Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Re: Mitä haistelet tänään?
Päivän Rosine on Une Folie de Rose. Tykkäsin tästä tosi paljon vielä pari tuntia sitten, nyt on jäljellä enää pistävä sammaleinen pohja. Kai se on uskottava että Rosine on liian luomua minulle, haluan hajusteiltani voimaa ja kestävyyttä. Viikonloppuna meni puolet Rose d`Ete -samplesta ilman että ehdin huomata juuri mitään 

-
Tänään Nicolaïn Vanille Intense.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Olen siirtymässä Jaakiemin leiriin Iso E Super -inhoajiin. Se on dominoiva molekyyli ja sen mukanaolo niin monessa tuoksussa kyllästyttää. (Haistelen Tompan Grey Vetiveriä.)
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Iltapäivä kääntyy iltaa kohden auringon laskiessa Les Nuits d`Hardien seuranani.
Thougts begome things... choose the good ones!
Maître Parfumeur et Gantier - Parfum d'Habit.

Taiteellinen tuoksu.

Taiteellinen tuoksu.
Minäkin äsken tätä näyteputelista ranteeseen ruutasin. Pari kolme kertaa olen aiemmin testannut, ja joka kerralla se on osoittautunut aika lyhytkestoiseksi samaan tapaan kuin Santal Noble. Miten sinulla, toxu?toxu kirjoitti:Taiteellinen tuoksu
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Tuli tänään postissa ylläreitä,kiitos Kamichan!:)Lòccitane ambre,jeux de peau,potion,le male terrible+korres pepper.Ihan innoissani olen ja illalla sitten ihan rauhassa vähän kokeilen jotain:):)
^^ Jules, Parfum d'Habit kestää ihollani selkeänä ja helposti tunnistettavana noin 6-8 tunia. Santal Noblen kestävyys on hiukan parempi.
Toisin kuin talo itse viitsii myöntää (näin aina), niin lähes kaikki MPeG tuoksut ovat kokeneet jonkunmoisen reformulaation. Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, ja samalla talo muutti hiukan pullonsa muotoilua. Naisten puteleista ei miulla ole tietoa, mutta miesten punaiset pullot muuttivat hiukan motoaan siirtyen samalla yhdeksästäkymmenestä millistä sataan millilitraan.
Itselläni ei ole uusista, ja oletetusti reformuloiduista tuoksuista kokemusta - onnekseni kaikki MPeG tuoksuni ovat vintagea. Miten mahtaa olla siun näytteiden laita, osaatko sanoa?
Olen lukenut monien ihmisten kertomuksia siitä, että vaikka uudistetut MPeG tuoksut ovat yhä periaatteessa niitä samoja vanhoja tuttuja, niin ne eivät enää omaa yhtälailla rikasta, kestävää ja runsasta rakennetta kuin vanhat. Eli, vaikka tuoksujen formula ei sinänsä olisi muuttunutkaan, ollaan jouduttu käyttämään halvempia raaka-aineita. (esim. alkuperäisissä Parfum d'Habitissa ja Santal Noblessa oli runsaassti intialaista santelia, mutta koska sitä ei enää ole käytännössä saatavilla, on tämäkin talo joutunut siirtyä käyttämään australialaista santelia, joka ei ole lähimainkaan yhtä laadukasta. Tämä sama koskee tietysti myös joitain muita laadukkaita materiaaleja, jotka ovat hävinneet, ja ne on jouduttu korvaamaan halvemmilla, ja vähemmän laadukkailla versioilla.)
Toisaalta, IFRA on myös kieltänyt (tai vähintään käskenyt vähentämään) monien vanhojen raaka-aineiden käytön, allergioihin vedoten, jolloin talot ovat joutuneet muuttamaan tuoksujaan pakosta, tai joskus jopa lopettamaan ne.
Mitä meidän kahden välisiin kokemuksiin tulee Parfum d'Habitista ja Santal Noblesta, on vaikeaa sanoa johtuuko se siitä, että a) miulla on vintagea ja siulla ei b) ihokemiamme ovat kovin erilaiset, tai c) välitystiedot neniemme ja aivojemme välillä toimivat eri tavoin.
Toisin kuin talo itse viitsii myöntää (näin aina), niin lähes kaikki MPeG tuoksut ovat kokeneet jonkunmoisen reformulaation. Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, ja samalla talo muutti hiukan pullonsa muotoilua. Naisten puteleista ei miulla ole tietoa, mutta miesten punaiset pullot muuttivat hiukan motoaan siirtyen samalla yhdeksästäkymmenestä millistä sataan millilitraan.
Itselläni ei ole uusista, ja oletetusti reformuloiduista tuoksuista kokemusta - onnekseni kaikki MPeG tuoksuni ovat vintagea. Miten mahtaa olla siun näytteiden laita, osaatko sanoa?
Olen lukenut monien ihmisten kertomuksia siitä, että vaikka uudistetut MPeG tuoksut ovat yhä periaatteessa niitä samoja vanhoja tuttuja, niin ne eivät enää omaa yhtälailla rikasta, kestävää ja runsasta rakennetta kuin vanhat. Eli, vaikka tuoksujen formula ei sinänsä olisi muuttunutkaan, ollaan jouduttu käyttämään halvempia raaka-aineita. (esim. alkuperäisissä Parfum d'Habitissa ja Santal Noblessa oli runsaassti intialaista santelia, mutta koska sitä ei enää ole käytännössä saatavilla, on tämäkin talo joutunut siirtyä käyttämään australialaista santelia, joka ei ole lähimainkaan yhtä laadukasta. Tämä sama koskee tietysti myös joitain muita laadukkaita materiaaleja, jotka ovat hävinneet, ja ne on jouduttu korvaamaan halvemmilla, ja vähemmän laadukkailla versioilla.)
Toisaalta, IFRA on myös kieltänyt (tai vähintään käskenyt vähentämään) monien vanhojen raaka-aineiden käytön, allergioihin vedoten, jolloin talot ovat joutuneet muuttamaan tuoksujaan pakosta, tai joskus jopa lopettamaan ne.
Mitä meidän kahden välisiin kokemuksiin tulee Parfum d'Habitista ja Santal Noblesta, on vaikeaa sanoa johtuuko se siitä, että a) miulla on vintagea ja siulla ei b) ihokemiamme ovat kovin erilaiset, tai c) välitystiedot neniemme ja aivojemme välillä toimivat eri tavoin.
Kiitos hyvästä tietopaketista, Toxu!
Luulen omien näytteitteni olevan uutta versiota. Kummatkin olen tilannut "Ausliebezumduftista", (vai mikä sen oikea nimi onkaan). Parfum D'Habitin aika vasta ja Santal Noblen pari vuotta sitten.
Luulen omien näytteitteni olevan uutta versiota. Kummatkin olen tilannut "Ausliebezumduftista", (vai mikä sen oikea nimi onkaan). Parfum D'Habitin aika vasta ja Santal Noblen pari vuotta sitten.
Tänääb YR Monoi. Tuoksuu tänään herkullisemmalta kuin yleensä.
Kiitos paljonSumukorento kirjoitti:Oli vaikea päättää, päädyin aina turvalliseen, mutta mielenkiintoiseen. Gucci Gucci Eau de Parfum.
Anna, jos sulla ei ole Lonestar Memories-näytettä, multa liikenee kyllä. Mä tosin haistan siinä enemmän hikisen mummon siinä savusaunassa

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
lönträsin näytetuubista puolet lolitan Au Masculinesta kämmeniini. 

Thougts begome things... choose the good ones!
Päivän tuoksuna on Guerlainin L'Instant pelkkänä suihkusaippuana. On se vain niin, etten minä tästä tuoksusta tykkää. Tämän puumaisuus, en tiedä, väitetäänkö sitä santeliksi vai ei, mutta se on hyvin kovaa tikkumaista. Lisäksi se saa silmätkin tikustelemaan allergisesti.
Mulla on tuoksuakin pullos, josta olen käyttänyt vain kerran. Taidan laittaa sen veljelle lahjaksi menemään tai jotain.
Mulla on tuoksuakin pullos, josta olen käyttänyt vain kerran. Taidan laittaa sen veljelle lahjaksi menemään tai jotain.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Viime perjantaina Neela Vermeire Creations - Trayee, lauantaina Hermès - L'Ambre des Merveilles, sunnuntaina Annick Goutal - Musc Nomade.
Tänään Hermès - Parfum des Merveilles.
Tänään Hermès - Parfum des Merveilles.
Maitre Parfumeur et Gantierista vielä sen verran, että siinäpä taas yksi hyvä syy lisää suhtautua hyvin varauksellisesti Fragrantican usein niin hataralla pohjalla oleviin "tietoihin".
Sivusto väittää useiden vanhempien MPeG tuoksujen taustalla olevan herran nimeltä Jean-Paul Millet Lage. Paskapuhetta.
Paskapuheesta puheenollen...TÄSSÄ HAASTATTELUSSA Millet Lage kertoo että "ei, en tietenkään ole reformuloinut Laporten tekemisiä..."
Ja sitten mm. TÄÄLLÄ, syystäkin, ihmetellään että "kuinka typerinä he meitä oikein pitävät?"
Pointti on se, että reformulaatioita tapahtuu kaiken aikaa, suurimmaksi osaksi talojen ahneuksissa, ilman että valmistajat sitä meille kertoisivat -- vain koska heidän ei tarvitse.
Tässä mielessä, tuoksutalojen pitäisi ottaa mallia Le Labosta: pari vuotta sitten firma lähetti monille asiakkailleen mailin, jossa he pahoittelivat sitä että olivat joutuneet muuttamaan aavistuksen verran Patchouli 24:n formulaa.
Onneksi tuoksu on tuon muutoksen jälkeen yhtä loistava kuin aina ennenkin.
Sivusto väittää useiden vanhempien MPeG tuoksujen taustalla olevan herran nimeltä Jean-Paul Millet Lage. Paskapuhetta.
Paskapuheesta puheenollen...TÄSSÄ HAASTATTELUSSA Millet Lage kertoo että "ei, en tietenkään ole reformuloinut Laporten tekemisiä..."
Ja sitten mm. TÄÄLLÄ, syystäkin, ihmetellään että "kuinka typerinä he meitä oikein pitävät?"
Pointti on se, että reformulaatioita tapahtuu kaiken aikaa, suurimmaksi osaksi talojen ahneuksissa, ilman että valmistajat sitä meille kertoisivat -- vain koska heidän ei tarvitse.
Tässä mielessä, tuoksutalojen pitäisi ottaa mallia Le Labosta: pari vuotta sitten firma lähetti monille asiakkailleen mailin, jossa he pahoittelivat sitä että olivat joutuneet muuttamaan aavistuksen verran Patchouli 24:n formulaa.
Onneksi tuoksu on tuon muutoksen jälkeen yhtä loistava kuin aina ennenkin.