Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Kimppahankinnat / yhteistilaukset / splitit

Omat myytävät ja vaihdettavat tuoksut. Tuoksu haussa -ketju. Jos haluat ilmoitella täällä, rekisteröidy foorumin käyttäjäksi!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Re: Kimppahankinnat / yhteistilaukset / splitit

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Kiinnostaako jotakuta uusi Galimard-tilaus? Valikoiman löydätte osoitteesta www.galimard.com. Tilauksia voi laittaa yksityisviestinä. Pystymme tarjoamaan toimituksen pääkaupunkiseudulle postikuluitta. Muualle Suomeen isommissa tilauksissa tarjoamme postikulut kaupan päälle.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Kiinnostaisiko ketään ostaa kimppaan Guerlainin Angelique Noire? Myös Bois d'Armenie kiinnostaisi. Minulle riittäisi hyvinkin 30ml, mutta puolikas pullokin voisi vielä olla hinnaltaan juuri ja juuri kipurajoissa.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Kiinnostaisi varmaankin, ehkä molemmatkin ja mullekin riittäisi vissiin vähempikin kuin puolet...
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Jee, kuka tulee kolmanneksi tai neljänneksi?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Kiinnostaako ketään Mona di Orio? Heillä on tarjolla äärimmäisen houkuttelevia 7 ml pikkupulloja hyvään hintaan. Ainoa ongelma on, että postikulut ovatkin sitten 25 euroa. Porukkatilauksella nekin saisi hilattua alemmaksi. Minua kiinnostaisi Monan vanilja ja ambra. Tuo vanilja varsinkin on tullut esille niin monesti kehujen kera, että pakkohan sitä on testata. Kyseessä Smoky vanilla, voisi toimia siis SDV:stä tykkääville eli vaikka minulle! :happy-partydance:
Mohn
Viesti:

Kiinnostaa kovasti! Täytyy jossain välissä yrittää ehtiä perehtymään...
Le Monde des Rêves
Anna
Viesti:

Kiva kuulla! Katsele ja laita viestiä sitten, että mitä oot mieltä :romance-heartsmiley:
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Joop, muakin kiinnostaa Mona di Orion näytteet! Muutamaa noista kokeiltuani arvelen, että yksi 7 ml riittää ikuisuuksia, ainakin mun annostelulla. Montakohan putelia mahtuu tohon 25 e postikuluihin tai onko mitää rajoitusta. Eipä sillä pari varmaan riittäisi mullekin.
Anna
Viesti:

Mahtavaa! Juu sama, 7 ml kestää aikasta kauan. Ja jos rakastuu niin saahan niitä sitten tilattua lisää :P

Tein äsken testin ja laitoin kymmenen pikkupulloa koriin. Postikulut olivat edelleen se 25 euroa. Oletko eiffelintorni kokeillut Monan tuberosaa? (Tai onko joku muu?) Kuinka vihreä se oikein mahtaa olla? Tuberosa kiinnostaa, mutta en halua kovin vihreää ja raikasta tuberosaa, ja sellainen se sanoo olevansa. Mitä niistä muuten olet kokeillut? Mikä oli suosikkisi? Ehkä täytyy jatkaa keskustelua Mona di Orio ketjussa pian :D
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Minullakin kiinnostusta löytyy. Muutama Moona on testilistalla odottamassa! Ruusua, vaniljaa ja tuberosaakin ehkä. Joku oli fragranticassa sanonut että moonan tuberosa on niille ihmisille jotka eivät ole aivan varmoja pitävätkö siitä. Ja sen puna/roseepippuri houkuttaa minua kovasti. :P Nnnnam.
Anna
Viesti:

Hyvä juttu kirra! :happy-cheerleadersmileygirl: Onko liian aikainen aikataulu jos ilmoittelisitte tilaustoiveenne viikon loppuun mennessä? Ensi viikon alussa voitaisiin sitten tehdä tilaus. Jos tarvitsette pohtimiseen/rahoittamiseen enemmän aikaa, niin kyllä se mulle vaan passaa.

Mun täytyy nyt miettiä sitä tuberosaa vielä ja lukea siitä lisää...
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Anna, en ole kokeillut tuberoosaa, mutta se olisi kyllä just toinen, jonka olisin tilaamassa ja juurikin niistä syistä, joista sinä sitä epäilet, hih hih! Toinen, jonka ottaisin on Vetiver.

Noista uusimmista mulla on vain Musc ja se vaatii melkein talven, että pääsee käyttöön. Semmoisia erinomaisen harvakseltaan ulkoilemaan pääseviä ovat, vaativat ihan tiettyä tunnelmaa nuo Monat minulla. Niissä on semmoista raskautta taustalla. Muut Monat, joista mulla on sampleja, on sitä vanhempaa sarjaa Carnation, Jabu ja pari muuta.

Joten mä olen siis valmis jo :P Tuberoosa ja Vetiver vetämään. Miten järkkäillään tuo tilaus?

Ja hyvä Mohn ja Kirra, kiva, että olette tulossa mukaan kimppaan.
Anna
Viesti:

Haha joo noinhan tää homma menee, toiset haluaa just sitä mitä toinen ei ja päinvastoin :D Ja kun voihan toi olla sitten taas muuten hyvä vaikka ei kermainen olekaan... vaikeaa joskus tämä touhu 8-)

Mä laitan kullekin summan ja maksutiedot (tili/paypal), laittelen tilauksen menemään ja mun täytyy sitten vaan postittaa ne itse kullekin kun tulevat. Suomen sisäisen postin pitäisi olla max vitosen, kaksi pikkupulloa luulisi menevän sillä. Tai jos on tulossa tänne päin niin noutokin tottakai luonaa. Laittelen yksäriä kun osanottajien määrä on varmistunut.
Mohn
Viesti:

Minä haluaisin Vanillen, Ambren ja Rosen.
Le Monde des Rêves
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Voi miuta niin kiukuttaa! Joudun tosiaan vetäytymään kimpasta kun pöytälaatikossa odottaa ensi kuulle päivätty kotivakuutuslasku ja vielä en osaa arvioida kuinka rankasti se horjuttaakaan talouttani. :sad: Viittä vaille etten tee Pikku Myitä ja hypi kiukuspäissäni tasajalkaa lattian läpi naapuriin. :evil: :evil: :evil: Anteeksi avautuminen! Nauttikaa te minunkin puolestani.

¶•£!"€!”¥¶#/ajksfgajhlsgflahgaioghaiöghaäigyöhgaöhiga@£#%€¶%/!!!
Vastaa Viestiin