Dzing taitaa kärsiä yhteishaistelusta aika lailla, se on niin herkkä - ja erilainen, omituisuus varmasti korostuu muiden tuoksujen rinnalla. Minusta Dzingistä jää iholle myski, jolla on paljon yhteistä Kiehlsin myskin ja MKK:n kanssa, se on hiljaisempi, mutta sävykkäämpi ja myös aavistuksen puhtaampi - ja siinä on vaimea pehmeän nahan sivujuonne. Joillakin se ei tunnu kestävän, minulla se pysyy iholla hyvin, kuten myskit yleensä. Alkukaan ei ole millään muotoa päällekäyvä, pehmeä iiris, heinä, ulkoilma, karamellia, mutta niin vähän, että se on kuin tuulen tuoma kantama kioskilta. Vähän kirpeyttä ja jopa aavistus kuivaa savuisuutta. Uskomaton ilmavuus ja keveys, valtava persoonallisuus. Dzingistä on tullut minulle myskisuosikki tuon ilmavan tilantunnun takia. Tämän jälkeen muut samantyyliset myskit tuntuvat raskaan öljyisiltä - mutta toki Dzing on öljyinen myös kun vertaa sitä kokonaan toisentyyppisiin tuoksuihin.naapio kirjoitti: Olen Kamicha testannut Dzingin juuri Tallinnassa, en ymmärtänyt sitä ollenkaan. Kuin moderni taideteos, merkillinen ja mieleenpainuva mutta en haluaisi omaan kotiini. Minusta sen alku oli märät pahnaoljet + öljyinen nahka ja vähän myöhemmin ne syrjäytti kinuskin tuoksuinen karamelli.
Wearing Dzing!