http://perfumeshrine.blogspot.fi/2013/0 ... niche.htmlpihlaja kirjoitti:^ ????
Toivoisin sen olevan väärinkäsitys, mutta pelkään että ei ole.
Testailin juu, dekantin verran ennen ostopäätöstä. Puhutaankohan tässä nyt siitä samasta minun nenässä pian happanevan vaniljavanukkaan tuulahduksesta, joka oli myös Sevillessä, mutta huomattavasti voimakkaampana? Herra D:n tuoksuissa taitaa aika usein olla tuo saman tyyppinen sivujuonne, joka häiritsee monia, mutta mun nenässä se on enemmän tuoksun tekstuuriin liittyvää kuin varsinainen nuotti jonka haistaisin erikseen. Se saa tuoksun tuntumaan karheammalta. Jos ei nyt puhuta ihan eri asioistamukael kirjoitti:Mun nenä poimii siitä tosi häiritsevästi sellaisen vähän vaikeasti kuvailtavan-sivutuulahduksen, kosteanhappaman ja sellaisen kuin jonkin sinänsä vähähajuisen kukan terälehti alkaa pikkuhiljaa pilaantua...

Mutta Vanille, voi pojat. Löysin sen liian myöhään. Vanilja ei ole minun nuottini, mutta tässä kuivassa ja puisessa olomuodossa innostuin siitä kovasti. Toinen asia oli sitten se rommi, joka minun nenään tuoksuu tässä lähes yhtä voimakkaana. Olen aikeissa avautua tuoksusta vielä blogin puolelle pidemmin. Ehkä minun pitäisi siirtyä testaamaan Frapineita

Että perkele x2, ei lähtenyt tämä nyt ihan odotetulla tavalla liikkeelle