Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Mitä haistelet tänään?
Mulle a*men taas on aika haasteellinen tuoksu,koska ns.terva mun iholla potkii alusta loppuun voimakkaasti ja suklaa hyvin paljon vähemmän.Tuoksun voima ei ainakaan helpota asiaa.Tykkään ja kunnioitan a*menista,mutta ehkä vähän Kouros tyyliin,eli hiukka pelolla.Yhtään kohteliaisuutta ei ole tullut,eräs ystävä (nainen)sanoi,että hiukan tunkkainen haju 

-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
^ Mä käytin A*Menia lähes signaturena aikanaan pitemmän pätkän, ja suht usein tuli kommentteja että onpa hyvä ja erikoinen tuoksu. Yllätyin kehuista, sillä tuoreeltaan ostamisen jälkeen esittelin ylpeänä pulloani ja tuoksu sai pullosta melko reilusti suihkittuna läsnäolevalta pieneltä joukkiolta aikalailla täystyrmäyksen ja "ootko tosissas?" katseita. A*Menin kanssa tosiaan annosteluvarovaisuus lienee hyvä juttu.
. Mun mielestä hankaluutta ja tiukkapipoisuutta tukisi kyllä ennemminkin tuomitseva parfyymi-absolutismi, eli hajusteiden käyttämättömyys ja muiden tuoksukäytön paheksuva kommentoiminen joka käänteessä.
Kuriositeettina nyt kun Knizen mainitsit, pikkujoulutapaamisessa tämän kerroinkin: Aikanaan olin sivarityöpaikassa, missä toimistosihteeritädin huone tuoksui erehdyttävästi Knize Teniltä (jota sämpläsin noihin aikoihin) ja tupakalta. En älynnyt kysyä häneltä että yritätkö viestiä olevas hankala ja tiukkapipoinen, tai että yritätkö alleviivata että sinähän se et muita kumartele. Ihan kiva aika tavallinen tyyppi se oli.
Mun pointti on siis se, että et voi mitenkään helposti valita millaisen tulkinnan toiset ihmiset susta tekee, etkä varsinkaan hajuveden kautta. Esimerkiksi tuo lausahdus "Itse suosin tuoksuja, jotka sanovat, että..." viittaa aika päinvastaiseen lähtöoletukseen.
Itselle syntyvät mielialat ja tunnelmat ymmärrän täysin, olenhan itsekin maininnut esim. Azemourin "ryhdistävänä". En kuitenkaan usko että kukaan ohikulkija nuuhkaisee mun yltä Azemouria ja ajattelee että vitsit onpa tuo reipas tyyppi. Joku voisi sen sijaan ajatella mua reippaaksi jos näkisi mut tekemässä ahkerasti töitä (mikä voisi osaltaan johtua tietenkin Azemourin piristävästä vaikutuksesta mun omaan mielialaan).
Mutta jos todella väität että tarkoitit mun lainaamissa pätkissä vain sun omia tunnelmia tuoksua käyttäessä, niin täytyy siis tulkita niin että esim. Chanel Pour Monsieur (oletan että tämä on yhä suosikkeja) kiristää sun päätä ja tekee sulle huonon olon -> tiukkapipoisuus ja hankaluus ulospäin
Damn, päivitin sivun ennenku ehdin kunnolla sisäistää sun kuvauksen A*menista ja Le malesta ja gangam stylesta yms ja poistit senJaakiem kirjoitti:...

En mä niin ajatellutkaan, kun sähän haluat täällä pariinkin otteeseen kertomasi mukaan jostain syystä viestiä että oot hankala ja tiukkapipoinenJaakiem kirjoitti:En tarkoittanutkaan, että pyrkisin tuoksuillani muita mielistelemään, kiitos vaan tulkinnasta. Kyse on itselleni syntyvistä mielialoista ja tunnelmista. Tuskinpa kukaan joka käyttää Knizejä raskaalla kädellä, pyrkii kerämään hirveästi kehuja aikalaisilta.

Kuriositeettina nyt kun Knizen mainitsit, pikkujoulutapaamisessa tämän kerroinkin: Aikanaan olin sivarityöpaikassa, missä toimistosihteeritädin huone tuoksui erehdyttävästi Knize Teniltä (jota sämpläsin noihin aikoihin) ja tupakalta. En älynnyt kysyä häneltä että yritätkö viestiä olevas hankala ja tiukkapipoinen, tai että yritätkö alleviivata että sinähän se et muita kumartele. Ihan kiva aika tavallinen tyyppi se oli.
Mun pointti on siis se, että et voi mitenkään helposti valita millaisen tulkinnan toiset ihmiset susta tekee, etkä varsinkaan hajuveden kautta. Esimerkiksi tuo lausahdus "Itse suosin tuoksuja, jotka sanovat, että..." viittaa aika päinvastaiseen lähtöoletukseen.
Itselle syntyvät mielialat ja tunnelmat ymmärrän täysin, olenhan itsekin maininnut esim. Azemourin "ryhdistävänä". En kuitenkaan usko että kukaan ohikulkija nuuhkaisee mun yltä Azemouria ja ajattelee että vitsit onpa tuo reipas tyyppi. Joku voisi sen sijaan ajatella mua reippaaksi jos näkisi mut tekemässä ahkerasti töitä (mikä voisi osaltaan johtua tietenkin Azemourin piristävästä vaikutuksesta mun omaan mielialaan).
Mutta jos todella väität että tarkoitit mun lainaamissa pätkissä vain sun omia tunnelmia tuoksua käyttäessä, niin täytyy siis tulkita niin että esim. Chanel Pour Monsieur (oletan että tämä on yhä suosikkeja) kiristää sun päätä ja tekee sulle huonon olon -> tiukkapipoisuus ja hankaluus ulospäin

Minä sain vuolaita kehuja A*Menistä kenties tulevalta kälyltäni, joka useaan otteeseen illan aikana kehui miten hyvältä minä tuoksun.
Tuntuu jotenkin omituiselta lukea teidän kokemuksianne ja käsityksiänne tuosta tuoksusta, koska en pysty yhdistämään niitä siihen. Rakastan A*Meniä, se on yksi ehdottomista lemppareistani, mutta en osaisi kuvailla miltä se tuoksuu.
Nyt tekisi mieleni kokeilla sitä ja yrittää kuvailla, mutta vähän pelottaa, että häviääkö siitä liialla analysoinnilla just se juttu, mikä tekee siitä minulle niin ihanan. No ei kai, mutta just nyt en silti sitä halua kokeilla. 

Tuntuu jotenkin omituiselta lukea teidän kokemuksianne ja käsityksiänne tuosta tuoksusta, koska en pysty yhdistämään niitä siihen. Rakastan A*Meniä, se on yksi ehdottomista lemppareistani, mutta en osaisi kuvailla miltä se tuoksuu.

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
On niin paljon tuoksuja,mistä on lukenut vaikka minkälaisia kommentteja,miltä ne tuoksuu,mitä muistuttaa yms.Sitten kun saat tuoksun,et tunnista sitä ollenkaan noista kommenteista.Mie oon tullu siihen tulokseen,että jokainen haistaa+kokee tuoksut omalla tavallaan ja yhtä oikeaa tietoa ei ole olemassakaan.Suuntaviivoja voi aina saada,mutta loput on omissa "nenissä".
Jos itse tykkää(ja ehkä kumppani
),niin se on kuitenkin loppukädessä se oikeesti ainoa tärkeä asia 

Naulan kantaan, Christian!
Tuo on kyllä tiukasti tarttuva tuoksu! Piti laittaa eiliset vaatteet pyykkiin, sillä ne tuoksuivat edelleen niin voimakkaasti tuolta (yleensä en kerran pidettyjä vaatteita miellä niin likaisiksi että ne heti joutaisivat pesuun).hellin kirjoitti:^Samanlaisia kokemuksia tuosta Miss Dior Chériestä, laitoin kerran lastensynttäreille, kun aattelin, että kai tätäkin pitää joskus käyttää (sain tuon pullon joskus lahjaksi, olin toivonut sitä vuoden 1947 Miss Dioria). Jestas kun se tarttui kuin tauti joka paikkaan se haju.
Ei ollut tarkoitus siis snobbailla tuolla kommentilla, itse en vain yleensä viihdy ihan noin makeissa tuoksuissa.

Kiitos vinkistä, täytyy koittaa metsästää tuosta Galimardin Songeries tuoksusta näyte jostain.Kosmoskukka kirjoitti:Mää tykkään miss dior cherie:stä, sen kaikista versioista. On nami tuoksu! Helppo joo, suosittu- joo-o. Mutta herkullinen! Multa löytyy alkuperäistä 2005 , 50 ml:n pullo ja 2011 , 100 ml:n pullo. Jos muuten tykkäät tästä, varmasti tykkäät myös tuosta Galimardin Songeries tuoksusta on kaksois sisko Miss Dior Cherielle.

Muita Miss Dior Cherien versioita en muista haistaneeni kuin tuota vuoden 2011 Miss Dioria. Pitäisi kyllä käydä testaamassa ne muutkin, jos vaikka löytyisi päiväkäyttöön joku vähän vähemmän voimakas, mutta muuten samankaltainen.
Tänään on jatkettu läträilyä Histoiresin samplesetin kera, kunnian päästä kanssani ihokosketukseen sai tänään 1876. En oikein osaa kuvailla tätä. Kuivahko, puhdas ja metsäinen? Kuivakukkia ja savuisuutta? Savun haistan tässä ihan selkeästi, sellaisen pehmeän savun, en sellaista minkä saan aikaan kun paistan pipareita 

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Täälläpä on kiinnostavaa keskustelua! Minullekin tuoksut valikoituvat ehdottomasti oman henkilökohtaisen mieltymyksen kautta, se ehkä osaltaan selittää tiettyä... ...epäjohdonmukaisuutta tuoksuvalinnoissani. En edes varsinaisesti jaottele tuoksuja työtuoksuihin / arkituoksuihin / juhlatuoksuihin tms. vaikka minulla muutama piristävä, selkeä tuoksu onkin, joita usein nimittelen työtuoksuiksi. Eniten olen kuitenkin töissä käyttänyt viime vuosina Ambre Sultania
. Ja kuten mukael, otan muut ihmiset huomioon ensisijaisesti tuoksun annostelun kautta. Jos työkaverini on sitrusallergikko, niin jätän luonnollisesti sitrukset jonnekin muualle käytettäväksi. Tavallaan mietin kyllä tuoksujen hankintaa eräänlaisen ryhmittelyn kautta ja alkuun kuvittelin, että se liittyisi enemmänkin käyttötilanteeseen. No eipä oikeastaan - tai ainakaan pelkästään - enemmänkin juuri siihen, minkälaisen tunnelman tarpeessa tunnun olevan.
On varmasti joitain todella pieniä ihmisjoukkoja, joihin voi tehdä vaikutuksen pukeutumalla johonkin tiettyyn tuoksuun. Sitten kun menen käymään Place Vendomessa, puen ehdottomasti päälleni jonkun heiltä hankitun tuoksun
. Johonkin turhan brassaileviin ympyröihin pukeutuisin Sycomoreen ihan vaan siksi, että jos joku sattuisi kysymään, niin voin sanoa käyttäväni Chanelin eksklua
.
Hajuaistihan on myös hyvin suhteellinen - en muista, minkä tuoksun käyttämisen jälkeen - tai minkä aterian syömisen jälkeen - Vibskovin Type D tuoksui mielestäni tosi happamalta ja liiankin indoliselta. Mietin, olisinko kiinnostunut tuoksusta lainkaan, jos olisin haistanut sitä samassa haistamisen tilassa. Siksi myös siirtymät tuoksutyyleistä toiseen voivat tuntua vaikeilta, jotkut tuoksun osat voivat tuntua tosi päällekäyviltä toisentyyppisten tuoksujen jälkeen.

On varmasti joitain todella pieniä ihmisjoukkoja, joihin voi tehdä vaikutuksen pukeutumalla johonkin tiettyyn tuoksuun. Sitten kun menen käymään Place Vendomessa, puen ehdottomasti päälleni jonkun heiltä hankitun tuoksun

Hajuaistihan on myös hyvin suhteellinen - en muista, minkä tuoksun käyttämisen jälkeen - tai minkä aterian syömisen jälkeen - Vibskovin Type D tuoksui mielestäni tosi happamalta ja liiankin indoliselta. Mietin, olisinko kiinnostunut tuoksusta lainkaan, jos olisin haistanut sitä samassa haistamisen tilassa. Siksi myös siirtymät tuoksutyyleistä toiseen voivat tuntua vaikeilta, jotkut tuoksun osat voivat tuntua tosi päällekäyviltä toisentyyppisten tuoksujen jälkeen.
Oh deer.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
jenjen kirjoitti:Savun haistan tässä ihan selkeästi, sellaisen pehmeän savun, en sellaista minkä saan aikaan kun paistan pipareita

Oh deer.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Osa tuoksuista on varmasti suht helppo arvata oikein pelkästä tuoksuaistimuksesta mutta tuota vaikutuksen tekemistä ajatellen veikkaan että usein pitäisi kuitenkin avittaa sanallisin vihjauksin että on laittanut tiettyä tuoksua, jos haluaisi sillä vartavasten pelata. Tai ehkä kaivaa käsveskasta se 125ml Dior eksklu, suihkia näkyvästi ja napsutella magneettikorkkia teatraalisestiKamicha kirjoitti:On varmasti joitain todella pieniä ihmisjoukkoja, joihin voi tehdä vaikutuksen pukeutumalla johonkin tiettyyn tuoksuun. Sitten kun menen käymään Place Vendomessa, puen ehdottomasti päälleni jonkun heiltä hankitun tuoksun. Johonkin turhan brassaileviin ympyröihin pukeutuisin Sycomoreen ihan vaan siksi, että jos joku sattuisi kysymään, niin voin sanoa käyttäväni Chanelin eksklua
![]()
![]()
.

Ja hah, taannoin ojensin kumppanille Sycomore-näytteen suihkittavaksi ennen Chanel-näyttelyä (tms mikä lie olikaan) ja sanoin että voit lyödä tuolla luun kurkkuun jos tulee puhetta tuoksuista

Edit. Joo ja Place Vendomeen ei sitten mitään kevyttä annostelua, kun on nähnyt miten ne suihkii esimerkiksi niitä testeriviuhkoja!

Henk. koht. mulle ei ole tullut vielä koskaan vastaan tuoksua, josta pitäisin, mutta en voisi käyttää ihmisten ilmoilla. Joitakin tuoksuja tosin tulee käytettyä enimmäkseen kotioloissa/yksin, esim. unituoksut tai kokkailutuoksut. Ainoa mieleen tuleva rajoitukseni on, että en omien assosiaatioideni vuoksi laittaisi töihin esim. Speakeasya tai Vanille Absolumentia. En tiedä huomaisivatko ympärillä olijat niiden alkoholi-nuotteja, mutta en tuntisi oloani mukavaksi, jos tarvitsisi miettiä tajuaako ympärillä olijat sen olevan hajuvesi vai luulevatko minun olevan kankkusessa
Työskentelen päihdepulmaisten kanssa, joten pyrin pitämään tällaiset tilanteet täysin minimissä.

Sitten taas toisaalta, tälläkin foorumilla on kuvailtu mitä tuoksuja on bongannut väkijoukossa, kaupungilla, juhlissa tms. Eli kyllähän tuoksuja on todellakin mahdollista tunnistaa. Vai olisiko niin, että bongailut ei olekaan osuneet oikeaan, on vain luultu jotain tuoksua joksikin tietyksi... 

Tuo oli tarkoitettu osittain osuvaksi itseironiaksi ja osittain huumoriksi, mikä ei taida välittyä kirjoitetusta tekstistäni.mukael kirjoitti: Mutta jos todella väität että tarkoitit mun lainaamissa pätkissä vain sun omia tunnelmia tuoksua käyttäessä, niin täytyy siis tulkita niin että esim. Chanel Pour Monsieur (oletan että tämä on yhä suosikkeja) kiristää sun päätä ja tekee sulle huonon olon -> tiukkapipoisuus ja hankaluus ulospäin
Sensuroin itseäni, koska en halua loukata ihmisiä mielipiteilläni. Mielipiteistähän on kyse, joten miksi ripittää ketään niiden vuoksi?mukael kirjoitti:Damn, päivitin sivun ennenku ehdin kunnolla sisäistää sun kuvauksen A*menista ja Le malesta ja gangam stylesta yms ja poistit sen![]()
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
No nyt on haisteltavaa. Kosmolta saapui Estee Lauderin Tuscany per donna, toisesta swapista Jo Malonen Nutmeg&Ginger, Goutalin Encens Flamboyant ja Sonoma Scent Studion Forest Walk.
Fiksuna ja harkitsevaisena ihmisenä avasin paketit ja suihkautin jokaista iholle jo autossa postin pihassa.
Kaikki ovat miellyttäviä, ja menevät käyttöön, mutta voiton vie Encens 
Fiksuna ja harkitsevaisena ihmisenä avasin paketit ja suihkautin jokaista iholle jo autossa postin pihassa.

Mä en muutenkaan tykkää alkoholinuoteista. Frapinilla on niitä melkein joka tuoksussa.Amoria kirjoitti:Henk. koht. mulle ei ole tullut vielä koskaan vastaan tuoksua, josta pitäisin, mutta en voisi käyttää ihmisten ilmoilla. Joitakin tuoksuja tosin tulee käytettyä enimmäkseen kotioloissa/yksin, esim. unituoksut tai kokkailutuoksut. Ainoa mieleen tuleva rajoitukseni on, että en omien assosiaatioideni vuoksi laittaisi töihin esim. Speakeasya tai Vanille Absolumentia. En tiedä huomaisivatko ympärillä olijat niiden alkoholi-nuotteja, mutta en tuntisi oloani mukavaksi, jos tarvitsisi miettiä tajuaako ympärillä olijat sen olevan hajuvesi vai luulevatko minun olevan kankkusessaTyöskentelen päihdepulmaisten kanssa, joten pyrin pitämään tällaiset tilanteet täysin minimissä.