HAHHAHHAA. Joo, nyt tässä huomasin kirjoitusvirheen. Ja nauran vedet silmissä ! Korjasin "kukka". voi luoja, HAHHAHHAAmukael kirjoitti:^ Kuppa-puuteri?![]()
Perjantaina oli Dsquared2 - Potion (for men). Hyvä tuoksu... mutta taidan pistää myyntiin, on mulle vähän turha. Niputan tämän omalla "tarvelistalla" vähän samaan kastiin Olfactive Studion Autoportraitin kanssa, ja Autoportraitista pidän paljon enemmän.
Tänään Annick Goutal - Duel.
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Mitä haistelet tänään?
Thougts begome things... choose the good ones!
Mäkin vähän ihmettelin, että tääh, kuppa??
Champs-Elysee tänään

Champs-Elysee tänään
Kuppa-puuteri on ihan paras! Kiitos hyvänmielen nauruista, nauru tekee aina hyvää!
En ole pystynyt päättämään mitä haistelisin tänään. Minulla on tänään pikkuiset "valmistujaisjuhlinnat" samaan aikaan valmistuneen ystäväni kanssa, vieraaksi tulee muutama entinen opiskelukaveri, joista on tullut ystäviä. Tekisi mieli tuoksua jotenkin erityisen hyvältä.

En ole pystynyt päättämään mitä haistelisin tänään. Minulla on tänään pikkuiset "valmistujaisjuhlinnat" samaan aikaan valmistuneen ystäväni kanssa, vieraaksi tulee muutama entinen opiskelukaveri, joista on tullut ystäviä. Tekisi mieli tuoksua jotenkin erityisen hyvältä.

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Vai kuppa-puuteri. Selvä freudilainen lipsahdus, Kosmo
Mä nukahdin eilen kahdeksalta, olikohan osasyynä Guerlainin Angelique Noire? Keskellä yötä tajusin, että tämähän muistuttaa CK Obsession Nightin drydownia, sama väinönputki-vanilja. Pakko oli nousta nuuhkimaan, kyllä.
Tietääkö joku ei-niin-makeaa väinönputkituoksua? (Angelique-väinönputki, kyllä suomen kieli on kaunis:D)

Mä nukahdin eilen kahdeksalta, olikohan osasyynä Guerlainin Angelique Noire? Keskellä yötä tajusin, että tämähän muistuttaa CK Obsession Nightin drydownia, sama väinönputki-vanilja. Pakko oli nousta nuuhkimaan, kyllä.
Tietääkö joku ei-niin-makeaa väinönputkituoksua? (Angelique-väinönputki, kyllä suomen kieli on kaunis:D)
Tänään Pour monsieur päivä. Istuu hyvin luonnollisen tavalla iholle.
Mulla muuttuu kuviot ensi viikolla ja joudan vast'edes olemaan huomattavasti vähemmän foorumilla. Lisäksi pystyn käyttämään huomattavasti vähemmän tuoksuja, joten ei varmaan ole enää niin paljon kerrottavaakaan. Jos minulla on unohtunut joitakin lainoja palauttamatta, niin huomauttakaa vaikka yksärillä. Yritän palautella nyt niitä, etteivät jää pitkäksi aikaa roikkumaan. Ainakin Syysviirulle pitäisi kirje laittaa.
Mulla muuttuu kuviot ensi viikolla ja joudan vast'edes olemaan huomattavasti vähemmän foorumilla. Lisäksi pystyn käyttämään huomattavasti vähemmän tuoksuja, joten ei varmaan ole enää niin paljon kerrottavaakaan. Jos minulla on unohtunut joitakin lainoja palauttamatta, niin huomauttakaa vaikka yksärillä. Yritän palautella nyt niitä, etteivät jää pitkäksi aikaa roikkumaan. Ainakin Syysviirulle pitäisi kirje laittaa.
Lorautin vahingossa päälleni aika annoksen Guerlainin Songe d'un bois d'Eteä. Ei kuitenkaan haise liian voimakkaalle. Tykkään.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^voisko tuo olla semmonen juttu, että ku ilmat viilenee niin tuo on parempi vähän koleammalla kelillä?
Kyllä tulee Jaakiem ikävä lukea sun kirjoituksia. Koitahan kuitenkin täällä foorumilla yhä käydä tarinoimassa.
Kyllä tulee Jaakiem ikävä lukea sun kirjoituksia. Koitahan kuitenkin täällä foorumilla yhä käydä tarinoimassa.

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Suihkauttelin runsaalla kädellä Lushin Scent of Weather Turningia, ja hetken kuluttua sen päälle CK Obsession Nightia. Haisen, mutta hyvälle. 

- Kosmoskukka
Minä aamun no22:sen jälkeen käväisin Stockmannilla ja voi mikä ihana edustaja siellä olikaan. Oli niin ihana rupatella tuoksuista. ***<3<3<3*** Ja innostuin ostamaan tuon La petite Robe Noir vartaloemulsion sieltä. Nyt odottelen sitä edp tuoksua vielä Belgiasta tulemaksi. Tuo tuoksuu NII-IN herkulliselta että jalat alta!
Käsivarrella on näytetuubista Guerlainin Nuit d`Amouria. Oih, mikä ihana yö! Kyllä vaan Guerlain osaa. Ei suotta monen lemppari taloja.

Käsivarrella on näytetuubista Guerlainin Nuit d`Amouria. Oih, mikä ihana yö! Kyllä vaan Guerlain osaa. Ei suotta monen lemppari taloja.

Taannoin kun Fragranticasta katselin tuon Nuit d'Amourin nuotteja niin ajattelin, että kappas tässähän on ihan Kosmon oloinen tuoksuKosmoskukka kirjoitti:Minä aamun no22:sen jälkeen käväisin Stockmannilla ja voi mikä ihana edustaja siellä olikaan. Oli niin ihana rupatella tuoksuista. ***<3<3<3*** Ja innostuin ostamaan tuon La petite Robe Noir vartaloemulsion sieltä. Nyt odottelen sitä edp tuoksua vielä Belgiasta tulemaksi. Tuo tuoksuu NII-IN herkulliselta että jalat alta!
Käsivarrella on näytetuubista Guerlainin Nuit d`Amouria. Oih, mikä ihana yö! Kyllä vaan Guerlain osaa. Ei suotta monen lemppari taloja.![]()
![]()

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Saunan päälle laventelia, kuten usein tapanani on. Tällä kertaa vuorossa Fourreau Noir, yhtäaikaa "pölyinen" ja makean mantelinen.
Crouching tiger, hidden flacon
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Minä olen tänään suitsutellut Zagorskia ja Etron Messe de Minuitia.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
hellin kirjoitti:Minä olen tänään suitsutellut Zagorskia ja Etron Messe de Minuitia.

Crouching tiger, hidden flacon
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Ei mitään lisättäväätigrushka kirjoitti:hellin kirjoitti:Minä olen tänään suitsutellut Zagorskia ja Etron Messe de Minuitia.

No, sanon kuitenkin vielä, että oon niin iloinen, kun olen löytänyt tuollaisia kylmempiä ja hiljaisempia suitsuketuoksuja, joita pystyn käyttämään arkenakin.
Menin haistelemaan vielä tälle päivälle saamaani näytettä Miss Dior -vintagesta. Aivan upea tuoksu. Tukeva ja pehmeä chypre-rakenne, kaunis jasmiini, sopivasti likaa ja miellyttävät aldehydit. Miksi tällaisia tuoksuja ei enää tehdä? ...pyritä edes tekemään? ...eikä edes arvosteta?