Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Horoskoopit & tuoksut

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Tiia
Viesti:

Re: Horoskoopit & tuoksut

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Okei, sen sanon, etten usko astrologiaan. 18-vuotiaana hankkiessa ensimmäistä tatuointia kuitenkin halusin oman merkkini näkyvän.

Olen skorpioni.
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Vasilisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vasilisa »

Tiia kirjoitti:Okei, sen sanon, etten usko astrologiaan. 18-vuotiaana hankkiessa ensimmäistä tatuointia kuitenkin halusin oman merkkini näkyvän.

Olen skorpioni.
Samis! :P
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Tiia
Viesti:

Vasilisa kirjoitti:En ole ihan sinut sisäisen skorpioniuteni kanssa, meidän kun väitetään aina lilluvan intohimokkaina itämaisissa hajuvesissä.
Niin, mehän ollaan kostonhimoisia, petollisia, katkeria, vittumaisia -- mitäs näitä nyt on.. :mrgreen: Pääpiirteissään vaan kaikkea ikävää. Skorpioneihin liitetystä yltiöseksuaalisuudesta en sano mitään, Toxu vaan innostuisi.
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Vasilisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vasilisa »

Tiia kirjoitti:
Vasilisa kirjoitti:En ole ihan sinut sisäisen skorpioniuteni kanssa, meidän kun väitetään aina lilluvan intohimokkaina itämaisissa hajuvesissä.
Niin, mehän ollaan kostonhimoisia, petollisia, katkeria, vittumaisia -- mitäs näitä nyt on.. :mrgreen: Pääpiirteissään vaan kaikkea ikävää. Skorpioneihin liitetystä yltiöseksuaalisuudesta en sano mitään, Toxu vaan innostuisi.
Hys hys ;) taidetaan olla aika laimeita skorpioneja. Mä haluaisin olla annemmin hämähäkki!
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Aurinkomerkkini (siis se josta yleensä puhutaan kun puhutaan horoskooppimerkeistä) on kauris.
Nouseva merkkini on oinas.
Kuumerkkini on skorpioni.

Kiinalaisessa horoskoopissa olen metalli sika. Nöf, nöf Nekku! :wink: Ooh, hellinkin siis myös sikailee, nöf, nöf myös marsipaanipossulle! :wink:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Nekku, high five.
Allekirjoittanut on lisaksi lohikarrrrmes.

Mohn: mista nuo nousevat, laskevat ja dagen efter -merkit tietaa??
Viimeksi muokannut SprayEnjoy, 13 Huhti 2012, 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mohn
Viesti:

Ne pystyy hyvin helposti selvittämään, netissä on useita ilmaisia laskureita. Esim. Satu Ruotsalaisen sivuilla saa tehtyä koko tähtikarttansa josta samalla selviää nouseva- ja kuumerkki ja kaikenlaista muutakin.

http://www.saturuotsalainen.net/pages/tilaa.php
Le Monde des Rêves
.Nekku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja .Nekku. »

Ilona, yläfemma vain itsellesi! Vähän leimiä sanoa näin jälkeenpäin, mutta jotenkin arvasin. :)

Mohn, ilmankos tultiin niin hyvin toimeen, kauris ja neitsyt on perfect match. Miehenikin samanlainen sarvipää, joten haluan pitää tuosta ajatuksesta kiinni, vaikka uskoni horoskooppeihin muuten horjuisikin. :D

Ai niin, nouseva merkkini on skorpioni. Dagen efter -merkkini on joku todella väsynyt eläin. Mistähän palvelusta sen selvittäisi?
SprayEnjoy
Viesti:

.Nekku. kirjoitti:Jotenkin arvasin. :)
Täh, miten. Höh. Häh. :?: :?: :?: :?: Ehkä sulla on kuudes aisti. Siis täh, Vesa ei nyt tajuu. Ei tommosia voi tietää.

...Laiskiainen voisi olla hyvä darraeläin. Paitsi että jos haluan kallistaa kuppia strategisesti, otan vain kirkasta ilman turhanpäiväisiä mehukatteja/jatkeita ja muistan juoda aina reilusti vettä välissä ja vielä 0.5l ennen "nukkumaanmenoa", seuraavana aamuna olo on kuin peipposella ja kaverit ovat huomattavasti heikommassa hapessa.

Kiitos, Mohniseni!

Miten niin Nekun pitäisi varoa Nikolaita, sehän menee toisin päin, senkin Gogol-herkkis. Neitsyet osaa olla tosi jäätäviä joskus.
.Nekku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja .Nekku. »

Videoidesi perusteella vaikutat neitsyeltä. Arvasin videoista myös Kosmetiikkaobsessio-Annien horoskooppimerkin (sama) ennen kuin sain sen selville oikeasti. Kyllä tässä nyt lajitoverinsa tunnistaa. :D

Äitini on vesimies, voimakastahtoinen ja aina oikeassa. Elämän Suurissa Kysymyksissä olemme useimmiten eri mieltä, olemme vasta viime vuosina ymmärtäneet olla keskustelematta mistään tärkeästä, että välimme säilyisivät lämpiminä.

Opin tänään töissä että horoskoopit ovat jo so last season, tärkeämpiä ovat enneagrammit. Itse olen ykkönen maustettuna aimo annoksella ysiä. Mitä te olette? http://www.namaste.fi/enneagrammi/enneagrammi-testi
SprayEnjoy
Viesti:

Nekku
Kiitos palautteesta. Loistavaa, että äitisuhteesi on siloittunut tuon oivalluksen myötä tuossa asiassa. Tasoittaa varmasti kanssakäymistä huomattavasti!

Kosmetiikka-Annien asunnossa on paljon tavaraa, vautsi. Ideaali olisi tämä, ilman kasveja.. : D

Tein linkittämäsi testin. En koskaan oma-aloitteisesti googlaa tai hae erilaisia persoonallisuustestejä, sillä tunnen nykyminäni hyvin. En ollut kymmenen vuotta sitten sama ihminen kuin nyt, enkä tuskin tule olemaan nykyinen minä kymmenen vuoden päästä. Rakastan elämää ja sen tarjoamia kokemuksia sekä oppimismahdollisuuksia ja itsensä kehittämistä. Ei kaikkea tarvitse kokea itse. Muiden virheistä voi myös oppia. Mutta siitä testistä: Fuktionaalisuutta olisi voinut lisätä skippaamalla jatkuva "jatka" -napin painaminen! "Haluatko lukita vastauksen" on aika turhaa. ;D

Sain tyypit 5) tutkiva asiantuntija ja 7) innostunut suunnittelija. Olen parhaimmillani "perehtynyt, asiantunteva ja älykäs / iloinen, idearikas ja monipuolinen", huonoimmillani "vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen". Kuulen monta kertaa vuodessa eri ihmisiltä olevani mysteerinen ja salaperäinen. En tiedä miksi ihmiset sanovat niin. En kuitenkaan pidä sitä mitenkään negatiivisena asiana, minulle se on enemmänkin kehu. Olen sosiaalinen, mutta nautin myös omasta seurastani erinomaisen hyvin ( = "vetäytyvä" = Itseriittoinen..?) Sanankäänteineni saatan vaikuttaa joskus myös ylimieliseltä, mutta jos näin käy, se harmittaa minua todella. En halua pahaa kenellekään ja inhoan riitelyä yli kaiken - olen ystävyyssuhteissani riidellyt kolmesti, mutta ne olivatkin sitten kaliiperia Hiroshima. Mitä hyötyä konflikteista muka on, koskaan? Innostuneen suunnittelijan lausahdus "Elämä on seikkailu ja minulla on siihen VIP-kortti!" on suoraan kuin suustani.

Kiitos testistä. Muok: Olen ilmeisesti sokea, kyllähän sinä sanoit mitä sait.

Vasilisa
Oletko oikeasti tyypillinen skorpioni?
Kuulostan kovaltakin horoskooppi-uskovaiselta kysymyksineni. Älä anna sen johtaa harhaan. : P
Viimeksi muokannut SprayEnjoy, 14 Huhti 2012, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiia
Viesti:

Mä kävin tekemässä tuon testin.. Nää on aika hauskoja, varsinkin kun näyttää siltä, että ne pitää paikkansa.. Mä olen testin mukaan 4-tyyppi.

yksilöllinen * syvällinen * tunnerikas * intuitiivinen * ainutlaatuinen * ilmaisuvoimainen * vahva * herkkä * itseään ilmaiseva * syvällinen * aito * intensiivinen * oivaltava * pohdiskeleva * romantikko * intohimoinen * esteetikko * taiteellinen * omintakeinen * dramaattinen * vetäytyvä * tunteellinen *

Käykääs kaikki muutkin tekemässä tuo testi!! :mrgreen:
Oopiumiluola
- Coco Chanel
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Minäkin olen nelonen, bonuskortiksi tuli tällä kertaa kutonen.
Crouching tiger, hidden flacon
Mohn
Viesti:

Minä myös sain nelosen ja toiseksi kakkosen. Njoo.
Le Monde des Rêves
Vastaa Viestiin