Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Hih, Tabua olen aina välillä vilkuiillut sillä silmällä. Se on kerran tai pari saattanut käväistä jopa ostoskorissakin, mutta aina olen jänistänyt. Tuoksuttelemaan asti en ole päässyt.
Edit: niin ja siis mistään vintagesta en tiedä tuon osalta mitään, kiinnostuin vaan joskus jossakin päin nettiä pyöriessäni, kun lueskelin siitä.
Edit: niin ja siis mistään vintagesta en tiedä tuon osalta mitään, kiinnostuin vaan joskus jossakin päin nettiä pyöriessäni, kun lueskelin siitä.
Olen haissut tänään töissä jonkin aikaa Habitalta ja Habit rougelta. Ei mikään miehekkäin yhdistelmä. 

Kävin Artekissa muissa asioissa ja suihkuttelin samalla CdG Play Greeniä. Tästä jää ruohoisuuden jälkeen iholle miellyttävä gin&tonic -vaikutelma. Mmmmmh.
Tännekin päin on tänään Kusti polkenut ja tuonut mukanaan muutaman näytteen ja yhden kokonaisen putelin. Ohessa räpsy saapuneesta Divinen L'Homme Sagesta. Näytteistä rannetestissä L'artisanin Timbuktu ja Dorinin Un Air d'Amour Pour Monsieur. Muutaman tunnin käytön jälkeen Timbuktu tuntuu vielä aika selvästi, mutta pehmeämpi Un Air d'Amour Pour Monsieur on aika heikko - ainakin näin rinnakkain nuuskittuna.
- Liitteet
-
- divine.jpg (368.92 KiB) Katsottu 88 kertaa
Viimeksi muokannut Jules, 04 Loka 2012, 02:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Oho, onpa hieno kuva. Kiva bokeh. Onko tuo kamerakännykällä vai askartelitko itse reunat?
Mitä tykkäsit L'homme sagesta?
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Hieno kuva Jules!
Tänään vuorossa Thierry Mugler - Angel, Fragrance of Leather.
Tänään vuorossa Thierry Mugler - Angel, Fragrance of Leather.
Kiitos kysymistä, Jaakiem! Järkkärillä pikaisesti räpsäisty, ja reunat lisäsin photoshopissa.Jaakiem kirjoitti:Oho, onpa hieno kuva. Kiva bokeh. Onko tuo kamerakännykällä vai askartelitko itse reunat?
L'Homme Sagesta on minulla ollut pari pientä näytettä jo useamman vuoden, mutta vasta nyt lämpenin sille niin paljon, että oli ostettava koko pullo. Jotenkin tuntuu, että tämä tuoksu on hyvin erilainen lämpötilan, kosteuden ja muun sellaisen mukaan - ellei sitten vain oma maku ole muuttunut välillä : ) No, joka tapauksessa se on hyvä tuoksu, ja siitä tuntuu pitävän jopa vaimo, joka on erittäin harvinaista ja kertoo tässä tapauksessa "aineesta" aika paljon.
L'Homme Sage saa minulle aikaan mielikuvan erämaasta ja sen hiljaisuudesta. Olen lukenut niin käyneen muillekin, mutta itselle tämä mielikuva tuli jo ennen kommenttien lukemista. Sekä hillitty että pitkäkestoinen.
Viimeksi muokannut Jules, 03 Loka 2012, 23:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
[quote="mukael"]Hieno kuva Jules!
Kiitoksia, Mukael!
Kiitoksia, Mukael!
Tosissaan oho, mikä kamera. Katoin aiemmin kännykän näytöstä, joten en nähnyt yhtä hyvin kuin nyt.
Iltatuoksuna Michael Kors for men. Ensiminuuttien perusteella on todella kiinnostava ja hieno tuoksu. Ehkä minulla ei olekaan tuoksuväsymystä, vaan olen enemmänkin kahlannut läpi tylsempiä tuoksuja viime aikoina. Taisi olla tämäkin niitä Toxun ehdotuksia. Kiitos vaan.
Iltatuoksuna Michael Kors for men. Ensiminuuttien perusteella on todella kiinnostava ja hieno tuoksu. Ehkä minulla ei olekaan tuoksuväsymystä, vaan olen enemmänkin kahlannut läpi tylsempiä tuoksuja viime aikoina. Taisi olla tämäkin niitä Toxun ehdotuksia. Kiitos vaan.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
31 Rue Cambon. Suihkauttelin aika reilulla kädellä, saa nähdä, tuleeko negatiivisia kommentteja töissä. Olen niin kyllästynyt aamuisin valitsemaan "jotain mietoa ja ketään ärsyttämätöntä". Onneksi kohta on viikon loma, silloin lupaan HAISTA

College project from 2011
Painoin tuolle peukun alas. Tosi kömpelö pätkä.
VASTAPAINOA NÄI NIKKÄSTEE!
Painoin tuolle peukun alas. Tosi kömpelö pätkä.
VASTAPAINOA NÄI NIKKÄSTEE!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Eilen käväisin päiväreissulla Tallinnassa ja tuoksuin Timbuktulta (jota käyttäisin paljon useammin jos sitä olisi enemmän jäljellä), tänään testaan toista L'Artisania: Coeud de Vétiver Sacréta.
Kaubamajan lõhnatubassa suhautin kortille sekä toivelistallani jo entuudestaan olevaa Jeux de Peauta että Bas de Soieta (josta en aikoinaan nuottilistan perusteella innostunut), mutta niin vain kävi, että vaikkei hyasintti kuulukaan suosikkinuotteihini, joissakin tuoksuissa se toimii ihastuttavalla tavalla ja "silkkisukka" oli yksi niistä. Nuuhkaisin vertailun vuoksi Martin Margielan Untitledia ja Chanel no 19:ää, kumpikin tuntui huomattavasti vähemmän vihreältä, yllättävää. Toivelistalle meni...
Kaubamajan lõhnatubassa suhautin kortille sekä toivelistallani jo entuudestaan olevaa Jeux de Peauta että Bas de Soieta (josta en aikoinaan nuottilistan perusteella innostunut), mutta niin vain kävi, että vaikkei hyasintti kuulukaan suosikkinuotteihini, joissakin tuoksuissa se toimii ihastuttavalla tavalla ja "silkkisukka" oli yksi niistä. Nuuhkaisin vertailun vuoksi Martin Margielan Untitledia ja Chanel no 19:ää, kumpikin tuntui huomattavasti vähemmän vihreältä, yllättävää. Toivelistalle meni...

Crouching tiger, hidden flacon
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Caronin Bellodgiaa. Helvetissä haisee tältä.
(Yritin ottaa Tabac Blondia, osuin vahingossa väärään ampulliin.)
(Yritin ottaa Tabac Blondia, osuin vahingossa väärään ampulliin.)
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Ja tänään Thierry Mugler - Angel, Liqueur de Parfum.