Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Meinaako teillä tietyt tuoksut jumiutua vaatteisiin? Niin ettei meinaa lähteä kokonaan pesussakaan? Täällä päivän tuoksuna saippuamainen Muglerin Cologne, mutta pestystä paidasta kummittelee myös Wonderwood.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mulla tälle päivää Ambraa L´occitanelta
Thougts begome things... choose the good ones!
Meinaa. Jubilation XXV on semmoinen. Se tuoksuu ihollakin tosi pitkään, mutta vaatteisiin se tuntuu jäävän lähes pysyvästi. Se ei sinänsä haittaisi, mutta jos haluaa samojen vaatteiden, vaikkapa paidan kanssa käyttää muitakin tuoksuja (tuoksu tarttuu niskasta kaulukseen), niin silloin voi tulla pientä onkelmannia. Pitäisi olla ihan oma vaatekerta Jubilationia varten. Siinä tapauksessa tuoksua ei juuri koskaan tarvitsisi lisätä...Jaakiem kirjoitti:Meinaako teillä tietyt tuoksut jumiutua vaatteisiin? Niin ettei meinaa lähteä kokonaan pesussakaan? Täällä päivän tuoksuna saippuamainen Muglerin Cologne, mutta pestystä paidasta kummittelee myös Wonderwood.
Päivän tuoksu: Yhtäkkiä tuli kumma hinku ruusuiseen tuoksuun, Domenico Caraceni 1913.
First world problems...Jules kirjoitti:Pitäisi olla ihan oma vaatekerta Jubilationia varten. Siinä tapauksessa tuoksua ei juuri koskaan tarvitsisi lisätä...
Mulla haisee talvitakki pysyvästi Wonderwoodilta, vaikka en ole käyttänyt sitä tuon takin aikana kuin ehkä kerran. Villoresin Tein de neige oli toinen, joka kummitteli kuukausia.
Miten nuo hajut pysyy iholla, Jaakiem?Jaakiem kirjoitti:Mulla haisee talvitakki pysyvästi Wonderwoodilta, vaikka en ole käyttänyt sitä tuon takin aikana kuin ehkä kerran. Villoresin Tein de neige oli toinen, joka kummitteli kuukausia.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Guerlain Jicky. Tämän pitäisi olla se viimeistä edellinen versio, laatikossa musta raita alalaidassa. Yksi suosikkiklassikoistani, yllättävän modernin oloinen. Tällä mennään tämä ilta, sitten jokunen tuoksuton, tai sanoisinko hajuvedetön päivä, sairaalareissu.
^ Olkapääkö se vielä vaivaa, vai mistä on kysymys?
Tänään testailin By Kilianin Good girl gone bad-tuoksua. Tjaa, tällainen ihan mukava. Hieman makea, tulee mieleen pikkasen hedelmäinen minusta, vaikka kukkatuoksu onkin. Sitä en tiedä, että missä se paha tyttö tässä on.
Huomenna sitten eka työpäivä, seuraavat kolme päivää ratkaisevat sen, tippuuko sijaisuuksia. Mietin tässä, että mitä ihmettä huomenna laittaisin...mitään kovin voimakasta ja erikoista en tuohon hommaan voi laittaa. Joku pehmeän naisellinen voisi olla hyvä. Hmm
Ehdotuksia?
Huomenna sitten eka työpäivä, seuraavat kolme päivää ratkaisevat sen, tippuuko sijaisuuksia. Mietin tässä, että mitä ihmettä huomenna laittaisin...mitään kovin voimakasta ja erikoista en tuohon hommaan voi laittaa. Joku pehmeän naisellinen voisi olla hyvä. Hmm

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^Divinen divine ihan kevyesti annosteltuna. 

Thougts begome things... choose the good ones!
Sitkeistä tuoksuista seuraavaa. Sycomore lähtee kyllä pesussa vaatteista, mutta musta tuntuu, että se on pysyvästi pinttynyt ranteisiini. Ei harmita yhtään 

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Salin päälle suihkussa ja a*menia rintaan+tippoja niskaan,kaulaan ja ranteisiin.Samalla tuoksulla mennään myös huomenna.Maltan tuskin odottaa Jaakiemin laittamaa Balenciaga pour hommea 

Erittäin hyvin, kuinka muutenkaan. Eivät kuitenkaan nouse liian voimakkaiksi, vaikka sitkeitä ovatkin.Jules kirjoitti:Miten nuo hajut pysyy iholla, Jaakiem?Jaakiem kirjoitti:Mulla haisee talvitakki pysyvästi Wonderwoodilta, vaikka en ole käyttänyt sitä tuon takin aikana kuin ehkä kerran. Villoresin Tein de neige oli toinen, joka kummitteli kuukausia.
Mieleen tuli sellainenkin vaihtoehto, että jospa se ei WOnderwood tänään kummittelekaan, vaan voisiko Thierryn colognessakin olla eugenolia? Sitä olen nimittäin haistanut koko illan. Paketin kyljestähän sen sitten näkee.
Christian, koita maltaa. Minusta vaikuttaa siltä, että posti on tällä hetkellä ruuhkainen ja hidas.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Olenko mä sitäkin täällä valitellut?toxu kirjoitti:^ Olkapääkö se vielä vaivaa, vai mistä on kysymys?

Jicky muuttuu aika nopeasti ihonmyötäiseksi, mutta pysyy, pysyy...
Et kai sä Toxu ole stalkannu Sumukorento Facebookissa tai jotain?
Olet valitellut, ja niin pitääkin. Tänne vain kaikki elämän tuska esiin. Olemme täällä hengessä mukana.Sumukorento kirjoitti:Olenko mä sitäkin täällä valitellut?toxu kirjoitti:^ Olkapääkö se vielä vaivaa, vai mistä on kysymys?Tää on toinen juttu, ei vakavaa
![]()
Kiva ettei ole mitään vakavaa.