Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Dior
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Dior
Eau savagea on 200ml after shave pullo kaapissa.
Ostin pienen pullon Addictia, josta kyllä ihan tyksin iholla (olin haistellut vain paperilta ennen ostosta) ja lisäksi 50 ml Addict to lifea, mutta se on siskolle. Minulle se on ihan liian lyhytikäinen ja aivan liian myskinen. Ihan kiva ja laadukas ruusuavaus siinä kyllä on, ja voisin minäkin sitä kai käyttää, mutta jos sisko siitä vaan tykkää niin annan hänelle. Piti olla joululahjus, mutta en malttanut olla mainostamatta.
En ole vielä toimittanut perille, saa nähdä osuiko mun sokkolahjaostokseni kohdilleen. Jännittää ihan itseäkin! 

Mahtavaa, se siskolle tarkoitettu Dior Addict to life osui ja upposi, kolahti vissiin oikein kunnolla. Nyt tekisi mieli vähän pörhistellä, että osasinkin ostaa sokkona siskolle tuoksun, josta hän todella pitää.
Itse olen ihan Dior Homme Intense huppelissa.

Itse olen ihan Dior Homme Intense huppelissa.

-
Mistä olette hankkineet Diorin Excluja? Entä onko näiden samplejen paras tilauspaikka joku Surrender tai vastaava vai saako niitä tilattua jostain eurooppalaisesta tuoksuputiikista?
Mua kiinnostaisi ihan sama. Tässä kohtaa minulla on nimittäin suuri aukko sivistyksessä, en ole haistellutkaan yhtäkään Diorin ekslua! 

-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
En osaa sanoa mistä Diorin ekskluja voi ostaa - Ilonalla ainakin on lähes koko setti uusimpia lukuunottamatta.
Dior antaa kokeilla tuoksuja auliisti myymälässä mutta näytteitä saa huonosti.
Ostin kuitenkin juuri näytekokoisen Oud Ispahan -minin Crystal Flaconista.
Se on täysin oikean kokopullon näköinen suojakuoriaan myöten ja 7,5ml on juuri sopiva määrä.
Dior antaa kokeilla tuoksuja auliisti myymälässä mutta näytteitä saa huonosti.
Ostin kuitenkin juuri näytekokoisen Oud Ispahan -minin Crystal Flaconista.
Se on täysin oikean kokopullon näköinen suojakuoriaan myöten ja 7,5ml on juuri sopiva määrä.
-
Kiitos Toxu ja Gogol! Näyttävät sitten olevan vaikeasti saatavilla. Kiva, kun käytiin Diorilla Roomassa! Jäivät niitä peruja vähän kaihertamaan
Toivottavasti SprayEnjoy raottaa aarrearkkuaan näiden osalta seuraavalla visiitillä 

-
http://www.fragrantica.com/news/Dior-Ea ... -9165.html
Dior aikoo muuttaa loistavan Eau Sauvage Parfumin raikkaammaksi 2017 -versioksi. Naurattaisi ellei itkettäisi.
Lisäksi uusimman Johnny's Sausagen version nimeksi tulee Very Cool Spray. Onkohan Diorin markkinointitiimi hakenut vaikutteita deodoranttiosastolta?
http://www.fragrantica.com/perfume/Chri ... 43933.html
Dior aikoo muuttaa loistavan Eau Sauvage Parfumin raikkaammaksi 2017 -versioksi. Naurattaisi ellei itkettäisi.
Lisäksi uusimman Johnny's Sausagen version nimeksi tulee Very Cool Spray. Onkohan Diorin markkinointitiimi hakenut vaikutteita deodoranttiosastolta?
http://www.fragrantica.com/perfume/Chri ... 43933.html