Tykkään, just hyvä tämän hetkiseen mielitilaan.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Voit varmaan hyvin laittaa koko satsin Jaakiemille - jos KK haluaa nuuhkaista Aoud Safrania, niin ehkä siellä pohjoisen tuoksutapaamisessaMohn kirjoitti:Hihii, ihanaa tonttuilua täällä!!Tosin olen jo vähän sekaisin, pistänkö kaikki kolme Jaakiemille vai pitikö jonkun noista mennä Kosmoskukalle?
Käytin tilaisuuden hyväkseni ja kokeilin myös kaksi muuta. Pidin kovasti. Tai oikeastaan se Montalen Aoud Safran (muistaakseni se kirjoitettiin noin) oli ehkä aavistuksen tylsähkö ruusu vaikka ihan nätti olikin. Lutensin Cedre oli aika ihana, se sai taas mut kääntämään kelkkani, että ehkä niissä kaikissa Lutenseissa ei olekaan sitä "lutensmaista" juttua joka joskus vähän häiritsee. Cedre jäi selkeästi kummittelemaan.
Ehkäpä se on se hulluuden huipentuma kohdallasi? Hyvä vaan, että se huippu jää tuohon, eikä hullummaksi mene. Itselläkin on monesti samanlaisia ajatuksia. Mitä järkeä tässä touhussa on? Rahaa menee järkyttäväksi ja huonolla onnella kehittää vielä jotain kemikaaliallergioita. Ehkä sun pitää vaan panna inhokkituoksuja vaihtopalstalle, että saat siivottua elämään järjestystä ja tilaa uusille rakkauksille? Ei kaikki tarvitse kirpparille kerralla viedä.Sumukorento kirjoitti:Mua tympii tänään kaikki tuoksut. Mahassa on sellainen pieni etova tunne, ja koko tuoksuvarastoni tuntuu hulluuden huipentumalta. Voisin myydä kaikki halvalla pois. Ehkä on onni, että asun niin kaukana teistä muista, muuten voisin pistää pikakirpparin pystyyn.
Sumu, et selvästikään ole vielä terve. Yritä levätä ja syödä terveellisestiSumukorento kirjoitti:Mua tympii tänään kaikki tuoksut. Mahassa on sellainen pieni etova tunne, ja koko tuoksuvarastoni tuntuu hulluuden huipentumalta. Voisin myydä kaikki halvalla pois. Ehkä on onni, että asun niin kaukana teistä muista, muuten voisin pistää pikakirpparin pystyyn.
Mikä suklaa ja kirsikkamarmeladi?naapio kirjoitti:Mieheen suihkaisin Spicebombia ja alun terävä vastajauhettu pippuri savuisine kehyksineen miellytti meitä molempia. Hiukan myöhemmin tuoksu marssitti esiin sen jännän osasen, joka minua häiritsee Acqua Di Parman Coloniassa - sen hiukan matjes-silliltä tuoksuvan hetken - ennen kuin herkullinen tuman suklaan ja kirsikkamarmeladin liitto hukutti alleen kaiken muun. Kalevin kirsikalla maustettu tumma suklaalevy tuoksun muodossa, wow. Seuraavassa kaupassa testasin tätä itsellenikin ja pippurisuus pehmeni suklaaksi ja kirsikoiksi melkein heti, mutta yltiömakeaksi tämä ei minullakaan muuttunut. Ja mikä parasta, ei vaniljaa! Ei paha, ei ollenkaan.
Turin myös väitti New Yorkin menneen myöhemmin piloille appelsiinicologneksi. Onko sulla mitään tietoa tai kokemusta tästä? Haistoitko uutta vai vanhaa ja onko oikeasti merkittävää eroa?toxu kirjoitti:Illaksi Parfums de Nicolaï New York. Tuoksu jota Luca Turin sanoi käyttäneensä yhtäjaksoisesti kymmenen vuoden ajan, kunnes vaihtoi toiseen. (kyseessä on käsittääkseni Caldey Islandin Lavender)