

Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts

Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille

Viesti Kirjoittaja Kamicha »

Anna kirjoitti: Kyllä nyt haisoo. :happy-partydance:
Yllyttäjä! Ruiskaisin vähän lisää Le Feuta :D .
Oh deer.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Ei niin kuin täällä, kun läträsin kymmenin milliä Eau des bauxia pitkin keittiötä. Joskus tulee mieleen, että mitähän naapurit mahtavat ajatella. Parvetupakoinnista riidellään paljonkin, mutta onko koskaan aiemmin valitettu parvekkeen kautta tulevista moninaisista eksoottisista tuoksuista.
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Kauhee kilpavarustelu täällä :greetings-clappingorange:
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

L'heure Bleu on mun inhokkituoksu lapsuudesta. Pikkuhiljaa, orvokkituoksujen ja ennenkaikkea Apres Ondeen kautta olen oppinut ymmärtämään sitä. Inhooni on puhtaan psykologinen selitys: Kauhein sukulaiseni ikinä, jolla kyllä oli tyylitajua, mutta joka ei välittänyt kuin rahasta ja siitä, kuka kukin on (lue, tohtori..), käytti tuoksua.

Mä olen ollut päivän teinityttö Miss Boucheronissa, nyt ajattelin tyrmätä mieheni jollain lämpimämmällä... vaniljaa. Guerlain SDV?
Anna
Viesti:

Kamicha kirjoitti:
Yllyttäjä! Ruiskaisin vähän lisää Le Feuta :D .
Jee! :banana-angel: :banana-dreads: :banana-dance: Se on ihan virkistävää laittaa joskus tuoksua vähän enemmän.
Jaakiem kirjoitti:
Ei niin kuin täällä, kun läträsin kymmenin milliä Eau des bauxia pitkin keittiötä. Joskus tulee mieleen, että mitähän naapurit mahtavat ajatella. Parvetupakoinnista riidellään paljonkin, mutta onko koskaan aiemmin valitettu parvekkeen kautta tulevista moninaisista eksoottisista tuoksuista.
No okei. Nyt kyllä voitit.
Sumukorento kirjoitti:L'heure Bleu on mun inhokkituoksu lapsuudesta. Pikkuhiljaa, orvokkituoksujen ja ennenkaikkea Apres Ondeen kautta olen oppinut ymmärtämään sitä. Inhooni on puhtaan psykologinen selitys: Kauhein sukulaiseni ikinä, jolla kyllä oli tyylitajua, mutta joka ei välittänyt kuin rahasta ja siitä, kuka kukin on (lue, tohtori..), käytti tuoksua.

Mä olen ollut päivän teinityttö Miss Boucheronissa, nyt ajattelin tyrmätä mieheni jollain lämpimämmällä... vaniljaa. Guerlain SDV?
Voi ei. Eli tuoksutreffeille mun ei kannata tätä laittaa. :P Muistot kyllä pilaavat tuoksut jos ovat pilatakseen. Toisaalta sen takia toiset tuoksut myös ovat niin kovin rakkaita.

Mitäs sä Apres L'Ondeesta olet mieltä? Haluaisin kuulla siitä :romance-heartsmiley: Taas näitä klassikkoja/tuoksuja joita mainitaan usein, jotka ovat testaa-listalla.

Mä haistelen nyt ilmassa leijuvaa jasmiiniriisin tuoksua, aah :romance-heartsthree:
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Aamulla Frederic mallen Iiris Poudre ja ilta jatkuu yöhön Cacharel:n Noa:n kanssa.
Thougts begome things... choose the good ones!
Anna
Viesti:

Kiitos Jaakiemin, mä haistelen tässä Histoires de Parfumseja. Uh, 1969:ssä on jokin sellainen makea nuotti, josta en pidä yhtään ja tekisi mieli pestä tämä sen takia iholta. Tuberose 3 "yllättäen" pidän, mä kun oon tuberoosafani. Täytyy koittaa sitä uudemman kerran vielä saadakseni paremman kuvan, laitoin sitä kämmenselälle ja se on jo peseytynyt pois. 1828 on tämänhetkiseen olotilaani aivan väärä vaikka hyvältä vaikuttava tuoksu onkin. Toisaalta-jos tätä olisi nyt mieheni iholla niin olisi ihana kietoutua hänen syleilyynsä ja haistella tätä pienissä määrin lämpimällä iholla. Ehkä ulkona saisi olla vielä viileämpää ja alla nahkasohva :D

Nyt kaipaan jotain pehmeää, turvallista, lämmintä. Ehkä SDV tai Tonka Imperiale? Tai jotain ihanan naisellista...muttei liian raskastakaan. La Chasse Aux Papillons? Hmm. Oh tai suklaata! Gourmand Goquin! Söinkin juuri suklaata :P
Anna
Viesti:

Yöksi pikkuisen kädelle päätyi La Chasse aux Papillonia. Jos mä vaikka näkisin unia kukista ja mehiläisistä. ehhehe.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Täällä tuoksuu Yatagan, jota suihkautin kerran ilmaan. Etäältä haisee yllättävän raikkaalta. Minttu nousee esiin.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Kokeilin pikkuisen Guerlainin L'Instant de Guerlain pour Hommea toiselle käsivarrelle. Meh...ihan kiva, mutta...ainakaan näin äkkiseltään kokeiltuna ei puhuttele minua. Vaatii kuitenkin selkeästi paremman tutustumisen.

Toiselle käsivarrelle pääsi niin ikään Guerlainia eli Eau de Cologne du 68. Tästä tykkään!! Oikein kunnolla, aivan ihana!! :romance-heartstiny: Johtuu varmaan lehmuksenkukasta. Tätä voisin haluta kokonaisen pullon. :sydän:

Sitten oli vielä ihan pakko kokeilla Boss Number One'ia, ihan vaan Jaakiemin haastamana. Aikas 80-lukuinen, alku varsinkin. Ei huono, mutta aika ärhäkkä. Alussa haistan selkeän pissan tuoksun, joka kuitenkin häviää aika nopeasti, joskin sen pystyy jäljittämään, kun nuuhkii tuoksua ihan läheltä ihoa. En tiedä, tämä saattaa olla minulle liian 80-lukuisen tymäkkä, en välttämättä välittäisi haistella tätä kenenkään toisenkaan yltä sen voimakkuuden ja intensiivisyyden takia. Tämä menee vähän niin kuin suoraan otsalohkoon, kulkematta nenän kautta. Tosin Number One saattaa olla niitä tuoksuja, joille on väliä miten niitä käyttää, paljonko ja mihin. Hmm, myski puski juurikin aika reippaasti esiin, ei taida olla mun juttuni. Tästä tulee suht selkeästi nyt mieleen Tampereen Ilveksen yökerho joskus siinä 80- ja 90-lukujen taitteessa...apua! :scared-whoa: No, tätä täytyy ehkä kokeilla vielä uudestaan paremmalla ajalla.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Chanel Les Exclusifs No22. Oih, joih, on tää vaan ihana kukka, puuteri tapaus. Ahh!
Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 08 Syys 2012, 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Thougts begome things... choose the good ones!
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

^ Kuppa-puuteri? :think:

Perjantaina oli Dsquared2 - Potion (for men). Hyvä tuoksu... mutta taidan pistää myyntiin, on mulle vähän turha. Niputan tämän omalla "tarvelistalla" vähän samaan kastiin Olfactive Studion Autoportraitin kanssa, ja Autoportraitista pidän paljon enemmän.

Tänään Annick Goutal - Duel.
Vastaa Viestiin