Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Esxence Milanossa 2013
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
Esxence Milanossa 2013
Onko kukaan innostunut lähtemään tai kenties jo lähdössä tuonne messuille? Yleisöpäivät ovat la ja su 23.-24.3. Itse pohdiskelen vielä asiaa, mutta kiinnostusta olisi kyllä 

Re: Esxence Milanossa 2013
Mä missasin töiden vuoksi Firenzen, joten nyt jos koskaan...eli kiinnostaa, jos edukkaita lentoja löytyy!
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
voih, mää kyllä kans haaveilen joku ihana päivä päästä parfyymi messuille!
Thougts begome things... choose the good ones!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Oishan tuo aika herkullista, mutta ehkä järki voittaa vielä tässä vaiheessa harrastusta.
Asiasta enemmän innostuneille kuitenkin vinkiksi, että Ryanair lentää sekä Lappeenrannasta että Tampereelta Bergamoon, josta on lentokenttäbussi Milanoon. En tosin tiedä, lentäävätkö molemmista jo maaliskuussa..

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Olisi kyllä piristävää lähteä
Jos täydellisesti osuvat halvat lennot löytyy, niin sehän on vähän pakkokin, eikö?

- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
-
Kurkistelin tuossa, että Finskin suorat lennot olis luokkaa 250 - 300 - 400 euroa vähän päivistä ja yöpymisten lukumäärästä riippuen. Hotelli sopivalta paikalta (kävelymatkan päässä Duomo ja parit hajustekaupat sekä messupaikka) esim 2 hh huone luokkaa 150 euroa (eli noin 80 euroa / henki).
Mulle sopisi vaikka niinkin pikainen reissu, että pe meno, perillä kaupungissa noin puolelta päivin ja paluu la, lähtö kaupungista joskus klo 16. Vaihtoehtoisesti perillä kaksi yötä eli paluu sunnuntaina tuohon samaan aikaan.
Yhden yön reissullakin ehtisi katsastaa perjantaina tuoksukauppoja ja lauantaina käydä messuilla.
Mitä mieltä olette / miltä tuo budjetti teistä kuulostaa?
Mulle sopisi vaikka niinkin pikainen reissu, että pe meno, perillä kaupungissa noin puolelta päivin ja paluu la, lähtö kaupungista joskus klo 16. Vaihtoehtoisesti perillä kaksi yötä eli paluu sunnuntaina tuohon samaan aikaan.
Yhden yön reissullakin ehtisi katsastaa perjantaina tuoksukauppoja ja lauantaina käydä messuilla.
Mitä mieltä olette / miltä tuo budjetti teistä kuulostaa?
Norwegian lentää myös. Melkein kannattaa olla pitempään, kun saa edullisempia lentoja to ja ma kuin pe ja su. Pikatsekkasin myös hotelleja, ja jotkut näyttävät olevan jo täynnä.
Itsellä sattui juuri tuolloin olemaan viikko lomaa. Pitäisi kuitenkin ostaa uusi liesi ja astianpesukone, joten ei taida olla varaa tuollaisiin reissuihin.
Itsellä sattui juuri tuolloin olemaan viikko lomaa. Pitäisi kuitenkin ostaa uusi liesi ja astianpesukone, joten ei taida olla varaa tuollaisiin reissuihin.
-
Juuh, kyllähän tuolla mieluusti olis pidempään, mutta mulla ei muut aikataulut salli kuin pikapyrähdyksen korkeintaan
Tietty mahdolliset muut osallistujat voivat valita pidemmän perilläolon, ei ole tietenkään pakko lennellä samoilla koneilla. Toisaalta se, että sais huoneen jaettua, auttais tiivistämään kulupuolta.
Jaakiem, meinaatko malttaa vaihtaa messut lieteen...

Tietty mahdolliset muut osallistujat voivat valita pidemmän perilläolon, ei ole tietenkään pakko lennellä samoilla koneilla. Toisaalta se, että sais huoneen jaettua, auttais tiivistämään kulupuolta.
Jaakiem, meinaatko malttaa vaihtaa messut lieteen...

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mäkin olisin enemmän pikapyrähdyksen kannalla...
- SprayEnjoy
- Viesti:
Kiitos muistutuksesta Eiffel, pitaa katsoa asiaa. Olen luvannut emannoida ystavani vierailua juuri noiden paivien kieppeilla, ja koska viime vuonna en mennyt Esxenceen (ja saatan menna milanolaiseen yliopistoon vaihtoon ensi vuonna), nyt olisi hyva syy kayda. Katsotaa-an.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mä menen ehdottomasti, ainakin päiväksi.
Messut ovat kyllä niin omanlainen kokemuksensa että voin ainoastaan suositella.
Messut ovat kyllä niin omanlainen kokemuksensa että voin ainoastaan suositella.
- SprayEnjoy
- Viesti:
Pohdin tässä, kannattaako tulla päiväksi (koska missaan toisen messupäivistä). Luotsaamani yliopistoyhteisön 300 henkilön iltapukujuhla on juuri mukavasti perjantaina 22.3.
Pääsisin Milanoon lauantai-illaksi. Ketuttaa hurjasti, että lauantai Esxencessä jää pakostakin väliin. Mietin vielä hieman. Voi juku miten huono mäihä tuon ajoituksen kanssa! Jos lennän Italiaan, olen siinä tapauksessa Milanossa keskiviikkoon 27.3. asti.
Muita mahdollisuuksiaan pohtivia?
Pääsisin Milanoon lauantai-illaksi. Ketuttaa hurjasti, että lauantai Esxencessä jää pakostakin väliin. Mietin vielä hieman. Voi juku miten huono mäihä tuon ajoituksen kanssa! Jos lennän Italiaan, olen siinä tapauksessa Milanossa keskiviikkoon 27.3. asti.
Muita mahdollisuuksiaan pohtivia?
- Kosmoskukka
jaa-a. Täältä ku lähtee lentämään niin lennot tuleeki yllättäen vähä kalliimmaksi. Mikä Milanon kenttä se on mikä sinne menee lähimmäs sitä messu paikkaa? Tuossa koitin katsella niin siellä oli ainaki 3 (vai katoinko niin pahasti väärin)
Thougts begome things... choose the good ones!
- SprayEnjoy
- Viesti:
Kosmos, nopeasti googlailtuna Linaten lentoasema näyttää olevan ehdottomasti lähin.
Messut ovat osoitteessa via Filippo Turati 34, La Permanenten museon tiloissa.
Messut ovat osoitteessa via Filippo Turati 34, La Permanenten museon tiloissa.