Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Re: Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?
Mulle ei oo tulossa mitään, apua! Pitää ehkä korjata tilanne 

Aivan mahtavaa, kiitos. Haistelin muut suitsukkeet Artekissa, mutta Avignon oli pöllitty. Eikä sitä pikahaistelulla noista saa kuitenkaan kunnolla kiinni.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Mulle on tulossa sokkona tilattu Jacomon #08, toivottavasti se täyttää mausteiset odotukset.
Raitoja käpälään!
- kirra
- Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
- Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique
Ihanaa! Minulla tuo, sekä kaltaisensa kumppanit testilistalta. On ihan hillitön maustemetästys käynnissä täällä päässä. Ja yksi jota en mielestäin saa, tietenkään kun on lakkautettu, Bulgarin alkuperäinen Omnia. Löytyykö keltään?! Chai, inkivääri, kaneli, kardemumma...naapio kirjoitti:Mulle on tulossa sokkona tilattu Jacomon #08, toivottavasti se täyttää mausteiset odotukset.

Mutta jottei nyt ihan ot:ksi taas mene, niin tosiaan viimeaikain hankinnat V&R Spicebomb. Ja Oriflamelta Lovely Garden, Mirage<3 ja Felicity

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mulla tuli tänään postissa Joop Femme (eikä muuten ole sama mistä sain näytteen Amarialta, Amarilian pullossa on ihanaa puista makeutta, tämä on muunneltu mikä mulle tuli). Myös Pg:ltä tuli postia, Bois de Copaiba. On nyt vähä talveksi kivaa.

Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
^ Saitko KooKoo PG:ltä sen Corps et Ames edt Apaisante -näytteen kans?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mukael, joo, sain , ja on aivan älyttömän paljon samanlainen ku originaali, mutta vähä ehkä sitruksisempi? Näistä Corps & Ames tuoksuista tulee tuo SIsleyn tuoksu mieleen eau du soir.
Sain myös djHenne:n on jotenki miesmäinen, mun nenuun myös chergui tuoksui miesmäiseltä.. tässä on jotain samaa. Ja Huitieme Art:n Ambre ceruleen (en oo iholle vielä testannu) plus Gardenia Grand soir.
Sain myös djHenne:n on jotenki miesmäinen, mun nenuun myös chergui tuoksui miesmäiseltä.. tässä on jotain samaa. Ja Huitieme Art:n Ambre ceruleen (en oo iholle vielä testannu) plus Gardenia Grand soir.
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Sain Godolphinin postista 

Tässä muuten kuva niistä mun uusista Commeista. Huomatkaa alla villapaita, johon päädyin suosituksistanne tai niistä huolimatta.
Tätä ei varmaan edes lasketa pullo-ostokseksi, mutta satuin nappaamaan Ebaysta minikokoisen vintage-Paco Rabannen. Minille ei tullut paljoa hintaa, mutta postikuluja tulee varmaan enemmän.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Onneksi olkoon!On todennäköisesti hyvä,ainakin basenotesilla+fragranticalla ylistävät maasta taivaisiin.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mä rakastan vintage-Pacoa. Isä käytti silloin kun pullossa oli hopeaa. Jos et tykkää jostain syystä siitä, myy mulle!
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
#08 on yllättävän mieto, se muistuttaa minua todella paljon Bvlgarin Au The Rougesta, samaa hedelmäistä teetä ja myskiä. Kaunis tuoksu mutta ei sitä, mitä odotin. Toivoin Fragrantican arvostelujen perusteella jotain Tea for Twon ja 5 o'clock au Gingembren väliltä.
Raitoja käpälään!
Voihan ryhtiliike! Kauankohan mulla ehtii taas palkka tilillä vanhentua, kun tässä ilmestyy koko ajan kaikenlaisia tarpeellisia tarpeita...
Tilasin Histoires de Parfumsin 1804 George Sandin. Otin "vain" 60 ml. Vähän kirpaisee noi hinnat, kun en ole tottunut yhdestä pullosta maksamaan kovin suuren suuria summia, kun olen tähän asti elämässäni ostanut noita "normaaleja" tuoksuja, jotka nekin on tuntuneet aina kovin hintavilta.
Huhhuh, lisäksi olen tehnyt kauppaa mukaelin ja Jaakiemin kanssa ja taisin tuossa aamuyöstä haksahtaa tekemään tilauksen myös parfyymi.fi:lle. Sitäpaitsi tuntuu, että mikään ei riitä, haluaisin tehdä pienen tilauksen Aus Liebe Zum Duftiin, kaikenlaisia sampleja tekisi mieli. Olen jäänyt koukkuun sokko-ostoksiin, harkitsin aamuyöllä ihan vakavasti Keiko Mecherin Loukhoum Parfum Du Soirin sokkotilaamista (vaatimattomat 112€ 30 ml).
Voi apua, koskahan olisi syytä hakeutua hoitoon!?

Tilasin Histoires de Parfumsin 1804 George Sandin. Otin "vain" 60 ml. Vähän kirpaisee noi hinnat, kun en ole tottunut yhdestä pullosta maksamaan kovin suuren suuria summia, kun olen tähän asti elämässäni ostanut noita "normaaleja" tuoksuja, jotka nekin on tuntuneet aina kovin hintavilta.
Huhhuh, lisäksi olen tehnyt kauppaa mukaelin ja Jaakiemin kanssa ja taisin tuossa aamuyöstä haksahtaa tekemään tilauksen myös parfyymi.fi:lle. Sitäpaitsi tuntuu, että mikään ei riitä, haluaisin tehdä pienen tilauksen Aus Liebe Zum Duftiin, kaikenlaisia sampleja tekisi mieli. Olen jäänyt koukkuun sokko-ostoksiin, harkitsin aamuyöllä ihan vakavasti Keiko Mecherin Loukhoum Parfum Du Soirin sokkotilaamista (vaatimattomat 112€ 30 ml).
Voi apua, koskahan olisi syytä hakeutua hoitoon!?

Voi voi. Ei kannata kyllä tehdä noin kalliita sokko-ostoksia. Mitä muuten tilasit parfyymi.fistä?
Onneksi olkoon George Sandin johdosta! Jospa tuollaiset kalliit, laadukkaammat ostokset nostaisivat rimaa tehdä uusia hankintoja?
Onneksi olkoon George Sandin johdosta! Jospa tuollaiset kalliit, laadukkaammat ostokset nostaisivat rimaa tehdä uusia hankintoja?