White Jasmine and Mint - ihan kiva ja raikas. Minttu siedettävä, joskaan en ihastunut. Ei kuitenkaan homeinen eikä tunkkainen minttu, enemmän sinne spearmintin puolelle kallellaan. Jasmiinia kevyesti. Ei jäänyt kauheasti mieleen.
English Pear and Freesia - jos haluat tuoksua päärynäsiiderille, niin tässä on tuoksusi! Makea, kevyt, päärynäsiiderinen.

Orange Blossom - hyvin appelsiininkukkamainen. Ihan kiva tämäkin. Vähän ehkä meh...ei jäänyt tämäkään oikeastaan mieleen.
Grapefruit - kirpeän sitruksinen, ehkä vähän kitkerä jopa. Tästä en niinkään pitänyt, turhan kitkerä minun makuuni.
Wild Bluebell - Tästä pidin aluksi kovasti, se nosti mieleen kesäisen kukkaniityn ja apilat ja vihreyden ja....kunnes se alkoi haista melonille.

Mutta, mutta, jos tykkää kevyistä kukkaistuoksuista niin onhan nuo Malonet kuitenkin aika kauniita ja herkkiä tuoksuja. Kannattaa nuuhkia jos vastaan tulee!
Ostin huuto.netistä Crabtree & Evelynin Iriksen taannoin. Olen ihastellut C&E:n pakkauksia ja pulloja, tykkään niistä kovasti. Ensikokeilun jälkeen päädyin antamaan tuoksun teinittärelle. Tänään kuitenkin suihkaisin sitä käsivarrelle, kun kävin ratsaamassa teinittären pöytälaatikoista meikkejäni jotka hän on ryövännyt minulta.

Tänään siis toista kertaa Rochas Man kokeilussa. Tuoksuu tänään paremmalta kuin edellisellä kerralla. Tuoksun alku on todella ihanan herkullinen! Minun nenäni väittää haistavansa siinä häivähdyksen sitruksisuutta mutta ainakaan nuottiluettelon perusteella sellaista ei tuoksussa ole. Drydownissa on vieläkin opettelemista, se ei edelleenkään ole yhtä ihastuttava kuin tuoksun alku.
Kosmoskukka, en jotenkin meinaa uskoa, että ihastuit siihen Beverly Hillsiin noin paljon.