Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Van Cleef & Arpels
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
Van Cleef & Arpels
Hei, onko kukaan haistellut tämän talon excluja?
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Van Cleef & Arpels
Vain Bois d'Iris on tuttu, mutta sitäkin rakkaampi. Jos pullo maksaisi hieman vähemmän, olisin jo ostanut. Bois d'Iris on minun nenääni makeaa puuta ja puuterista iiristä, ihan täydellinen, sellainen "kietoudun pehmeään"- tuoksu 

-
Aah, sulla onkin Bois d'Iris VCeA:lta! Luulin meidän joku päivä tuossa osuneen pitämään samaa tuoksua, mutta minun olikin The Different Companyn samanniminen
Tuo sinun versiosi iirispuusta kuulostaa herkulta. Kutkuttaa tilata STC:lta näitä sampleja 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Eiffel, mulla on tuosta dekantti, voisin raaskia tirauttaa siitä sulle näytteen, jos saisin sulta näytteen TDC.n samannimisestä..?
-
- Tuoksuni: .. Keskityn klassisiin kukkais-ja vihertuoksuihin, mutta makumieltymyksiini mahtuu myös mausteisia ja lämpimiä elämyksiä. En pidä tusina-enkä julkkisluomuksista, samoin kierrän kaukaa liian hattaraiset ja pinkit tapaukset - nuorille tytöille pitäisi antaa mahdollisuus tutustua raikkaisiin kukka-ja vesi-aromeihin, eikä tuputtaa geneerisiä liukuhihnahajusteita.
Suosikeissani on sekä tunnettujen talojen että pienempien valmistajien tuotteita. Mm. Carvenin Ma Griffe, Armanin Aqcua di Gio, Houbigantin Quelques Fleurs ja Borghesen Profumo di Montecatini kuvaavat makuani.
Miesten puolelta suosikkeja ovat Rochas Man, Gaultier Le Male sekä Dior Fahrenheit. - Ostoslista: Toivelistalla Issey Miyake: L'eau d'Issey sekä muutama 'luomutuote'..
Olen joskus omistanut & lahjoittanut pois Firstin. Nyt on kaapissa Mansikkanetistä ostettu First Premier Bouquet vartalolotionin muodossa - todella kukkainen kevyt tuoksu - luonteeltaan siis, iholla pysymisestä en tiedä. En ihastunut järin... Tätä kehuttiin kovasti MakeUpAlleyn arvioissa, mutta vartalovoideversio ei ole kummoinen. Syy on varmaan väärässä kemiassa - huomaan tiettyjen yhdistelmien toimivan ja tiettyjen ei. First Premier Bouquet on liian 'viileä' itselleni. Kaipaan kukkais/ruohotuoksuissa jotain särmää ja säkenöivää, kuten minttua tai anista...
Midnight in Paris on aivan ihana tuoksu! Joka kerta kun sitä laitan pidän siitä aina vaan enemmän. Sillä on myös ihana nimi, kokonaisuus siis kaikin puolin kohdillaan. 

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
^ Oo, kuulostaapa muuten hyvältä toi. Ja pullokin on ihana, vaikkei sitä perinteistä tyyliä, josta tykkään. Tuo tähtitaivasajatus on vaan niin kaunis (toivottavasti myös toteutus livena
).