Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Yleinen höpöttelyketju
Hyvältä kuulostaa jenjen, nyt sitten vaan peukut ja varpaat pystyyn, että homma on sun!
Jaakiem, tule jo takaisin! Alkaa jo olla ihan ikävä.

Jaakiem, tule jo takaisin! Alkaa jo olla ihan ikävä.

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Päivän hyvä työ tehty, eli osallistuin korkokenkätutkimukseen.
Tai siis mittailivat korkokenkien aktiivisen käytön vaikutusta pohjelihakseen, lihassäikeisiin, tasapainoon, askellustapaan yms. Oli kyllä kohtuullisen huvittava kokemus kävellä letku ja jotain lappusia jalassa kiinni...

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
KomppaanMohn kirjoitti: Jaakiem, tule jo takaisin! Alkaa jo olla ihan ikävä.

Kuulin tänään hauskimman kynsienkasvatuskeinon ikinä. Pietarista kotoisin oleva tuttuni kertoi, että sormien liottaminen lämpimässä (venäläisessä)suolakurkkuvedessä tekee kynsistä vahvat kuin ruuvimeisselit

Kyllä se Jaakiem sieltä takaisin tulee. Malttakaa naiset mielenne.
Miulla on teille kaikille kysymys. Yhdistääkö mielestänne meitä tuoksuihmisiä mikään muu kuin......tuoksut? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Onko mielestänne olemassa joku punainen lanka joka yhdistää meitä, ihmisinä, syvällisemmin?

Miulla on teille kaikille kysymys. Yhdistääkö mielestänne meitä tuoksuihmisiä mikään muu kuin......tuoksut? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Onko mielestänne olemassa joku punainen lanka joka yhdistää meitä, ihmisinä, syvällisemmin?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^on. Yhteys kun on muodostunut (voi muodostua myös näin netinkin välityksellä) sitten se yleensä säilyy, vaikka fyysisellä tasolla langat katkeaisivatkin, silti se hengen tasolla säilyy. Enpä osaa tätä sen koommin järkeistää tai selittää, sen vain tiedän. Tavallaan sitä "kantaa" ihmisiä monesti tiedostamattaan nimen omaan noiden siteiden vuoksi. Siksi myös myönteisien ajatusten tuoma hyvä energia myös "kantaa" ihmistä josta ajattelet hyvää, tai jota ajattelet lämmöllä vaikka ihminen ei olisi siitä edes tietoinen. Mukava ajatus on myös se käänteisesti moniko ihminen välittää sinusta, moniko ihminen oikeastaan pitääkin sinua unelmiensa ihmisenä tiedostamattaan että oletkin olemassa juuri siellä tässä ajassa ja tällä maan kamaralla. Jos sitä miettii.. voi oivaltaa kuinka moni oikeasti rakastaa sua. Mietippä sitä.
Ei täällä kukaan lopulta yksin ole, vaikka joskus olo voi olla yksinäinen "kaiken keskellä". Ne on niitä "näkymättömiä" yhteyksiä.
Unet voi myös kertoa yhteyksistä, muistuttaa niistä tai varoittaa (jos on tällainen hullu unen näkijä niinkuin minä).

Unet voi myös kertoa yhteyksistä, muistuttaa niistä tai varoittaa (jos on tällainen hullu unen näkijä niinkuin minä).
Thougts begome things... choose the good ones!
Ooo, olipa ihanan syvällistä tekstiä Kosmoskukka
Se tosiaan on totta, monesti esimerkiksi täällä palloillessani ja vaikka saadessani mukavan kommentin, sitä ajattelee siitä toisesta hyvää, ja miettii, että olisikohan kyseinen ihminen irl yhtä kiva ja mukava, minkälaisen kuvan antaa itsestään täällä. Joten siinä mielessä teistä monikin on ollut mun positiivisten ajatusten kohteena, ja kun ajattelee muista ihmisistä hyvää, niin saa itsekin hyvän mielen, että siinä mielessä kaikki voittavat
Täällä on mun mielestä aika samanhenkistä porukkaa, harvemmin nykymaailmassa ollaan niin anteliaita kuin täällä, näytteet kiertävät ja vaihtavat omistajaa näköjään monesti ihan vain antamisen ilosta. Täällä tuleekin aina hirveän hyvälle mielelle, kun ihmiset ovat niin lämpimiä, iloisia ja hauskoja.

Se tosiaan on totta, monesti esimerkiksi täällä palloillessani ja vaikka saadessani mukavan kommentin, sitä ajattelee siitä toisesta hyvää, ja miettii, että olisikohan kyseinen ihminen irl yhtä kiva ja mukava, minkälaisen kuvan antaa itsestään täällä. Joten siinä mielessä teistä monikin on ollut mun positiivisten ajatusten kohteena, ja kun ajattelee muista ihmisistä hyvää, niin saa itsekin hyvän mielen, että siinä mielessä kaikki voittavat

Täällä on mun mielestä aika samanhenkistä porukkaa, harvemmin nykymaailmassa ollaan niin anteliaita kuin täällä, näytteet kiertävät ja vaihtavat omistajaa näköjään monesti ihan vain antamisen ilosta. Täällä tuleekin aina hirveän hyvälle mielelle, kun ihmiset ovat niin lämpimiä, iloisia ja hauskoja.

Vaikea vastata Toxun kysymykseen, mutta mä jaan teidän kanssanne ajatuksen tästä tietystä yhteydestä. Meillä on aivan ihana yhteisö.
Me Toxun kanssa ainakin taidetaan olla vähän synkistelijöitä välillä.. Tjaa-a.. Että sikäli.

Me Toxun kanssa ainakin taidetaan olla vähän synkistelijöitä välillä.. Tjaa-a.. Että sikäli.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^no, pitäähän se olla tasapaino universumissa, kaikilta se synkkyyskin löytyy valon tasapainottajaksi. Sen kans vaan tulee tehdä sopu. Ja nousta kaksijakoisuuden yläpuolelle niin sanotusti.
Tiesittekö että itse asiassa anteeksi anto on irti päästämistä - mikä taas on toki aivan eri juttu ku välinpitämättömyys.
Lähen jatkaan juttujani tuonne unten maille. Kauniita unosia kaikille

Tiesittekö että itse asiassa anteeksi anto on irti päästämistä - mikä taas on toki aivan eri juttu ku välinpitämättömyys.
Lähen jatkaan juttujani tuonne unten maille. Kauniita unosia kaikille

Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Joku, ehkä, mutten tiedä mikä. Se, että ollaan niin erilaisista ympyröistä, eri aloilta ja elämäntilanteista, tekee tästä foorumista mielenkiintoisen. Moneen ihmiseen olisi jäänyt tutustumatta ilman foorumia.toxu kirjoitti: Miulla on teille kaikille kysymys. Yhdistääkö mielestänne meitä tuoksuihmisiä mikään muu kuin......tuoksut? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Onko mielestänne olemassa joku punainen lanka joka yhdistää meitä, ihmisinä, syvällisemmin?

Jonkunlainen aistiherkkyys, olisiko se yhteistä?
Eikö tuolla jossain ketjussa ollut noista aistiherkkyyksistä enemmänkin puhetta? Monia näytti yhdistävän. Mä olen muutenkin tälläinen aistien kautta eläjä, suurimmat nautinnot ne aistinautinnot, kauniit asiat ja esineet, taide, musiikki, tuoksut, maut, ihon tuntemukset... Sellaiset hienostuneet ja hivenen ehkä romantisoidutkin aistinautinnot näyttävät aikalailla hallitsevan mun elämän joka osa-alueita. Puutarhanhoidossa ollaan aikalailla jokaisen aistin tilassa, siksi varmaan rakastan sitä niin paljon. Kukat tuoksuvat, multa on lämmintä ja kuohkeaa, linnut laulaa, ja kaikkialla on kaunista ja ihanaa. Jokainen aisti käytössäSumukorento kirjoitti:Joku, ehkä, mutten tiedä mikä. Se, että ollaan niin erilaisista ympyröistä, eri aloilta ja elämäntilanteista, tekee tästä foorumista mielenkiintoisen. Moneen ihmiseen olisi jäänyt tutustumatta ilman foorumia.toxu kirjoitti: Miulla on teille kaikille kysymys. Yhdistääkö mielestänne meitä tuoksuihmisiä mikään muu kuin......tuoksut? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Onko mielestänne olemassa joku punainen lanka joka yhdistää meitä, ihmisinä, syvällisemmin?![]()
Jonkunlainen aistiherkkyys, olisiko se yhteistä?

Mielenkiintoinen kysymys, johon ainakaan minulla ei ole vastausta antaa ihan suorilta. Ajatuksia herättävää pohdintaa täällä jo ollutkin. Mitästoxu kirjoitti: Miulla on teille kaikille kysymys. Yhdistääkö mielestänne meitä tuoksuihmisiä mikään muu kuin......tuoksut? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Onko mielestänne olemassa joku punainen lanka joka yhdistää meitä, ihmisinä, syvällisemmin?

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomaan,että olemme kai vähän jokainen jotenkin omissa maailmoissa,paljon kavereita,mutta kuitenkin jollain tavalla yksinäisiä?lähes erakko välillä,omissa puuhissaan?Itse huomaan näitä piirteitä itsessäni,että nautin omissa oloissa olemisesta+puuhasteluista.Kellään samanlaisia fiiliksiä?Osalla meistä myös näitä kirjainyhdistelmä oireyhtymiä,allekirjoittaneella mm. 

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Ps:Jaakiem,alahan tulla takaisin
Jotain olennaista puuttuu ilman sinua