Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Mitä haistelet tänään?
Kosmoskukka!Tykkäsit sit siitä?:)
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Jeps, aivan loistava tuoksu. Ihana, makea, pehmeä ja silti löytyy syvyyttä.
Määpä pelkään pahoin, että täytynee hommata iso pullo, että kun taitanee tulla kahden käyttöön
vähintään.
Määpä pelkään pahoin, että täytynee hommata iso pullo, että kun taitanee tulla kahden käyttöön
vähintään.

Thougts begome things... choose the good ones!
- christian777
Hienoa!!:)Ja ei ole hinnalla pilattu:)
- christian777
Huomenna kouros eau de sport,kevyellä kädellä:)
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
1 suihkaus E Coudrayn Ambre & Vanillea
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Poison Esprit de Parfum. Vau... Tämä on sellainen mini joita kahmin epämääräisestä kasasta epämääräisellä kirpputorilla, myyjä varoitti että voi olla pilalle menneitä joukossa
Ihan mahtavaa ainetta
Ja vahvaa!

- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Iso E kyllästyttää isoina määrinä, olen samaa mieltä. Lisäksi kyseistä molekyyliä käytetään mainstream-tuoksuissa osana eräänlaista "parfyymöörin korjausseosta". Tällä korjauskomponentilla saadaan tuoksu ikään kuin menemään kasaan. Tuoksun huiput ja voimakkaat fasetit tasoittuvat. Varjopuolena on se, että myös tuoksun omaleimaisuus saadaan tällä tavoin katoamaan. Minulla on muutamasta aika persoonallisesta prototyyppituoksusta sekä alkuperäinen että korjailtu versio. Täytyy sanoa, että tämä Iso E superinen korjauskombo latistaa kyllä tuoksun kuin tuoksun aika tehokkaasti.Gogol kirjoitti:Olen siirtymässä Jaakiemin leiriin Iso E Super -inhoajiin. Se on dominoiva molekyyli ja sen mukanaolo niin monessa tuoksussa kyllästyttää. (Haistelen Tompan Grey Vetiveriä.)
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Tänään Hermès - Elixir des Merveilles. Taidan tällä viikolla perehtyä kunnolla Merveilles-perheeseen.
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Varmaan kolmas päivä jo menossa L'eau par Kenzo eau Indigo pour femmen voimin, kun olen majaillut poikaystävän luona, eikä mukana ole kuin tämä ja yksi toinen hajuvesi.
Jaksan kyllä aina ihmetellä sitä, että miten ihmeessä tämä on sen perus-L'eau par Kenzon flankkeriksi nimetty ja tehty.. Eihän näissä ole mitään samaa. Siis yhtään mitään. Eikä tässä ole juurikaan edes sitä nimen mainostamaa vettä.. Indigo on pehmeä, lämmin ja miedosti mausteinen, kun se perus-L'eau on semmoinen omaan nenääni ällöttävä ja geneerinen vesituoksu, jossa on vielä harvinaisen epämiellyttävä alkutuoksu. (Indigo taitaa olla tähän mennessä ainut Kenzo, johon olen tykästynyt.. Ja luojan kiitos haistelin tätä ennen alkuperäistä L'eau par Kenzoa, tai en olisi koskaan koko pulloon koskenut edes.)
Jaksan kyllä aina ihmetellä sitä, että miten ihmeessä tämä on sen perus-L'eau par Kenzon flankkeriksi nimetty ja tehty.. Eihän näissä ole mitään samaa. Siis yhtään mitään. Eikä tässä ole juurikaan edes sitä nimen mainostamaa vettä.. Indigo on pehmeä, lämmin ja miedosti mausteinen, kun se perus-L'eau on semmoinen omaan nenääni ällöttävä ja geneerinen vesituoksu, jossa on vielä harvinaisen epämiellyttävä alkutuoksu. (Indigo taitaa olla tähän mennessä ainut Kenzo, johon olen tykästynyt.. Ja luojan kiitos haistelin tätä ennen alkuperäistä L'eau par Kenzoa, tai en olisi koskaan koko pulloon koskenut edes.)
Kuvittelin meneväni tänään kuntosalille, joten en voinut laittaa Tauerin Marocainia tai CdG:n kakkosta. Laitoin sattumalta sitten käteen ELdOn Tom of Finlandia siltä varalta, että jos sittenkin haluaisin käyttää pois sen hyvitystarjouksen. Onhan tässä ihanaa sahramia, joku tyylikäs kukka ja aivan mahtava häivähdys koivusta (ilman että se aiheuttaisi allergiaoireita). Laitoin vertailukohteeksi toiseen käteen Knize tenin goldenia ja valitettavasti tämä potkii Tomppaa perseelle mennessä ja tullessa. Saippua-joulumausteinen nahka, jossa on ryhtiä.
Edit. Olin katsonut tuon nimen väärin. Olin haistellut siis päivän Rieniä. Ihmettelinkin, että miksi viihdyin Tompan seurassa noin hyvin. Menin sitten kömpelönä tiputtamaan koko putken ja se särkyi lattialle. Imuroin sirut pois, mutta nyt tietää, miltä haisee jatkossa imuroidessa.
Edit. Olin katsonut tuon nimen väärin. Olin haistellut siis päivän Rieniä. Ihmettelinkin, että miksi viihdyin Tompan seurassa noin hyvin. Menin sitten kömpelönä tiputtamaan koko putken ja se särkyi lattialle. Imuroin sirut pois, mutta nyt tietää, miltä haisee jatkossa imuroidessa.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Aamulla koettelin nenääni vasten Divinen näyteputkiloita ja valikoin sokkona päivän tuoksuksi L'Homme Sagen. Tykkäsin alun suitsukkeisesta mausteisuudesta, mutta töissa havahduin muutamaan kertaan siihen, että ranteista leijui mälsän mitäänsanomaton ilmanraikastinmainen "partavesi". Nyt iltaan mennessä tuoksu on taas rauhoittunut myskiseksi ihotuoksuksi mutta ei tästä suurta romanssia syntynyt.
Illemmalla suihkaisin kämmenselälle Habit Rougea ja alun hilpeä kuplivuus ja savuisuus tekivät hyvän vaikutelman. Lopulta sille kuitenkin kävi samoin kuin Shalimarille, Guelainin yäk vanilliiini jää kun mielenkiintoiset osat haipuvat. Höh mikä antikliimaksi tämäkin.
Illemmalla suihkaisin kämmenselälle Habit Rougea ja alun hilpeä kuplivuus ja savuisuus tekivät hyvän vaikutelman. Lopulta sille kuitenkin kävi samoin kuin Shalimarille, Guelainin yäk vanilliiini jää kun mielenkiintoiset osat haipuvat. Höh mikä antikliimaksi tämäkin.
Raitoja käpälään!
Ymmärrän hyvin, mistä puhut. Tilasin L'homme Sagen heti samoilla minuuteilla, kun haistoin alun ilotulituksen. Loppu on ihan kiva, mutta ei samaa tasoa. Habit rougekin on kiva, mutta ei mielestäni ole kulttisuosionsa arvoinen. Shalimar on paljon jännittävämpi.naapio kirjoitti:Aamulla koettelin nenääni vasten Divinen näyteputkiloita ja valikoin sokkona päivän tuoksuksi L'Homme Sagen. Tykkäsin alun suitsukkeisesta mausteisuudesta, mutta töissa havahduin muutamaan kertaan siihen, että ranteista leijui mälsän mitäänsanomaton ilmanraikastinmainen "partavesi". Nyt iltaan mennessä tuoksu on taas rauhoittunut myskiseksi ihotuoksuksi mutta ei tästä suurta romanssia syntynyt.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Jaakiem, mulle Shalimarinkaan ihanuus ei auennut. Olen barbaari, en osaa innostua tuoksuista, joissa on monen monta erilaista, aivan ristiriitaistakin kerrosta. Jos kurkotan kohti mausteita, haluan haistaa niitä mausteita pitkään enkä vain ensimmäiset 20 minuutia. Samoin jos kaipaan pehmeyttä, en jaksa odottaa sen ilmestymistä muiden kerrosten alta piiilottelemasta. Lineaarisia tuoksuja dissataan minusta ihan turhaan, haluan kaiken heti enkä sitten kun tuoksulle sopii.
Omalta kannaltani tylsintä tässä on se, että usein pisimpään kestävällä osuudella on vähiten annettavaa minulle ja se tekee monesta muuten kivasta tuoksusta vastenmielisen.
Omalta kannaltani tylsintä tässä on se, että usein pisimpään kestävällä osuudella on vähiten annettavaa minulle ja se tekee monesta muuten kivasta tuoksusta vastenmielisen.
Raitoja käpälään!
- christian777
Dsquared2 potion molemmissa ranteissa ja ei mitään samaa Zinon kanssa.Sen sijaan jos en tietäisi,luulisin ranteissa olevan Burberry britiä.Samanlainen kannabikselta tuoksuva lähtö,Brit menee loppua kohti enemmän makeaan+vanilijaiseen ja diggaan siitä enemmän:)Huomenna raikkailla ja halvoilla, benetton b-united jeans:)
Naapio, testaapa sitten tätä - ihan oikeasti:naapio kirjoitti:Olen barbaari, en osaa innostua tuoksuista, joissa on monen monta erilaista, aivan ristiriitaistakin kerrosta.
http://www.luckyscent.com/shop/section/ ... rbare.html
Sopii sekä naisille että miehille. Itse olen saanut tästä oikein kunnon kehuja vuosien varrella. Päättömän pullon hinta ei ole niin päätön kuin päällisen.