Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Yleinen höpöttelyketju
Anna, tässä ihan lähellä. Jäin kyllä kerrasta koukkuun, vaikka olin ennakkoon vähän epäileväinen. Paljon paremmalta tuntui kuin yksikään hieronta tähän mennessä. Eikä sattunut. 

Mä kävin tällä viikolla ensimmäistä kertaa shiatsussa. En ymmärrä kuinka olen voinut elää näinkin pitkään ilman. 

Heh, mä kävin fysioterapeutilla pari vuotta sitten, joka kertoi, että mun jalat on keskenään eri pituiset
Selittyi sitten niskavaivat osittain sillä tiedolla...
Kun joskus jäsenkorjaajalle pääsis, niin ei varmaan naksauttaminen siltäkään heti kesken loppuisi
Ää, mä olen ihan kauhea hormonihirviö. Kierto pyörii puolessavälissä, ja nenä haistaa kaiken niin voimakkaana, että iso osa tuoksuista alkaa ällöttämään. Muistan kun odotin esikoista, ja oksentelin jatkuvalla syötöllä voimakkaista tuoksuista. Eikä asiaa ainakaan auttanut se, että opiskelin parturi-kampaajaksi
Oon muutenkin huomannut, että kierron eri vaiheissa miellyttävät erilaiset tuoksut. Nyt menee lämpöiset, mutta ei ollenkaan makeat tuoksut. Sitruksetkin jotenkin ärsyttävät.

Ää, mä olen ihan kauhea hormonihirviö. Kierto pyörii puolessavälissä, ja nenä haistaa kaiken niin voimakkaana, että iso osa tuoksuista alkaa ällöttämään. Muistan kun odotin esikoista, ja oksentelin jatkuvalla syötöllä voimakkaista tuoksuista. Eikä asiaa ainakaan auttanut se, että opiskelin parturi-kampaajaksi

Viimeaikojen hyvästä kirppisonnesta innostuneena ajattelin kantaa oman korteni kekoon, ja otin taas kirppispöydän ennalta määräämättömäksi ajaksi. Olen huomannut että tällaisella parantumattomalla romunkerääjällä pysyy nurkat paljon siistimmässä kunnossa, kun aina välillä inventoi ja laittaa kiertoon itselle turhiksi käyneet vaatteet ja esineet. Olen "vasta" neljä ikeakassillista hinnoitellut, ja jo heti tuntuu koti paljon avarammalta. Tästä se lähtee! 

No sanoppa muuta.. Vastahan mä syksyllä vein 15 kassillista tavaraa kirpparille. Ja jo joulusiivouksen aikaan tuli vastaan kaikkea mitä voisi taas surutta laittaa kiertoon.jenjen kirjoitti:Haa, mä kans tyhjensin kaappeja kirppikselle täs joku aika sitten, ja nyt taas mulla ois NIIN paljon ylimääräistä
Mä en tajua mistä mä tuota kaikkea romua vedän...

Tämän vuoden tavoitteekseni olenkin ottanut ylimääräisten ja turhien ostosten lopettamisen, ja kaikesta sellaisesta luopumisen mitä en oikeasti tarvitse, käytä tai rakasta. Onkohan rakastaminen vähän liian voimakas sana tähän, no kuitenkin. Sehän kuitenkin karsii tuoksuosaston tuosta kokonaan pois, eli teemavuosi ei tokikaan koske niitä.

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Huoh. Miulla on kyllä liian kallis maku opiskelijaksi. Oon etsiskellyt varmaan pari vuotta jo mieleistä lipastoa/senkkiä yhden iänikuisen lastulevykyhäelmän tilalle (joka on lisäksi väärän värinen). Tänään päädyin sitten taas tsekkaamaan huonekaluliikkeiden valikoimia ja kas kummaa, ainut, jonka kelpuuttaisin, maksaa 800 euroa...
Kello on kahdeksan aamulla, ja mie oon aivan kännissä. Se ei ehkä kuullosta hehkeältä, mutta miulla on oikeasti hyvä olla.
Tapahtui siis seuraavaa: Perjantai-ilta venähti ihan vatusti, ja vain muutaman hassun tunnin jälkeen heräsin tähän päivään. Uni katkesi kuin veitsellä leikaten.
Ryntäsin jääkaapille, josta nappasin kylmän oluen ja syötävän, joka näyttää jokseenkin Subway sämpylältä. Mutta en oikeasti tiedä mitä se on.
Taustalla kuorsaa joku tyyppi. Ei hajuakaan kuka mahtaa olla kyseessä.
Sanoinko jo että miulla on hyvä olla?
Tapahtui siis seuraavaa: Perjantai-ilta venähti ihan vatusti, ja vain muutaman hassun tunnin jälkeen heräsin tähän päivään. Uni katkesi kuin veitsellä leikaten.
Ryntäsin jääkaapille, josta nappasin kylmän oluen ja syötävän, joka näyttää jokseenkin Subway sämpylältä. Mutta en oikeasti tiedä mitä se on.
Taustalla kuorsaa joku tyyppi. Ei hajuakaan kuka mahtaa olla kyseessä.
Sanoinko jo että miulla on hyvä olla?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^
Huomenta vaan Toxu.
Ja kaikille muillekin huomenta mukavata.
Minä heräsin yllätyksekseni hiljaiseen taloon, muksut siis vielä nukkuu.. voiko olla... hipsin sohvalta jossa olen nukkunut 2 vuotiaan korvatulehdus potilaan vieressä yöni, nousen ja hipsin kultsuni tuttuun kainaloon. Mikä ihana aamu! Teetä ja porukka herää pikku hiljaa, ja siitä se päivän tohina alkaa

Ja kaikille muillekin huomenta mukavata.
Minä heräsin yllätyksekseni hiljaiseen taloon, muksut siis vielä nukkuu.. voiko olla... hipsin sohvalta jossa olen nukkunut 2 vuotiaan korvatulehdus potilaan vieressä yöni, nousen ja hipsin kultsuni tuttuun kainaloon. Mikä ihana aamu! Teetä ja porukka herää pikku hiljaa, ja siitä se päivän tohina alkaa

Thougts begome things... choose the good ones!
Huomenta vaan kännikaloille ja kaikille muillekin 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Huomenta vaan näin melkein puolenpäivän aikaan
Heräsin vasta äsken, vaikken edes valvonut pitkään. Kummallista untakin näin. Talo on hiljainen, teepannu vain puhisee. Tyttö nukkuu vielä, mies lähti seitsemän aikoihin koulutusviikonloppuun, koira kävi syömässä ja meni takaisin sänkyyni nukkumaan. Rauhallinen, akkavaltainen viikonloppu siis tulossa. Taidan panna haisemaan, ja kokeilla kaikkia omituisimpia ja voimakkaimpia tuoksujani.

Minulla on unirytmit taas ihan sekaisin. Olen muutenkin varsinainen yökyöpeli mutta nyt kun yskä pitää tehokkaasti pystyasennossa niin tulee valvottua pikkutunneille ja sitten nukuttua puoleen päivään sen minkä yskä antaa myöten. Ilmoitin töihin pitäväni saikkua vielä huomisen, en voi mitenkään mennä töihin rykimään keuhkojani pihalle.
Makeaa tekee mieli ihan hirveästi eikä talossa ole namin namia. Katastrofi!

Makeaa tekee mieli ihan hirveästi eikä talossa ole namin namia. Katastrofi!

Mulla on kanssa unirytmi sekaisin. Heräsin tänään puoli neljältä ja meinasin myöhästyä iltavuorosta. Enkä ole kaljoitellut yötä myöten.
Onpas myöhäiset iltavuorot. Noh, minä olen muutaman kerran meinannut myöhästyä jopa yövuorosta.... 

Kyllä vuorotyö meinaa panna kellot sekaisin.