Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Perjantai-ilta ja YSL Kouros. The one and only. Clit twitcher.
Sori.
Sori.
Viimeksi muokannut toxu, 25 Tammi 2013, 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
taidanpas ripsautella kaulalleni yötä varten Versacen Dreamer:n 

Thougts begome things... choose the good ones!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Tiikeribalsamia
Saa nähdä, meneekö helmikuun puolelle ennen kuin voin taas käyttää jotain tuoksua. Olen ollut tuoksutauolla viime viikon tiistaista saakka. 

Crouching tiger, hidden flacon
Chypre Fatal. Ja kerrankin mun tuoksuani kommentoitiin! Siis joku muukin kuin mies tms. Työkaveri totesi ohi mennessään, että "Anna tuoksuu kuin Saaronin lilja". Ei hänkään tiennyt, että mikä se saaronin lilja on, mutta hyvältä se kuulosti! Ja hyvältähän minä tuoksuinkin 

Laitoin nyt illaksi toistamiseen Vanille Absolumentia, ja ihan kuin tämä nyt olisi muuttunut pikemmin vaniljaiseksi ja lämpimäksi eikä se alun kitkeryys kestänyt niin kauaa. Vai kulkeeko aika nopeampaa illalla, oman kodin lämmössä. Voi olla. 

Ilmoittaudun minäkin ostajakandidaatiksi, kun en tyhmä plondi tajunnut tuota ajoissa alesta hankkia....Amoria kirjoitti:Jos alkaa tuntua jossain vaiheessa, että jää käyttämättä, ostan kyllä pullon sulta
Minä ruiskin tänään ylleni Maître Parfumeur et Gantierin Fraîche Passiflorea pelkkää haistelukokeilua enemmän kun lähdin pikavisiitille kauppaan. Jossain vaiheessa unohdin, että minulla mitään tuoksua edes onkaan. Toisin sanoen olen aika pettynyt tuoksun kestoon ja projektioon. Laitoin tuoksua käsivarrelle vissiin kolme suihkausta 4 tuntia sitten ja nyt iholla ei tuoksu enää oikeastaan mitään.

Edit: Noh, ehkä vähän liioittelin, ettei mikään; on siinä toki sellainen hyvä tuoksu mutta sen haistaa vain kun liiskaa nenän kunnolla ihoon kiinni. Tuoksun saa näköjään esiin kun puhaltaa iholle ilmaa...
Chypre Fatalilla jatketaan. Niin paljon kuin tästä nyt tunnunkin tykkäävän niin mietin sitä, että onko tämä liian helppo, kyllästyisinkö tähän helposti jos hankkisin pullon? Mietin, että onko tämä hintansa arvoinen. No, näyte on onneksi niin suuri, että käytän siitä vielä monet kerrat eikä päätöstä tarvitse tehdä vielä.
Lauantaiaamu ja YSL Kouros. The one and only. Twit clitcher.
No sori.
No sori.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Kierrän Kourosta käyttävät miehet kaukaa
- eikä tuoksu itsessäänkään aiheuta kyllä mitään värähtelyä missään. Kouros on minulle vähän kuin vastine leijonakaulakorulle ja bulldogin taluttamiselle (kiitos, Syysviiru
) - maskuliinisuuden ylikorostamista, ja se taas pohjimmiltaan minusta kielii epävarmuudesta.
Testailin eilen Encens Mythique D'Orient:ia ja nyt on vedettävä vähän sanoja takaisin siitä, mitä Eiffelin kanssa eilen juteltiin. Tuoksun avaus on nimittäin minusta lähes vastenmielinen, pomottava kuiva suitsuke, jonka päällä lepää kovin ja kulmikkain ruusu, mitä ikinä olen haistanut. Ja kokonaisuus tuoksuu niin hajuvedeltä, ei puhettakaan mistään fuusioitumisesta ihokemiaan. Kävin lähes hinkkaamassa litkun pois ja olin täysin vakuuttunut toxun aikaisemmasta teoriasta:
= 
No enpä kuitenkaan hinkannut ja yöllä herätessäni sainkin nauttia tuoksun taivaallisesta drydownista. Se tuoksuu kuin käsin kaiverrettu ruusupuinen koriste, jolla on ollut paikka jossain upeassa kirkossa vuosisatojen ajan. Tuoksu on tosi kaukana aikaisemmista puu-ruusu -tuoksuista, joita olen kokeillut, tässä tuoksun puiset akkordit lomittuvat ruusuun saumatta ja muodostavat kokonaisuuden. Se tuoksuu myös siltä, mitä todellisuudessa onkin: helvetin kalliilta. Tämä on valintani linnan juhliin, Nobel palkintoseremoniaan, tai kun Ellu päättää lyödä minut ritariksi. Finlandia-palkintoa odotellessa taidan hommata itselleni pikku dekantin, enemmälle tuskin on käyttöä...
Edittiä - ihmettelen nyt kyllä kovasti sitä, mitä ihmiset ovat tästä sanoneet. Hunajaisuus ja makeus ovat kyllä tuoksusta kaukana. Toisaalta ne asiat mitä tuoksussa aistin vastaavat Guerlainin nuottikuvausta (paitsi missä on appelsiininkukka? Ja onko tässä... ...patsulia, minähän inhoan patsuliruusuja
), vaikka tämä on kyllä ehkä vähiten makea frankinsensivetoinen tuoksu, jota olen ikinä haistanut, vasta drydownissa on havaittavissa aavistuksenomaista pehmenemistä. Melkein ajattelisin tätä enemmän puu- kuin pihkatuoksuna, vaikka kyllä tässä suitsukemaisiakin aromeita minusta on selvästi. Mutta silti: "Sweet & bright" - myöskin tuoksun "virallisesta" kuvauksesta - WTF?????? - onkohan minulla tässä jotain muuta tavaraa?

Testailin eilen Encens Mythique D'Orient:ia ja nyt on vedettävä vähän sanoja takaisin siitä, mitä Eiffelin kanssa eilen juteltiin. Tuoksun avaus on nimittäin minusta lähes vastenmielinen, pomottava kuiva suitsuke, jonka päällä lepää kovin ja kulmikkain ruusu, mitä ikinä olen haistanut. Ja kokonaisuus tuoksuu niin hajuvedeltä, ei puhettakaan mistään fuusioitumisesta ihokemiaan. Kävin lähes hinkkaamassa litkun pois ja olin täysin vakuuttunut toxun aikaisemmasta teoriasta:

No enpä kuitenkaan hinkannut ja yöllä herätessäni sainkin nauttia tuoksun taivaallisesta drydownista. Se tuoksuu kuin käsin kaiverrettu ruusupuinen koriste, jolla on ollut paikka jossain upeassa kirkossa vuosisatojen ajan. Tuoksu on tosi kaukana aikaisemmista puu-ruusu -tuoksuista, joita olen kokeillut, tässä tuoksun puiset akkordit lomittuvat ruusuun saumatta ja muodostavat kokonaisuuden. Se tuoksuu myös siltä, mitä todellisuudessa onkin: helvetin kalliilta. Tämä on valintani linnan juhliin, Nobel palkintoseremoniaan, tai kun Ellu päättää lyödä minut ritariksi. Finlandia-palkintoa odotellessa taidan hommata itselleni pikku dekantin, enemmälle tuskin on käyttöä...
Edittiä - ihmettelen nyt kyllä kovasti sitä, mitä ihmiset ovat tästä sanoneet. Hunajaisuus ja makeus ovat kyllä tuoksusta kaukana. Toisaalta ne asiat mitä tuoksussa aistin vastaavat Guerlainin nuottikuvausta (paitsi missä on appelsiininkukka? Ja onko tässä... ...patsulia, minähän inhoan patsuliruusuja

Oh deer.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Kohta suihkuun ja Ungaro 3 päälle testiin 

Mä pidän Kouroksesta. Mieheni ei pidä. Tragedia.
Comptoir Sud Pacifiquen Vanille Extreme lähti eilen kanssani ketkuttamaan persettä räppikeikalle pipopäisten nuorten miesten keskelle. Suorasukainen ja lapsekkaan pyöreä, hienostelematon. Jakaa mielipiteitä varmasti. Käyttäjää ja ympäristöä hämmentävä vaihtoehto. Silti juuri täydellinen eilisen kaltaisiin tilaisuuksiin.
Comptoir Sud Pacifiquen Vanille Extreme lähti eilen kanssani ketkuttamaan persettä räppikeikalle pipopäisten nuorten miesten keskelle. Suorasukainen ja lapsekkaan pyöreä, hienostelematon. Jakaa mielipiteitä varmasti. Käyttäjää ja ympäristöä hämmentävä vaihtoehto. Silti juuri täydellinen eilisen kaltaisiin tilaisuuksiin.
- christian777
[quote="Tiia"]Mä pidän Kouroksesta. Mieheni ei pidä. Tragedia.
Komppaan,miekin tykkään Kouroksesta ja kunnioitan
Komppaan,miekin tykkään Kouroksesta ja kunnioitan

-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Kesäisissä fiiliksissä tänäänkin, eli Profumi di Pantelleria Maestrale. Tulee Kreikan reissu mieleen, en muista käytinkö tätä siellä, mutta kuitenkin.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Toisessa ranteessa Caron Montaigne, toisessa Lubin Black Jade. Nyt lähden ostamaan uutta katkaisusirkkeliä kaikkien miehisten neuvojen uhalla halpiskaupasta.
- christian777
Tyttäreltä taas asialliset kommentit
Ungaro tuoksuu prisman kukkaosastolle ja heritage jotain vanilijaa,ehkä vähän liian vahva
Lapsilla on muuten tarkka hajuaisti.Balenciaga pour homme haisi tytön mielestä koululun vessalle
Ostin yks päivä wc-puhdistusainetta(w5) lidlistä ja suihkautin pari kertaa pönttöön ja siinä se oli,Balenciaga ph