Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Heh, kiitos. Toivottavasti muutkin laittaisivat lisää kuvia kokoelmistaan. Eiffel, sä kans!
Niin ja Tiia, se rasia tosiaan on upea! Arvaa vaan kuinka täpinöissäni mä olin kun sen avasin. Siinä on sellainen magneettikin mikä pitää sen rasian kiinni, ja tuo sinisen sävy...aaah, on se vaan hieno.
Eiffel, kasa sampleja on musta oikein hyvä! Niitäkin kun käyttää niin pitkälle ja aina tulee kuitenkin uutta haisteltavaa ja taas lisää näytteitä Ja dekantit on musta ihan hemmetin hyvä keksintö kans. Saa kohtuullisella summalla itselleen kohtuullisen määrän tuoksua. Mahdollistaa nautiskelun useammasta herkusta
Jules kirjoitti:Näyttää oikein hyvän tuoksuiselle, Anna! Mikä Monegal tuo on?
Kiitos. Se on Cuirelle. Se on mukavan painava pullo. Loput 13 ovat 15 millin mineinä tuossa mustassa laatikossa, jonka katolle olen nostanut niistä muutaman.
Ihanaa, lisää kuvia! Kyllä sullakin melkoinen kokoelma on. Mikä on tuo pullo takana mahdollisen Heritagen vasemmalla puolella? Kultainen korkki mustalla napilla? (Mä kannoin omani pahvilaatikossa, jossa kissat viihtyvät ) Suurta glamouria siis täälläkin hihi.
Mulla ei oikein ole mitään paikkaa missä voisin omaani kuvata...ehkä jos virittäisin meidän tai tyttöjen sängylle pari tyhjänpanttina olevaa Lundian hyllyä ja kokoaisin niille sekalaisen pullokokoelmani...samalla voisin kuvata myös jälkikasvun kokoelmat.
Anna kirjoitti:Ihanaa, lisää kuvia! Kyllä sullakin melkoinen kokoelma on. Mikä on tuo pullo takana mahdollisen Heritagen vasemmalla puolella? Kultainen korkki mustalla napilla? (Mä kannoin omani pahvilaatikossa, jossa kissat viihtyvät ) Suurta glamouria siis täälläkin hihi.
Soitatko pianoa?
Se on Escada pour homme.Glamouria,glamouria Tyttö otti kuvan ja auttoi,että osasin ladata kuvan tänne Äitini on ex oopperalaulaja ja piano on hänen perujaan.Tytär on musikaalinen ja osaa vähän soittaa.Mulla taipuu ukko nooa