Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Ramon Monegal.

Tänne tuoksutalokohtaiset ketjut, keskustelua, uutisia yms.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Tiia
Viesti:

Ramon Monegal.

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Nerolin sivuilla bongasin tämän mulle uuden tuttavuuden.

Löytyykö kokemuksia..?

http://www.parfumneroli.hu/parfum/lista/ramon_monegal/

http://ramonmonegal.com/
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Re: Ramon Monegal.

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Annalla on noita. Mun nenääni vaikuttivat laadukkailta, mieleen jäivät Impossible Iris, Naranjos ja Cuirelle. Mutta tämä siis kertanuuhkimisen perusteella. ;)
Tiia
Viesti:

Toivotaan, että sattuu joku treffitilanne siis.. Tai sit tilaan omat samplet Nerolilta. :whistle:
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mulla on Tiia minit kaikista ja olin tehnyt jokaisesta näytteenkin, joita kierrätin täällä porukalla. Nyt olen ne kaikki jo lahjoittanut pitkin poikin. Tyhjiä vialeita mulla on niin vähän, että en pääse noista uusia näytteitä tekemään, niitähän on tosi monta, mutta jos joskus päästään treffeille niin tuon mukanani! Tai sitten tilaat nerolista :P Kirjoittelen tänne myöhemmin lisää noista, blogista löytyy joskus kesällä kirjoitettua juttua osasta noista.
Tiia
Viesti:

Ooh, mun pitää mennä lukemaan. :)
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Vastaa Viestiin